Tips omgeving camping Leistert
vrijdag 13 maart 2026 om 21:55
vrijdag 13 maart 2026 om 22:34
Wij waren ooit bij Mattel Play in Sevenum maar volgens mij is die afgebrand later.
Toverland is ook leuk, kijk dan wel ff naar een actie mbt kortingskaartjes.
Verder zat er naar mijn idee niet heel veel in de buurt. Of ik ben het vergeten…
Maar het is bij de Leistert zo leuk dat je niet persé weg moet van het park hoor. Genoeg te doen.
Toverland is ook leuk, kijk dan wel ff naar een actie mbt kortingskaartjes.
Verder zat er naar mijn idee niet heel veel in de buurt. Of ik ben het vergeten…
Maar het is bij de Leistert zo leuk dat je niet persé weg moet van het park hoor. Genoeg te doen.
vrijdag 13 maart 2026 om 22:45
Heythuysen ligt op een paar km afstand en heeft een klein centrumpje.
Panningen ligt op 8 km, heeft een groter centrum en organiseert in de zomervakantie vaak theater op straat en andere activiteiten. Kijk dan op thuisinpanningen.nl.
Op 5 km ligt het Leudal. Een prachtig bosgebied waar leuke wandelroutes zijn. Je komt dan langs watermolens en dergelijke. https://www.bezoekerscentrumleudal.nl/v ... wandeling/
Of je zoekt het wat verder en bezoekt Roermond. Het outletcentrum, oude centrum of huurt een bootje en vaart over de Maas.
Veel plezier in ieder geval!
Panningen ligt op 8 km, heeft een groter centrum en organiseert in de zomervakantie vaak theater op straat en andere activiteiten. Kijk dan op thuisinpanningen.nl.
Op 5 km ligt het Leudal. Een prachtig bosgebied waar leuke wandelroutes zijn. Je komt dan langs watermolens en dergelijke. https://www.bezoekerscentrumleudal.nl/v ... wandeling/
Of je zoekt het wat verder en bezoekt Roermond. Het outletcentrum, oude centrum of huurt een bootje en vaart over de Maas.
Veel plezier in ieder geval!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zaterdag 14 maart 2026 om 11:21
zaterdag 14 maart 2026 om 12:08
In Horn ligt een klein museumpje: Terug in de Tijd. Voor een uurtje of 2 best leuk.
Mind Mystery en Aardbeienland in Horst
Openluchtmuseum Eynderhof in Nederweert
Wandelen in het Leudal
Kasteeltuinen Arcen
Wandelen in de Peel
Rondvaart over de Maas
Openluchtmuseum de Locht in Melderslo
Pannenkoeken eten bij de Pannenkoekenbakker in Thorn of bij de Turfhoeve in Sevenum
Ijsje eten bij Clevers in Heythuysen
Toverland in Sevenum
Winkelen in Roermond (Outlet en binnenstad)
En verder is er heel veel bij de Leistert zelf te doen: speeltuinen (binnen en buiten) zwemmen, speelhal, animatie. Voor boodschappen zou ik niet in Roggel blijven; op het park en ook in het dorp is alleen maar een Spar. In Heythuysen ligt een Albert Heijn, Aldi, Lidl, Kruidvat enz. In Panningen zijn ook best wat winkels.
Wandelen in het Leudal
Kasteeltuinen Arcen
Wandelen in de Peel
Rondvaart over de Maas
Pannenkoeken eten bij de Pannenkoekenbakker in Thorn of bij de Turfhoeve in Sevenum
Toverland in Sevenum
En verder is er heel veel bij de Leistert zelf te doen: speeltuinen (binnen en buiten) zwemmen, speelhal, animatie. Voor boodschappen zou ik niet in Roggel blijven; op het park en ook in het dorp is alleen maar een Spar. In Heythuysen ligt een Albert Heijn, Aldi, Lidl, Kruidvat enz. In Panningen zijn ook best wat winkels.
zaterdag 14 maart 2026 om 21:16
Wenvero schreef: ↑14-03-2026 12:08In Horn ligt een klein museumpje: Terug in de Tijd. Voor een uurtje of 2 best leuk.
Wandelen in het Leudal
Kasteeltuinen Arcen
Wandelen in de Peel
Rondvaart over de Maas
Toverland in Sevenum
Oeh dit is een goed lijstje. In elk geval niet de standaard dingen, leuk! Ga ik eens naar kijken!!
Verder heb ik uit voorgaande tips Klein Zwiterserland, Toverland, Drakenrijk (leuk, die kende ik nog niet!), het pannekoekenhuis en de dorpjes Tegelen en Heythuizen op het lijstje gezet. Al weet ik niet of Heythuizen heel bijzonder is wat ik zo zag..
zaterdag 14 maart 2026 om 22:02
zaterdag 14 maart 2026 om 23:38
Heel veel van dat lijstje plus Klein Zwitserland, Drakenrijk en Toverland staan allemaal op de site van de Leistert.mva8787 schreef: ↑14-03-2026 21:16Oeh dit is een goed lijstje. In elk geval niet de standaard dingen, leuk! Ga ik eens naar kijken!!
Verder heb ik uit voorgaande tips Klein Zwiterserland, Toverland, Drakenrijk (leuk, die kende ik nog niet!), het pannekoekenhuis en de dorpjes Tegelen en Heythuizen op het lijstje gezet. Al weet ik niet of Heythuizen heel bijzonder is wat ik zo zag..
zondag 15 maart 2026 om 09:05
Ja precies. Nou misschien dat we er wel eens heen fietsen voor een boodschapjes of een terrasje. Panningen zag er wel heel leuk en levendig uit!ingelke_kepringelke schreef: ↑14-03-2026 22:02Klopt Heythuysen is ook niet heel bijzonder, wel op fietsafstand.
Tegelen als dorpje zelf ook niks bijzonders. Klein Zwitserland (in Tegelen, maar tegen de Duitse grens) wel leuk voor een dagje.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in