MAFS 2026 Videoland met spoilers
woensdag 8 april 2026 om 05:55
Dank je.
woensdag 8 april 2026 om 07:27
Dat vind ik ook. Ik vind hem tot nu toe niet leuk overkomen.sneeuwvrouw schreef: ↑07-04-2026 23:15Ik heb er 2 gezien. Wat denken jullie van de mannen?? Ik vind Dominik erg overheersend overkomen… ben benieuwd.
woensdag 8 april 2026 om 07:41
Ik zie wat je bedoelt. In het andere topic worden ze vergeleken met Bjorn en Marcella. Daar hebben ze idd wel wat van weg.Yildizlar2 schreef: ↑08-04-2026 07:38Dat gevoel heb ik bij Joyce , Nick voelt zich nu al niet goed genoeg en past zich al aan .
woensdag 8 april 2026 om 09:06
Ik heb vakantie dus fors vooruit gekeken.
Ik vind Kirsten erg gewoontjes maar wel met een ster allures vibe waarbij ze zichzelf misschien wel iets te hoog en aantrekkelijk inschat. Luigi kan ik nog niet goed pijlen.
Dominik vind ik vooral zenuwachtig en bezig een hele goede indruk te maken. Lijkt wel alsof dat los staat van zijn partner al koppelt hij dat wel. Hij is wel charmant maar volgens mij erg onzeker.
Nick is een lieverd maar minder pleasen maakt hem stuk aantrekkelijker.
Ik zie het dit jaar nog niet echt gebeuren in de liefde.
Ik vind Kirsten erg gewoontjes maar wel met een ster allures vibe waarbij ze zichzelf misschien wel iets te hoog en aantrekkelijk inschat. Luigi kan ik nog niet goed pijlen.
Dominik vind ik vooral zenuwachtig en bezig een hele goede indruk te maken. Lijkt wel alsof dat los staat van zijn partner al koppelt hij dat wel. Hij is wel charmant maar volgens mij erg onzeker.
Nick is een lieverd maar minder pleasen maakt hem stuk aantrekkelijker.
Ik zie het dit jaar nog niet echt gebeuren in de liefde.
woensdag 8 april 2026 om 09:48
woensdag 8 april 2026 om 09:54
In het voorstukje is al eea te zien dus wordt weer niks denk ik.sneeuwvrouw schreef: ↑07-04-2026 23:15Ik heb er 2 gezien. Wat denken jullie van de mannen?? Ik vind Dominik erg overheersend overkomen… ben benieuwd.
woensdag 8 april 2026 om 09:56
En dat de een zijn leven uit paarden bestaat sinds zijn vierde en de ander bang is van paardensneeuwvrouw schreef: ↑07-04-2026 23:15Ik heb er 2 gezien. Wat denken jullie van de mannen?? Ik vind Dominik erg overheersend overkomen… ben benieuwd.
donderdag 9 april 2026 om 16:11
Ik zie de match tussen Anton en Linda ook totaal niet.
Zij is een krachtige en sterke vrouw, opzoek naar een zelfverzekerde man die initiatief durft te nemen. Dit zie ik niet terug bij Anton en je zag het ongemak bij haar tijdens de ceremonie.
Zij is een krachtige en sterke vrouw, opzoek naar een zelfverzekerde man die initiatief durft te nemen. Dit zie ik niet terug bij Anton en je zag het ongemak bij haar tijdens de ceremonie.
anoniem1995 wijzigde dit bericht op 09-04-2026 16:12
Reden: Spelfout
Reden: Spelfout
1.44% gewijzigd
donderdag 9 april 2026 om 17:50
Ik blijf ervan overtuigd dat als het uiterlijk tegenvalt, het over het algemeen niks meer wordt (uitzonderingen zoals Peter van Mariska in zijn te krappe pak daargelaten). Ik volg nu ook Mafs Aus, waar de deelnemers over het algemeen 'knapper' zijn. En de stellen die elkaar vanaf het begin superaantrekkelijk vinden, zijn toch al een end op dreef. Dat het dan uiteindelijk knapt door persoonlijkheden, dat kan. Maar ze gaan het wel aan met elkaar.
Een Nick en een Anton zijn (volgens mij) gewoon toch niet wat zo'n vrouw hoopt.
Die 2 mannen vind ik verschrikkelijk en dat wordt ook niks. Dat is nu al veel te hard van stapel en te hoge verwachtingen.
Een Nick en een Anton zijn (volgens mij) gewoon toch niet wat zo'n vrouw hoopt.
Die 2 mannen vind ik verschrikkelijk en dat wordt ook niks. Dat is nu al veel te hard van stapel en te hoge verwachtingen.
donderdag 9 april 2026 om 18:56
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in