Entertainment alle pijlers

MAFS 2026 *Geen spoilers*

05-04-2026 21:55 2388 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Op dinsdag 7 april start het elfde seizoen van MAFS op RTL4.
Iedere dinsdag, woensdag én donderdag is er een nieuwe aflevering te zien om 20.30 uur en is het weer de vraag:

Of Sabeltandcavia en Yasmijn gaan turven hoe vaak het woord avontuur valt.
In hoeveel gevallen de datingexperts onder het mom van wetenschap de plank dit keer finaal misslaan.
Welk koppel na de huwelijksnacht eigenlijk al wil scheiden en/of welk koppel graag getrouwd wil blijven.

Het belooft een spraakmakend seizoen te worden dus wie kijkt er mee?
calamitycat wijzigde dit bericht op 19-05-2026 20:38
0.66% gewijzigd
Niet om het één of ander, maar wat een grafzooi.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zoetsappig. Maar dat is ook hoe het gemaakt wordt, ligt niet perse aan de kandidaten
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabeltandcavia schreef:
07-04-2026 21:40
Ik vraag me steeds af hoe die jurk op zijn plaats blijft zitten.
Daar waar geen stof lijkt te zitten, decolleté, schouders en rug zit stiekem wel stof. In de kleur van haar huid.
Jankerd
Alle reacties Link kopieren Quote
Djessy schreef:
07-04-2026 22:03
Daar waar geen stof lijkt te zitten, decolleté, schouders en rug zit stiekem wel stof. In de kleur van haar huid.
Mary Borsato, ben jij het? :P
Niet om het één of ander, maar wat een grafzooi.
Alle reacties Link kopieren Quote
Calamitycat schreef:
07-04-2026 22:14
Mary Borsato, ben jij het? :P
Ssssst :D
Jankerd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb de geloften van Joyce gemist. Heb ik nog avonturen gemist?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee, dit gaat hem niet worden. Er is al eens eerder zo’n soort koppel geweest. Even z’n naam googlen (Björn en Marcella). Ik spoel ook een hoop door moet ik bekennen. De geloftes en het uitzoeken van vanalles geloof ik wel…
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het gemist, kwam onverwacht wat tussen. Moet ik terugkijken na mijn werk of zeggen jullie: laat maar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien ben ik een beetje simpel, maar toen ik bij Joyce en Nick de woorden Deventer en Bergen op Zoom hoorde dacht ik: "Dit wordt niets".

Ik snap dat als je meedoen aan MAFS je in je eigen dorp of stad en de plaatsen er om heen al wel geswiped hebt, maar Deventer-Bergen op Zoom is bijna 200 kilometer (>2u met de auto en nog meer met het OV en Nick heeft geen auto). Maar er is nog wel een verschil tussen 30 km verderop of 200 km. Bij 30 km kun je baan nog houden en je in een weekend samen ook nog even op en neer als er in je eigen sociale kring iets is of even met iemand uit je sociale kring wilt koffiedrinken.

Het doet mij denken aan Maarten en Richelle (Enschede en een dorpje bij Den Bosch). Beide waren begin 30 en enthousiast. Ze gingen misschien iets te enthousiast van start met meteen het ene weekend in Enschede en het andere in het dorpje bij Den Bosch (Ammerzoden). Dan mis je meteen om het weekend een verjaardag of een koffiedrinkmoment etc. met een eigen vriend/vriendin/familie. Niet lang na de opnames ging het uit met Richelle en Maarten. Richelle klaagde toendat ze voor het uitmaken op een vrijdagavond 2u heen naar Enschede moest rijden en 2u terug weer naar Ammerzoden enkel om het uit te maken...

Het valt mij op dat er vaak minimaal 80 km (dus minimaal 1u autorijden) verderop wordt gematcht, terwijl ik denk dat naast lengteverschil, feromonen (geur) en afstand er weinig andere voorspellende waarden zijn....
Alle reacties Link kopieren Quote
Goede observatie die grote afstand (voor Nederlandse begrippen dan) tussen hun woonplaatsen. Wat in het begin geen probleem is, wordt dat het wel als de roze wolk overgedreven is. Meestal.

@Yasmijn, versneld doorspoelen is de beste optie. Wel veel keren Avontuur gemist!
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het voor de allereerste keer gekeken (jaja, onder een steen...) en ik was er echt een beetje verbijsterd van. Ik begrijp oprecht niet waarom je je hiervoor zou lenen.
Het voelt een klein beetje als ramptoerisme ofzo om ernaar te kijken.
Maar er doet dit jaar iemand mee die ik behoorlijk goed ken (en zijn familie- en vriendengroep, waaronder 1 van mijn siblings, ook) dus ik wil het toch niet missen. Maar oioioi, ik had hier dus echt geen idee van. Het woordje 'waarom' zat tijdens het kijken op repeat in mijn hoofd.

Ik gun iedereen de liefde en ik hoop voor alle deelnemers van harte dat ze dat vinden, maar wat bezielt iemand om te denken dat dit de weg is... ik kan er met mijn hoofd niet bij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Annapicobella schreef:
08-04-2026 09:46
Goede observatie die grote afstand (voor Nederlandse begrippen dan) tussen hun woonplaatsen. Wat in het begin geen probleem is, wordt dat het wel als de roze wolk overgedreven is. Meestal.

@Yasmijn, versneld doorspoelen is de beste optie. Wel veel keren Avontuur gemist!
Ooo.....heeft er iemand voor mij geturfd?
Alle reacties Link kopieren Quote
Duufje schreef:
08-04-2026 10:12
Ik heb het voor de allereerste keer gekeken (jaja, onder een steen...) en ik was er echt een beetje verbijsterd van. Ik begrijp oprecht niet waarom je je hiervoor zou lenen.
Het voelt een klein beetje als ramptoerisme ofzo om ernaar te kijken.
Maar er doet dit jaar iemand mee die ik behoorlijk goed ken (en zijn familie- en vriendengroep, waaronder 1 van mijn siblings, ook) dus ik wil het toch niet missen. Maar oioioi, ik had hier dus echt geen idee van. Het woordje 'waarom' zat tijdens het kijken op repeat in mijn hoofd.

Ik gun iedereen de liefde en ik hoop voor alle deelnemers van harte dat ze dat vinden, maar wat bezielt iemand om te denken dat dit de weg is... ik kan er met mijn hoofd niet bij.
Sommigen doen mee in de hoop dat een ander voor hen echt dé match kan vinden.

Sommigen doen mee om bekendheid te krijgen en in dr hoop een carriere op tr bouwen of bekendheid te gevrn aan hun onderneming.

Sommigen doen mee voor het avontuur.

Het is net zoiets als big brother, mssr dan zondet geldprijs maar kans op een relatie. En er zijn er die de hoofdprijs winnen, en er zijn er die (voor mijn gevoel) nooit meer fatsoenlijk een baan kunnen vinden omdat ze zich zo in de kaartrn hebben laten spelen.

Net als eigenlijk met al deze reality tv (bb vol liefde, boer zoekt vrouw enz).

En nee, ik zou nooit mee doen.
You'll never feel ready cause ready is not a feeling, it is a decision.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lucy schreef:
08-04-2026 10:35
Sommigen doen mee in de hoop dat een ander voor hen echt dé match kan vinden.

Sommigen doen mee om bekendheid te krijgen en in dr hoop een carriere op tr bouwen of bekendheid te gevrn aan hun onderneming.

Sommigen doen mee voor het avontuur.

Het is net zoiets als big brother, mssr dan zondet geldprijs maar kans op een relatie. En er zijn er die de hoofdprijs winnen, en er zijn er die (voor mijn gevoel) nooit meer fatsoenlijk een baan kunnen vinden omdat ze zich zo in de kaartrn hebben laten spelen.

Net als eigenlijk met al deze reality tv (bb vol liefde, boer zoekt vrouw enz).

En nee, ik zou nooit mee doen.
Yasmijn, heb je deze al??
Alle reacties Link kopieren Quote
He, dat was een pun intended :P
You'll never feel ready cause ready is not a feeling, it is a decision.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ohh het zou ook echt niets voor mij zijn. Ik heb toch wel een uiterlijke klik nodig en die zie ik heel snel… ik moet er niet aan denken om daar een man te zien die ik niet aantrekkelijk vind…. Wat moet je dan?? Nee, ik zoek zelf wel of blijf alleen…(gelukkig ben ik heel gelukkig)
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb ik nu voor de kat zijn viool gisteren al die avonturen zitten turven? En hoezo ben ik ineens van die taak ontheven? :wtf:
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kon niet live meekijken, da's jammer.
Voor het turven van Bingokaart items kunnen we ook nog toevoegen:
"ik zie/voel/snap de match (niet)" vaak uitgesproken als 'mets'
en
"het een kans geven" schoorvoetend uitgesproken door een kandidaat die eigenlijk de handdoek in de ring wilde gooien, maar door de experts is overgehaald door te zetten, terwijl het voor de kijker allang duidelijk is dat er in geen enkel universum ooit nog iets zal opbloeien.
'Every new beginning comes from some other beginning's end.'
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabeltandcavia schreef:
08-04-2026 13:47
Heb ik nu voor de kat zijn viool gisteren al die avonturen zitten turven? En hoezo ben ik ineens van die taak ontheven? :wtf:
Ik vind daar dingen van.
Niet om het één of ander, maar wat een grafzooi.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rollercoaster! Valt dat ook onder avontuur? Tot nu toe geen avontuur om naar te kijken, maar omdat ik een trash-topic wil kijk ik of ik het nog even volhou.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rollercoaster vind ik ook wel turfwaardig. Doe jij die, Renske?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabeltandcavia schreef:
08-04-2026 17:57
Rollercoaster vind ik ook wel turfwaardig. Doe jij die, Renske?
Ik zal mijn best doen :lijstje:
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben hier ons eigen deskundigenpanel zie ik. Jammer dat ze ons nooit raadplegen.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren Quote
Avontuur: IIII II
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben er!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat je eerste kus een geregistreerde op commando is en niet omdat je allebei de behoefte voelt of omdat er een Moment was. Vind ik ook wat van.
Ik vind hier dingen van.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven