Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Trampoline?
Ben wel wat kilo's aangekome Jinny helaas.

ben de moed een beetje verloren door het ziek zijn. Sporten is er bij ingeschoten, en nu ik het weer op moet pakken, ontbreekt me de moed. Komt ook wel door het goede weer hoor. En ben gewoon erg druk. maar het is helaas geen goed excuus.
Nee een wii!
ik was ook maar aan het stangen. Leuk!!

Heb je een 2de handse?
Leuk Bridges!!!! Ik moet eerlijk bekennen dat die spieren van mij het vroeger ook veel beter deden. Ik kan dus wel op een bepaalde manier jumpen, maar de normale manier is ook geen succes..... Zou ook eens naar fysio moeten denk ik, maar het is nog te behapstukken, dus heb er geen zin in.

Bam, he balen, kan me voorstellen dat de moed je dan ontbreekt. Voor jou .
ach, ik vind die moed wel weer hoor, weet alleen nog niet wanneer ;)

en anders koop ik ook een WII
Is de Aussie aardig? Of niet helemaal jouw type?
Het lijkt overigesn wel dat iedereen in mijn omgeving zwanger is. zit er vruchtbaarheid in de lucht of zo? krijg de ene bericht naar de andere. Leuk hoor!!

Vandaag een zwangerschaps bericht en een bericht dat iemand er snel niet meer is, dat is zo krom..
Ze is wel oke, denk ik
Ik ga slapen, morgen is de oppas er weer, dus vandaag maar eens een keer vroeg naar mijn mand
Ik ben te herkenbaar, stukje gewijzigd.
Hè Bam, wat een dubbele berichten dan. Bah... voor jou... Trusten...

Jin: aha. snappum! Nou ja ik wil maar eens wat doen vandaar ook fysio en nu dus dit. idd een via marktplaats, beetje tweedehands, van een handelaar aldaar. Dus voor weinig. Betalen lukt alleen nog niet want moet liefst via paypal en zo. Nou ja je kent het wel hè... Nog even uitvogelen.

(waardoor ik nu echt veels en veels te laat in mijn bedje lig...)
Wij hebben wel een paypal account, dus eventueel kan ik je wel helpen met betalen!
Och ik kan goed relativeren hoor, dood gaan we allemaal.

Maar het is natuurlijk wel heel erg en verdrietig.
Goedemorgen!
Bam wat een naar nieuws...

Jinny, wat heb je een leuke nieuwe avatar!

Bridge, leuk, een Wii! Ik weet niet of het nou echt helpt, maar het is wel leuk.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mogge!!
quote:bridges6 schreef op 26 juli 2009 @ 22:35:

Haha nee? Goh!

Ik moet echt iets doen dus ben nu op zoek. Raad je het nog aan? Of is het echt al zooooo 2008?Ik zou gaan Nordic Walken
quote:bambino schreef op 26 juli 2009 @ 22:37:

Ze heeft een visum voor 1 jaar, Ze blijft dus zoiezo een jaar hier. Geloof dat ze nadat jaar kijken wat hun vaste verblijfplek wordt! Verder weet ik het ook niet zo.Ik zou het wel weten, zou mooi mee terug naar Australie gaan met haar
Bam, mee we hebben Ziggy niet meegenomen dit keer, niks aan voor hem in die drukte (want was beeeeest druk zeg maar).

Gekke Juul, ik weet niet wat je zegt hoor

Bah Bam, van die dubbele berichten.

Jin, het was ook meer een waggel door de dierentuin, wandeling is het niet meer te noemen
Je had een goed voorbeeld aan de eenden Star!
Nou die haalden me in
Hé hallo allo loo oooo

Zo weer even de weekenddrukte doorgelezen Gezellig weekend dus weer voor iedereen als ik het goed heb gelezen.

Star, dus het waggelgangetje is al aardig aanwezig, nog een paar weekjes. Kijkt Ceetje de baby nog niet naar buiten?

Jinny, wel schattig zeg dat Duitse geklets. Nog leuke plannen samen met vent de komende vrije dagen?

Bam, leuk zeg de kermis en Juul dus ook al helemaal dol op al dat gezwier en gezwaai.

Suus, goed bezig zeg! Ga je nog voor de hartjeskamer?

Cin, gefeliciteerd met je ROZE laptop. Is de tuin al af?

Hel, kom je de vrije dagen nog door? Gaan jullie ook nog een paar dagen weg met het bootje, of is die niet zo groot?

Bridges, en sta je al te springen voor de tv? Mijn sportschool abbo gaat komende week weer in dus dan mag ik er weer aan gaan geloven

Hier ook een lekker weekend gehad. Met veel visite en logees, dus erg gezellig .

Vanmorgen had ik een smeltmoment, T was buiten aan het spelen en kwam ineens binnen en zegt

T "mama, ik ben verliefd

Ik "Leuk zeg. Op wie dan?"

T "Op jou!"

Ik "Ik ook op jou

T "Oh dan moeten we een kusje geven"

En ik krijg een kus met een big smile
Aaaaah wat lief zo'n klein jongetje verliefd op zijn mama

Grappig waar ze dat toch leren, verliefd zijn enzo

Cee heeft nu zelf een baby in haar buik en die komt met Christmas. Mijne is dus niet zo interessant meer
Lief, Enka waar ze het toch vandaan halen.

Haha Star. ceetje een babietje in de buik, wel mooi kerstkadootje ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven