MAFS 2026 *Geen spoilers*
zondag 5 april 2026 om 21:55
Op dinsdag 7 april start het elfde seizoen van MAFS op RTL4.
Iedere dinsdag, woensdag én donderdag is er een nieuwe aflevering te zien om 20.30 uur en is het weer de vraag:
Of Sabeltandcavia en Yasmijn gaan turven hoe vaak het woord avontuur valt.
In hoeveel gevallen de datingexperts onder het mom van wetenschap de plank dit keer finaal misslaan.
Welk koppel na de huwelijksnacht eigenlijk al wil scheiden en/of welk koppel graag getrouwd wil blijven.
Het belooft een spraakmakend seizoen te worden dus wie kijkt er mee?
Iedere dinsdag, woensdag én donderdag is er een nieuwe aflevering te zien om 20.30 uur en is het weer de vraag:
Of Sabeltandcavia en Yasmijn gaan turven hoe vaak het woord avontuur valt.
In hoeveel gevallen de datingexperts onder het mom van wetenschap de plank dit keer finaal misslaan.
Welk koppel na de huwelijksnacht eigenlijk al wil scheiden en/of welk koppel graag getrouwd wil blijven.
Het belooft een spraakmakend seizoen te worden dus wie kijkt er mee?
calamitycat wijzigde dit bericht op 19-05-2026 20:38
0.66% gewijzigd
Niet om het één of ander, maar wat een grafzooi.
dinsdag 7 april 2026 om 22:03
Daar waar geen stof lijkt te zitten, decolleté, schouders en rug zit stiekem wel stof. In de kleur van haar huid.Sabeltandcavia schreef: ↑07-04-2026 21:40Ik vraag me steeds af hoe die jurk op zijn plaats blijft zitten.
Jankerd
dinsdag 7 april 2026 om 22:18
woensdag 8 april 2026 om 08:16
Misschien ben ik een beetje simpel, maar toen ik bij Joyce en Nick de woorden Deventer en Bergen op Zoom hoorde dacht ik: "Dit wordt niets".
Ik snap dat als je meedoen aan MAFS je in je eigen dorp of stad en de plaatsen er om heen al wel geswiped hebt, maar Deventer-Bergen op Zoom is bijna 200 kilometer (>2u met de auto en nog meer met het OV en Nick heeft geen auto). Maar er is nog wel een verschil tussen 30 km verderop of 200 km. Bij 30 km kun je baan nog houden en je in een weekend samen ook nog even op en neer als er in je eigen sociale kring iets is of even met iemand uit je sociale kring wilt koffiedrinken.
Het doet mij denken aan Maarten en Richelle (Enschede en een dorpje bij Den Bosch). Beide waren begin 30 en enthousiast. Ze gingen misschien iets te enthousiast van start met meteen het ene weekend in Enschede en het andere in het dorpje bij Den Bosch (Ammerzoden). Dan mis je meteen om het weekend een verjaardag of een koffiedrinkmoment etc. met een eigen vriend/vriendin/familie. Niet lang na de opnames ging het uit met Richelle en Maarten. Richelle klaagde toendat ze voor het uitmaken op een vrijdagavond 2u heen naar Enschede moest rijden en 2u terug weer naar Ammerzoden enkel om het uit te maken...
Het valt mij op dat er vaak minimaal 80 km (dus minimaal 1u autorijden) verderop wordt gematcht, terwijl ik denk dat naast lengteverschil, feromonen (geur) en afstand er weinig andere voorspellende waarden zijn....
Ik snap dat als je meedoen aan MAFS je in je eigen dorp of stad en de plaatsen er om heen al wel geswiped hebt, maar Deventer-Bergen op Zoom is bijna 200 kilometer (>2u met de auto en nog meer met het OV en Nick heeft geen auto). Maar er is nog wel een verschil tussen 30 km verderop of 200 km. Bij 30 km kun je baan nog houden en je in een weekend samen ook nog even op en neer als er in je eigen sociale kring iets is of even met iemand uit je sociale kring wilt koffiedrinken.
Het doet mij denken aan Maarten en Richelle (Enschede en een dorpje bij Den Bosch). Beide waren begin 30 en enthousiast. Ze gingen misschien iets te enthousiast van start met meteen het ene weekend in Enschede en het andere in het dorpje bij Den Bosch (Ammerzoden). Dan mis je meteen om het weekend een verjaardag of een koffiedrinkmoment etc. met een eigen vriend/vriendin/familie. Niet lang na de opnames ging het uit met Richelle en Maarten. Richelle klaagde toendat ze voor het uitmaken op een vrijdagavond 2u heen naar Enschede moest rijden en 2u terug weer naar Ammerzoden enkel om het uit te maken...
Het valt mij op dat er vaak minimaal 80 km (dus minimaal 1u autorijden) verderop wordt gematcht, terwijl ik denk dat naast lengteverschil, feromonen (geur) en afstand er weinig andere voorspellende waarden zijn....
woensdag 8 april 2026 om 09:46
Goede observatie die grote afstand (voor Nederlandse begrippen dan) tussen hun woonplaatsen. Wat in het begin geen probleem is, wordt dat het wel als de roze wolk overgedreven is. Meestal.
@Yasmijn, versneld doorspoelen is de beste optie. Wel veel keren Avontuur gemist!
@Yasmijn, versneld doorspoelen is de beste optie. Wel veel keren Avontuur gemist!
Everything you see I owe to spaghetti!
woensdag 8 april 2026 om 10:12
Ik heb het voor de allereerste keer gekeken (jaja, onder een steen...) en ik was er echt een beetje verbijsterd van. Ik begrijp oprecht niet waarom je je hiervoor zou lenen.
Het voelt een klein beetje als ramptoerisme ofzo om ernaar te kijken.
Maar er doet dit jaar iemand mee die ik behoorlijk goed ken (en zijn familie- en vriendengroep, waaronder 1 van mijn siblings, ook) dus ik wil het toch niet missen. Maar oioioi, ik had hier dus echt geen idee van. Het woordje 'waarom' zat tijdens het kijken op repeat in mijn hoofd.
Ik gun iedereen de liefde en ik hoop voor alle deelnemers van harte dat ze dat vinden, maar wat bezielt iemand om te denken dat dit de weg is... ik kan er met mijn hoofd niet bij.
Het voelt een klein beetje als ramptoerisme ofzo om ernaar te kijken.
Maar er doet dit jaar iemand mee die ik behoorlijk goed ken (en zijn familie- en vriendengroep, waaronder 1 van mijn siblings, ook) dus ik wil het toch niet missen. Maar oioioi, ik had hier dus echt geen idee van. Het woordje 'waarom' zat tijdens het kijken op repeat in mijn hoofd.
Ik gun iedereen de liefde en ik hoop voor alle deelnemers van harte dat ze dat vinden, maar wat bezielt iemand om te denken dat dit de weg is... ik kan er met mijn hoofd niet bij.
woensdag 8 april 2026 om 10:23
Ooo.....heeft er iemand voor mij geturfd?Annapicobella schreef: ↑08-04-2026 09:46Goede observatie die grote afstand (voor Nederlandse begrippen dan) tussen hun woonplaatsen. Wat in het begin geen probleem is, wordt dat het wel als de roze wolk overgedreven is. Meestal.
@Yasmijn, versneld doorspoelen is de beste optie. Wel veel keren Avontuur gemist!
woensdag 8 april 2026 om 10:35
Sommigen doen mee in de hoop dat een ander voor hen echt dé match kan vinden.Duufje schreef: ↑08-04-2026 10:12Ik heb het voor de allereerste keer gekeken (jaja, onder een steen...) en ik was er echt een beetje verbijsterd van. Ik begrijp oprecht niet waarom je je hiervoor zou lenen.
Het voelt een klein beetje als ramptoerisme ofzo om ernaar te kijken.
Maar er doet dit jaar iemand mee die ik behoorlijk goed ken (en zijn familie- en vriendengroep, waaronder 1 van mijn siblings, ook) dus ik wil het toch niet missen. Maar oioioi, ik had hier dus echt geen idee van. Het woordje 'waarom' zat tijdens het kijken op repeat in mijn hoofd.
Ik gun iedereen de liefde en ik hoop voor alle deelnemers van harte dat ze dat vinden, maar wat bezielt iemand om te denken dat dit de weg is... ik kan er met mijn hoofd niet bij.
Sommigen doen mee om bekendheid te krijgen en in dr hoop een carriere op tr bouwen of bekendheid te gevrn aan hun onderneming.
Sommigen doen mee voor het avontuur.
Het is net zoiets als big brother, mssr dan zondet geldprijs maar kans op een relatie. En er zijn er die de hoofdprijs winnen, en er zijn er die (voor mijn gevoel) nooit meer fatsoenlijk een baan kunnen vinden omdat ze zich zo in de kaartrn hebben laten spelen.
Net als eigenlijk met al deze reality tv (bb vol liefde, boer zoekt vrouw enz).
En nee, ik zou nooit mee doen.
You'll never feel ready cause ready is not a feeling, it is a decision.
woensdag 8 april 2026 om 11:10
Yasmijn, heb je deze al??Lucy schreef: ↑08-04-2026 10:35Sommigen doen mee in de hoop dat een ander voor hen echt dé match kan vinden.
Sommigen doen mee om bekendheid te krijgen en in dr hoop een carriere op tr bouwen of bekendheid te gevrn aan hun onderneming.
Sommigen doen mee voor het avontuur.
Het is net zoiets als big brother, mssr dan zondet geldprijs maar kans op een relatie. En er zijn er die de hoofdprijs winnen, en er zijn er die (voor mijn gevoel) nooit meer fatsoenlijk een baan kunnen vinden omdat ze zich zo in de kaartrn hebben laten spelen.
Net als eigenlijk met al deze reality tv (bb vol liefde, boer zoekt vrouw enz).
En nee, ik zou nooit mee doen.
woensdag 8 april 2026 om 12:26
woensdag 8 april 2026 om 15:07
Ik kon niet live meekijken, da's jammer.
Voor het turven van Bingokaart items kunnen we ook nog toevoegen:
"ik zie/voel/snap de match (niet)" vaak uitgesproken als 'mets'
en
"het een kans geven" schoorvoetend uitgesproken door een kandidaat die eigenlijk de handdoek in de ring wilde gooien, maar door de experts is overgehaald door te zetten, terwijl het voor de kijker allang duidelijk is dat er in geen enkel universum ooit nog iets zal opbloeien.
Voor het turven van Bingokaart items kunnen we ook nog toevoegen:
"ik zie/voel/snap de match (niet)" vaak uitgesproken als 'mets'
en
"het een kans geven" schoorvoetend uitgesproken door een kandidaat die eigenlijk de handdoek in de ring wilde gooien, maar door de experts is overgehaald door te zetten, terwijl het voor de kijker allang duidelijk is dat er in geen enkel universum ooit nog iets zal opbloeien.
'Every new beginning comes from some other beginning's end.'
woensdag 8 april 2026 om 15:15
Ik vind daar dingen van.Sabeltandcavia schreef: ↑08-04-2026 13:47Heb ik nu voor de kat zijn viool gisteren al die avonturen zitten turven? En hoezo ben ik ineens van die taak ontheven?![]()
Niet om het één of ander, maar wat een grafzooi.
woensdag 8 april 2026 om 20:20
Ik zal mijn best doenSabeltandcavia schreef: ↑08-04-2026 17:57Rollercoaster vind ik ook wel turfwaardig. Doe jij die, Renske?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in