Foto's in slaapkamer

20-03-2026 21:04 11 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie heeft er nog een leuk idee om foto's in onze slaapkamer op te hangen?

Ik zou graag foto('s) op willen hangen van ons, en ons kindje. Ook misschien later uit te breiden of iets te vervangen met wat nieuws. We hebben een lege muur die zich daar goed voor leent. Maar wat is dan leuk: op canvas bv? Ik heb pinterest al afgestruind maar kan geen keuze maken.

Man wil overigens maar 1 foto ophangen. Lekker strak. Ik wil meer iets creatiever.

Dus: wie heeft er inspiratie voor mij?
Ik vind van die hexagon foto tegels altijd leuk. Makkelijk uitbreidbaar ook later. En speels zonder al te rommelig te zijn.
Je kan er ook een aantal met alleen één kleur er tussen doen.
Ixxi?
Hier goede ervaringen met Ixxi. Had er meerdere gekocht die 7 jaar zijn blijven hangen tot ik verhuisde. Daarna is er nog niet van gekomen om ze weer op te hangen.
MRLM schreef:
20-03-2026 21:33
Ik vind van die hexagon foto tegels altijd leuk. Makkelijk uitbreidbaar ook later. En speels zonder al te rommelig te zijn.
Je kan er ook een aantal met alleen één kleur er tussen doen.
Dit vind ik dan leuk, vooral omdat het flexibel is.
Ik wou ook hexagon en Ixxi noemen maar ben niet de enige 😛
Ik kende hexagon nog niet (IXXI wel) wie heeft er ervaring mee en kan daar een goede website voor aanbevelen?
Moet je de voor de 'opvul' hexagons (zonder foto) zelf een kleurcode aanleveren of kun je kiezen uit neutrale/algemene hexagons in die rechtsreeks bestellen?
'Every new beginning comes from some other beginning's end.'
Alles in zwart wit? Dan blijft het vrij strak, maar kun je meerdere lijstjes bij elkaar hangen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Bedankt voor jullie ideeën! Voor degene die ixxi gebruiken, hoe zorgen jullie ervoor dat het een beetje als één geheel eruit komt te zien? Dat het niet een enorme bonte verzameling aan kleuren is ed.
wij hebben drie foto's naast elkaar hangen, afgedrukt op Forex, persoonlijk vind ik dat mooier dan canvas. Dat is strakker voor je man, maar meer foto's voor jou ;-)
Mijn zoon heeft een aantal jaar geleden een werkelijk prachtige foto gemaakt van de zonsondergang op La Palma.
Deze heb ik laten uitvergroten en op canvas af laten drukken, geen lijst.
Ik word nog elke dag blij als ik naar deze foto kijk.
Je hoeft niet zo te SCHREEUWEN! Ik ben niet blind.
(Finkers)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven