Winter vol liefde Videoland met spoilers
maandag 5 januari 2026 om 18:10
vrijdag 6 maart 2026 om 12:07
Charlotta schreef: ↑06-03-2026 11:33Tuurlijk kan het, het is echt niet zo moeilijk om door toedoen van je ex met schulden achter te blijven als je in gemeenschap van goederen getrouwd was. Ik weet niet of dat in dit geval ook aan de orde is, maar het lijkt me ook niet bepaald ondenkbaar.
Ik heb trouwens in het hele programma niet gehoord dat Gilbert kinderen had. Zou hij dat wel tegen Elsje verteld hebben?
Ja, tuurlijk kan dat heel makkelijk.
Je kunt in de regel het hardst belazerd worden door degene die je het meest vertrouwde.
vrijdag 6 maart 2026 om 12:23
Ik vind dat niet echt heel anders dan op het moment dat er beslist moet gaan worden uiteindelijk kiezen voor een van de twee. Het is wat onconventioneel omdat het is uitgesteld, maar in feite gebeurt er hetzelfde.Zeeschelp schreef: ↑05-03-2026 16:39Claudia vond ik t hele seizoen eigenlijk heel leuk, maar de laatste afleveringen hebben wel mijn mening daarover veranderd geloof ik. Nu zou ik sowieso nooit meedoen aan zoiets, maar aan het einde van de serie zou ik no way nog doodleuk meedoen aan een potje van twee walletjes eten. Ik zou ook niet met iemand willen eindigen terwijl dat een nek aan nek race is geweest met een ander, in die trant zeg maar. Had wel te doen met Claudia's Hans, ben hem steeds sympathieker gaan vinden.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
vrijdag 6 maart 2026 om 12:23
Zij heeft voor Andorra deelgenomen aan Eurovision: https://www.youtube.com/watch?v=-RJS79sbMLc
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
vrijdag 6 maart 2026 om 12:56
vivapimpelmees schreef: ↑06-03-2026 12:34Toch zie ik hem niet, zoals zijn moeder wel, meedoen aan het ESF.
Proud Mary is écht niet makkelijk om te zingen. Ze deden het beide echt heel goed!
vrijdag 6 maart 2026 om 14:06
Inderdaad .Zijn moeder zoekt dat spotlight wel en André blijft liever in de luwte .
zaterdag 7 maart 2026 om 10:37
Ik vond de reünie leuker en gezelliger dan de vorige keer.
Art was erg ongemakkelijk als presentator 2 jaar geleden en zij vorige keer ook. Het ging nu natuurlijker.
Jammer dat er zo weinig mensen samen geëindigd zijn.
Wel heel leuk van Robin en Claudia.
Robin en Pearl zijn samen net alsof ze in een romantische film spelen. Zo schattig, en ik vond Robin eerst een beetje saai en nietszeggend. Misschien is ie ook wel beetje saai maar wel lief. Grappig dat ie eerst soms bot overkwam. Verliefdheid doet veel met mensen.
Art was erg ongemakkelijk als presentator 2 jaar geleden en zij vorige keer ook. Het ging nu natuurlijker.
Jammer dat er zo weinig mensen samen geëindigd zijn.
Wel heel leuk van Robin en Claudia.
Robin en Pearl zijn samen net alsof ze in een romantische film spelen. Zo schattig, en ik vond Robin eerst een beetje saai en nietszeggend. Misschien is ie ook wel beetje saai maar wel lief. Grappig dat ie eerst soms bot overkwam. Verliefdheid doet veel met mensen.
zaterdag 7 maart 2026 om 11:01
Peter blijkt ook een loser te zijn:
Bron: https://lovereality.nl/gilbert-praktijk ... n-gebeurd/Freddy had al snel door dat de twee veel te verschillend waren. “Hij leeft minimalistisch, AOW met een klein pensioentje en nog elke maand €835 aan alimentatie aftikken. Versleten knieën (dus niet skiën), onverzorgd erbij lopen, doof aan één kant, geen rijbewijs dus geen auto en durft niet te vliegen. Dat is dus precies het tegenovergestelde van wat Monique graag wil. Hoezo screening?”
zaterdag 7 maart 2026 om 11:17
zaterdag 7 maart 2026 om 11:40
OhMellie schreef: ↑07-03-2026 11:01Peter blijkt ook een loser te zijn:
Bron: https://lovereality.nl/gilbert-praktijk ... n-gebeurd/
Ik zie hier eigenlijk niks loserigs in, is gewoon een prima levensstijl. En neemt zelfs met kleine AOW kennelijk nog alimentatieverantwoordelijkheid.
Wel van Freddy die denkt dat hij hiermee een medekandidaat naar beneden haalt, maar vooral zichzelf te kakken zet. Wat bezielt je dat je de financiële details van een medekandidaat zo publiceert??
zaterdag 7 maart 2026 om 11:44
Geen rijbewijs vind ik echt een enorme afknapper, al helemaal op die leeftijd. Moet zijn potentiële partner hem altijd rondrijden en kan hij niks betekenen als zij een keer niet zelf kan rijden.Tavistock schreef: ↑07-03-2026 11:40Ik zie hier eigenlijk niks loserigs in, is gewoon een prima levensstijl. En neemt zelfs met kleine AOW kennelijk nog alimentatieverantwoordelijkheid.
Wel van Freddy die denkt dat hij hiermee een medekandidaat naar beneden haalt, maar vooral zichzelf te kakken zet. Wat bezielt je dat je de financiële details van een medekandidaat zo publiceert??
En dan ook reageren op Monique die op wereldreis wil terwijl hij tegen vliegen is... dat is wel een enorme mismatch.
zaterdag 7 maart 2026 om 11:53
Ik vind eerder Freddy een loser. Eentje die niet tegen zijn verlies kan.OhMellie schreef: ↑07-03-2026 11:01Peter blijkt ook een loser te zijn:
zaterdag 7 maart 2026 om 12:03
Wat leuk!DG2015 schreef: ↑06-03-2026 12:23Zij heeft voor Andorra deelgenomen aan Eurovision: https://www.youtube.com/watch?v=-RJS79sbMLc
zaterdag 7 maart 2026 om 12:23
Zo, het venijn druipt er vanaf:
“Ik ben blij dat het niets is geworden tussen Monique en mij. Laat haar lekker gelukkig worden met haar Petertje, de klaploper. Er zijn daar nog meer dingen gebeurd die aan alles en iedereen voorbij zijn gegaan met ‘meneertje’.”
I'm finally old enough to don't give a fuck
zaterdag 7 maart 2026 om 13:33
Helemaal mee eens!Tavistock schreef: ↑07-03-2026 11:40Ik zie hier eigenlijk niks loserigs in, is gewoon een prima levensstijl. En neemt zelfs met kleine AOW kennelijk nog alimentatieverantwoordelijkheid.
Wat een ontzettend lage streek om Peter zijn financiële huishouding erbij erbij te halen. Hoeveel hij aan alimentatie betaald o.a.
Geen rijbewijs hebben is niet altijd handig, maar ook beslist geen schande.
En vliegen durft hij wél, hij wil het echter alleen doen als het écht niet anders kan i.v.m het milieu. Dus geen snoepreisjes.
Echt ontzettend kinderachtig van die Freddy hoe hij alles erbij pakt om Peter onderuit te schoppen. Gelukkig is de enige die hierdoor voor schut staat Meneertje Freddy zelf!
hallodaar wijzigde dit bericht op 07-03-2026 13:34
0.37% gewijzigd
zaterdag 7 maart 2026 om 13:34
"Durft niet te vliegen", bijzondere interpretatie van om milieuredenen je vliegreizen zoveel mogelijk beperken.OhMellie schreef: ↑07-03-2026 11:01Peter blijkt ook een loser te zijn:
Freddy had al snel door dat de twee veel te verschillend waren. “Hij leeft minimalistisch, AOW met een klein pensioentje en nog elke maand €835 aan alimentatie aftikken. Versleten knieën (dus niet skiën), onverzorgd erbij lopen, doof aan één kant, geen rijbewijs dus geen auto en durft niet te vliegen. Dat is dus precies het tegenovergestelde van wat Monique graag wil. Hoezo screening?
zaterdag 7 maart 2026 om 15:46
Peter zei volgens mij letterlijk: "ik hou niet van vliegen, ik doe het niet graag! Niet omdat ik niet durf, maar omdat ik aan het milieu wil denken!"
Dus voor luxe reisjes wil hij niet van het ene vliegtuig in het andere stappen.
Zoiets heb je gewoon te respecteren van iemand. Monique deed dat volgens mij prima. Ze gooide het Peter in ieder geval niet voor de voeten als vet minpunt. Ieder heeft zo zijn standpunten. Zelf eet ze bijvoorbeeld bewust géén vlees.
Daar heb ik Freddy dan weer niet over gehoord/gelezen.
Ik denk dat het al een gelopen race was toen Freddy als laatste kandidaat erbij kwam.
Dat heeft hij feilloos aangevoeld want hij vertrok in no time weer. Dit vond ik hem eigenlijk best wel sieren. Weten wanneer je teveel bent en geen ruimte gaan opeisen maar die de ander gunnen.
Vind ik héél volwassen. In tegenstelling op het getrap en gezeik waar hij nu mee aankomt.
vrijdag 13 maart 2026 om 23:32
Dat was allang bekend.
Ik las ergens dat Klaas boos is op RTL omdat hij blijkbaar had aangegeven dat hij geen vrouwen wilde met nog thuiswonende kinderen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in