Foto's in slaapkamer
vrijdag 20 maart 2026 om 21:04
Wie heeft er nog een leuk idee om foto's in onze slaapkamer op te hangen?
Ik zou graag foto('s) op willen hangen van ons, en ons kindje. Ook misschien later uit te breiden of iets te vervangen met wat nieuws. We hebben een lege muur die zich daar goed voor leent. Maar wat is dan leuk: op canvas bv? Ik heb pinterest al afgestruind maar kan geen keuze maken.
Man wil overigens maar 1 foto ophangen. Lekker strak. Ik wil meer iets creatiever.
Dus: wie heeft er inspiratie voor mij?
Ik zou graag foto('s) op willen hangen van ons, en ons kindje. Ook misschien later uit te breiden of iets te vervangen met wat nieuws. We hebben een lege muur die zich daar goed voor leent. Maar wat is dan leuk: op canvas bv? Ik heb pinterest al afgestruind maar kan geen keuze maken.
Man wil overigens maar 1 foto ophangen. Lekker strak. Ik wil meer iets creatiever.
Dus: wie heeft er inspiratie voor mij?
zaterdag 21 maart 2026 om 12:03
zaterdag 21 maart 2026 om 14:09
Ik kende hexagon nog niet (IXXI wel) wie heeft er ervaring mee en kan daar een goede website voor aanbevelen?
Moet je de voor de 'opvul' hexagons (zonder foto) zelf een kleurcode aanleveren of kun je kiezen uit neutrale/algemene hexagons in die rechtsreeks bestellen?
Moet je de voor de 'opvul' hexagons (zonder foto) zelf een kleurcode aanleveren of kun je kiezen uit neutrale/algemene hexagons in die rechtsreeks bestellen?
'Every new beginning comes from some other beginning's end.'
maandag 23 maart 2026 om 09:08
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in