Entertainment alle pijlers

Wie volg je op instgram? Jouw top 3

28-02-2026 15:43 47 berichten
Ik volg eigenlijk alleen maar vrouwen op instagram en dan vooral over mode en beauty en vind bijvoorbeeld

- Thamina Kahn
- Stephanie Zwicky
- Josine Wille

leuk. :)
Welke instagrammers moet ik volgens jullie echt volgen? Wat is jouw top 3 die je vaak volgt?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik volg alleen het account van mijn ex-buurman die zich op latere leeftijd heeft om laten scholen tot treinconducteur en daar leuke verhaaltjes over schrijft. En ooit volgde ik het account van onze eerste stationspoes, maar die is helaas doodgereden.

Niet echt een antwoord waar jij wat aan hebt, maar ik wilde het toch even kwijt :proud:
lady*voldemort wijzigde dit bericht op 01-03-2026 08:46
2.53% gewijzigd
Graftak!
Nienke 's Gravemade
Esther van der Krol
Sanne van Arnhem
Dat account van de treinconducteur klinkt echt te schattig!

Ik volg niemand. Hooguit zie ik wat leukbedoelde filmpjes die de kinderen zo grappig vinden dat ik het móet zien.
Pour examiner la verité il est besoin, une fois dans sa vie, de mettre toutes choses en doubt autant qu'il se peut (René Descartes)
Lady*Voldemort schreef:
28-02-2026 15:48
Ik volg alleen het account van mijn ex-buurman die zich op latere leeftijd heeft om laten scholen tot treinconducteur en daar leuke verhaaltjes over schrijft.:proud:
Ik ben dan toch heel benieuwd naar de verhalen van deze conducteur 😁. Misschien leuk om de naam van zijn insta te delen? Wie weet vinden wij het ook leuk om te volgen!
summer is a state of mind
-Stella Bergsma
-Nienke 's Gravenmade
-Sylvana Simons

Ik vind ze slim, inspirerend en lief.
Nienke 's Gravemade
Chantal Jansen
Nestinginthewild -> stel dat is geemigreerd naar Zweden
Fox off!
Ik vind Soundos ook steeds leuker worden, eigenlijk hoort zij ook in mijn top 3. Ik vind haar houding leuk van 'Hier ben ik dan! En wat zie ik er weer goed uit he!' Met verleidelijke knipoogjes.
Stop femicide nu
Brankele Frank
Kim Schuddeboom

Nienke 's Gravemade is vier dus die telt niet mee maar die volg ik ook.
Meelezer hier... Heb eigenlijk een hele lange lijst met mensen die ik graag volg. Hou vooral van mensen die content delen over een simpel en langzaam leven en geluksmomenten.

Mijn favorieten zijn:
@marjo_leinn
@quietblessings
@marjasondag74
@charlottevthoog
@simplyslowlyliving
@nooksofcoziness
@sarahwitpeerd
@nijland_nina
@familiesuus
@huijse_roezemoes

Zelf ben ik ook actief op instagram onder de naam @langzaamlevenindestad
Yejii schreef:
28-02-2026 16:51
Ik vind Soundos ook steeds leuker worden, eigenlijk hoort zij ook in mijn top 3. Ik vind haar houding leuk van 'Hier ben ik dan! En wat zie ik er weer goed uit he!' Met verleidelijke knipoogjes.
Soundos is zo leuk, heerlijk mens!
Nienke 's Gravemade, nooit van gehoord.

Ik volg vooral mensen met diezelfde interesse en hobby’s als ik :)
Voor iedereen een groene tuin
Jade kops
Lotte van eijk
Bryan johnson
Dobbelsteen schreef:
28-02-2026 17:16
Jade kops
Lotte van eijk
Bryan johnson
Bryan Johnson, die techmiljardair die graag eeuwig wil leven?
Van Jade Kops zag ik een hele trieste update voorbij komen. Ik volg haar niet, kende haar niet maar nu wel.
Talullah schreef:
28-02-2026 17:26
Bryan Johnson, die techmiljardair die graag eeuwig wil leven?
Van Jade Kops zag ik een hele trieste update voorbij komen. Ik volg haar niet, kende haar niet maar nu wel.
Ja die bryan johnson van Don’t die.
Hij heeft af en toe grappige filmpjes. Soms van die onderzoeken dat je echt denkt van waarom.
Ik blijf het interessant vinden.

Jade kops had inderdaad een trieste update.
Vooral sporters vanuit F1, snowboarden en paragliden.
Mijn vrienden en kennissen staan in de top 10, daar vind ik het het leukst van om update te zien.

Ik volg niet echt standaard BN-ers of influencers volgens mij. Wel wat comedians, maar die zijn zo specifiek/niche dat ik mezelf gelijk best herkenbaar maak ben ik bang.

Dus dan maar op categorie:
1) interculturele comedians
2) interieuraccounts
3) tuinaccounts
4) creatievelingen, zoals illustratoren, fotografen en animatoren
Wearehappydoggo en Nial Harbison. Nial Harbison is de oprichter van we are happy doggo, een stichting on Thailand die zwerfhonden opvangt, steriliseert en voed op straat. Hele trieste verhalen over de honden, maar vaak met een happy end. De liefde voor de honden druipt van de accounts.

En thijmen Schoorl, een jongen die werkt in de ouderenzorg en allemaal leuke filmpjes deelt van zijn uitjes en activiteiten met de mensen die in het verpleeghuis wonen.
1. Maxzvanderhucht
Vrouw die samen met haar buren dieren heeft, ontsnappende kippen en ganzen (met namen als ‘de moeder van Peter -het is een mannetje- Weski, een haan met zwart om zijn ogen en Prinses Irene - boomknuffelende kip die ze iedere avond uit de boom moet halen), varkens, ponies.
2. Femkeflietstra. Heeft zich losgemaakt uit een sekte-achtige kerk en een familie met 13 gezinsleden.
3. Meesterleonie, strafrechtadvocaat die regelmatig uitleg geeft over straffen, rechtspraak, en strafrecht-termen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
c_est_moi schreef:
28-02-2026 16:19
Ik ben dan toch heel benieuwd naar de verhalen van deze conducteur 😁. Misschien leuk om de naam van zijn insta te delen? Wie weet vinden wij het ook leuk om te volgen!
Ik zal het hem vragen. Hij plaatst tussendoor ook wel eens persoonlijke dingen en ik weet niet of hij het wel zo tof vindt als iedereen en zijn moeder hem komt volgen :lol:
Graftak!
Dobbelsteen schreef:
28-02-2026 17:45
Hij heeft af en toe grappige filmpjes. Soms van die onderzoeken dat je echt denkt van waarom.

Het is zeker intrigerend wat hij doet. Maar ik kan me niet voorstellen dat het gezond is wat hij allemaal slikt.
Dobbelsteen schreef:
28-02-2026 17:45

Het is zeker intrigerend wat hij doet. Maar ik kan me niet voorstellen dat het gezond is wat hij allemaal slikt.
Lot Beukers
kelly Camfferman
Jel.nl
Soumis schreef:
28-02-2026 18:06
En thijmen Schoorl, een jongen die werkt in de ouderenzorg en allemaal leuke filmpjes deelt van zijn uitjes en activiteiten met de mensen die in het verpleeghuis wonen.
Oh, wat zoet. Dank voor de tip!
Pour examiner la verité il est besoin, une fois dans sa vie, de mettre toutes choses en doubt autant qu'il se peut (René Descartes)
Lady*Voldemort schreef:
28-02-2026 18:17
Ik zal het hem vragen. Hij plaatst tussendoor ook wel eens persoonlijke dingen en ik weet niet of hij het wel zo tof vindt als iedereen en zijn moeder hem komt volgen :lol:
Ah dat snap ik dan ook wel idd!
summer is a state of mind

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven