Zitzak
woensdag 1 april 2026 om 07:58
Heeft er iemand advies voor mij? Ik ben op zoek naar een zitzak voor de kinderkamers waar de kinderen lekker op kunnen zitten lezen, maar waar ik ook bij op kan zitten om samen te lezen!
Online lees ik veel verschillende modellen en afmetingen, maar ik kan er niet helemaal wijs uit worden.
Dank je wel alvast!
Online lees ik veel verschillende modellen en afmetingen, maar ik kan er niet helemaal wijs uit worden.
Dank je wel alvast!
woensdag 1 april 2026 om 09:52
En dat kind er niet zo hard op neerploft dat er een naad scheurt. (Heeft mijn kind voor u getest).ladadieladieda schreef: ↑01-04-2026 09:38Ik wilde juist typen dat je op moet letten dat de rits goed dichtzit.
...
woensdag 1 april 2026 om 13:27
Mijn moeder heeft de mijne gemaakt. En ivm met eventueel lekken, heeft hij een binnen- en een buitenhoes. Ook voor het geval ik een keer een andere hoes wilde.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 1 april 2026 om 13:53
woensdag 1 april 2026 om 14:37
woensdag 1 april 2026 om 22:06
Ik heb vroeger voedingskussens gemaakt met die balletjes erin, en daar is een trucje voorTahini schreef: ↑01-04-2026 14:37Ik heb er een paar maanden geleden één besteld bij Big Bertha. Kind is er heel blij mee, maar je moet dus zelf de kleine witte @&@¥€ balletjes in die hoes zien te krijgen! Zoals iemand hierboven al zei, die balletjes willen zich overal verstoppen behalve in de zitzak.
woensdag 1 april 2026 om 22:10
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in