Durf te vragen deel 24
woensdag 8 april 2026 om 16:05
woensdag 8 april 2026 om 16:17
woensdag 8 april 2026 om 21:03
Ik luste vroeger geen champignons en eet ze nu wel. Verder lust ik alles.
Grappige vraag van Explorista.
Er is eens water door het plafond gekomen omdat ik te lang douchte terwijl het putje verstopt zat.
Een collega heeft de media opgezocht om misstanden aan de kaak te stellen.
Welk luxeprobleem zou jij opgelost willen zien?
Grappige vraag van Explorista.
Er is eens water door het plafond gekomen omdat ik te lang douchte terwijl het putje verstopt zat.
Een collega heeft de media opgezocht om misstanden aan de kaak te stellen.
Welk luxeprobleem zou jij opgelost willen zien?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
woensdag 8 april 2026 om 21:21
Ik heb geen Japans toilet met billendouche, klatermuziekje en brilverwarming. Dat probleem zou ik graag opgelost zien!
Heb jij je plannen aangepast nu het morgen prachtig weer wordt?
Heb jij je plannen aangepast nu het morgen prachtig weer wordt?
Pour examiner la verité il est besoin, une fois dans sa vie, de mettre toutes choses en doubt autant qu'il se peut (René Descartes)
woensdag 8 april 2026 om 21:50
Ja, inclusief overstroming. En het was fantastisch. Opgesloten in het huisje, spelletjes spelen. In de stromende regen steden bezoeken. Het was ontzettend gezellig vooral.
Hoeveel koffers neem jij mee voor een weekje weg?
Hoeveel koffers neem jij mee voor een weekje weg?
Pour examiner la verité il est besoin, une fois dans sa vie, de mettre toutes choses en doubt autant qu'il se peut (René Descartes)
woensdag 8 april 2026 om 21:50
woensdag 8 april 2026 om 21:56
woensdag 8 april 2026 om 23:11
Toch wel. Niet per se het wisselen, maar het omrekenen. En dat alles astronomisch duur lijkt. En dat je dan de godganse dag aan je ouders vroeg hoeveel dat speelgoedje dat je wilde kopen en dat geprijsd was in franc/pesetas/lire, eígenlijk kostte, in guldens. Maar ik zou niet terug willen, hoor. Ik hecht nu aan de Euro.
Pasta, rijst, aardappels, couscous, ... Wat is jouw favoriete basis voor het avondeten?
donderdag 9 april 2026 om 08:03
Nou, die moet ik nog gaan kopen. Ik hoop dit weekend. Leuk dat je het vraagt. Ik twijfel alleen nog even over de kleur.

Ontbijt jij thuis aan tafel als je die dag naar het werk moet, of andere verplichtingen hebt?

Ontbijt jij thuis aan tafel als je die dag naar het werk moet, of andere verplichtingen hebt?
donderdag 9 april 2026 om 16:30
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in