April 2009!

03-08-2008 19:22 2411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer384e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita282e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou371e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Kindje Startgewicht en lengte Huidige gewicht en lengte leeftijd Sofia 3000 gram en 50 cm 9.4 kg en 73.5 cm10 mndPhilip 3100 gram en 50 cm 7035 gram en 67 cmBeertje4150 gram en 55 cm9 kg en 74 cm10 mndStef3390 gram7595 gram en 69 cmGwen 3400 gram en 50 cm 10.1 kg en 74 cm11 mndAnne 3900 gram en 49 cm 9680 gram en 71 cm9 mndIsa 3400 gram en 49 cm 8400 gram en 73 cm8 mndFee 4100 gram en 53 cm 9750 gram en 76 cm7.5 mndPepijn 4200 gram en 52 cm 10,8 kilo en 76 cm9 mnd
Nou, na al dat geklets over haar heb ik vanochtend lekker drie uur (met Isa in haar reiswieg naast me zoet aan het slapen/kijken/pruttelen) bij de kapper gezeten om de coupe en de kleur nog enigszins te redden. Was er zelf erg content over maar man kwam net thuis en die moest ik erop wijzen, grr...

@Beer, pfff...6 weken met 4 kids lijkt me heftig! Gaat KDV dan ook dicht die hele tijd? En man, kan die wat opvangen?

@Noerie, half september verhuizen, leuk om naar uit te kijken! moet er nog veel gebeuren aan het nieuwe huis? lastig he, om solliciteren te combineren met andere bezigheden. Ik kom er ook niet echt toe (en ons huis staat alleen nog maar in de verkoop, helaas, schiet niet genoeg op, had ook graag deze zomer wat nieuws willen kopen).

@Elma. Nee, CV maken kwam er niet van, 'moest' nodig naar de kapper, met vriendin op terras zitten, shoppen bij Petit Bateau winkel, allemaal hoge prioriteit dat snap je wel:-)

maar ga er morgen 'echt' voor zitten, ook weer na een babymeet-date met vriendin. Wat ik doe? Ik werk als zelfstandig interimmanager en/of adviseur en help organisaties hun online service te verbeteren. Tot nu toe altijd makkelijk aan m'n opdrachten gekomen dus ga er maar van uit dat er wel wat komt!

Trusten allemaal, ben moe, ga denk ik niet wachten op late voeding maar nu naar bed, ik zie wel wanneer ze wakker wordt.
Hoi meiden,

Asjemenou; wat een rotbericht van je zus. Ik las mee op het april 2007 topic (Wil is in April 2007 geboren), dus ik 'ken' haar een beetje.

Asjemenou: wel een goed tijd om wat meer thuis te zijn nu voor je, lijkt me. Als je het tenminste financieel redt.

Jeetje alma, wat een lange dagen maak jij. Hoe kun je dat combineren? Of is je man vroeg thuis.

Beer: 6 weken met 4 kids zal aanpoten worden, tjee. Hopelijk is het mooi weer. Dan kun je natuurlijk veel meer doen.

enka: inderdaad irritant als mensen vragen of je ook nog 'voor een meisje' gaat. bah.

noerie: ga je naar een andere plaats verhuizen?

Ik weet nog niet of we een derde willen. Als ik zeker zou zijn dat alles goed gaat tijdens de zwangerschap en bevalling zou ik het zeker willen. Maar de verhalen (onder meer) hier op het forum van kinderen die in de buik zijn overleden of met handicaps zijn geboren schrikken me toch wel af. Ik heb 2 gezonde kinderen en ik ben toch wel bang om ook een keer "aan de beurt" te zijn. Een naar gevoel.

Met Karlijn gaat het trouwens heel goed. Ik kolf nog 1 a 2 keer per dag thuis. Ze heeft per etmaal dan ongeveer 1 afgekolfde borstvoeding. Ik vind de borst geven wel veel gezelliger maar mevrouw pakt daarna de speen van de fles niet meer zo goed dus dat kan ik alleen overdag doen.

Groetjes,

Vv.
Ik geloof in leven voor de dood
@VV, Bedankt, ja, het is zwaar KL***!! Heb het er best heel moeilijk mee, vooral ook omdat ze niet naast de deur zit.

Lees je alleen mee op april 2007 of schrijf je ook? Ik lees vaak mee (meestal met een grote grijns op gezicht) omdat ik het zo'n heerlijke club forum-vrouwen vindt! Ze zijn echt heel erg close met elkaar geworden. Mijn zus heeft ook echt heel erg veel aan de steun en feedback die ze daar krijgt (niet alleen nu, maar op allerlei gebieden).

We gaan volgende week naar Zwitserland, Isa gaat vandaag haar paspoort aanvragen, gister al pasfoto's gemaakt, had me voorbereid op lastige klus maar was zo gepiept - een klein fotomodelletje is het!
@Asje: heel veel sterkte met je zus. Dat is inderdaad vrij heftig als je weet dat je geen kinderen meer mag.kunt krijgen. Alsof de behandeling niet al erg genoeg is. Ik heb vorig jaar hetzelfde meegemaakt met mijn schoonzusje, Ze kreeg borstkanker, gelukkig voor haar geen hormoongerelateerde kanker want anders mocht ze 5 jaar geen kinderen krijgen. Nogmaals veel sterkte en verwen je zus maar heel erg goed.

@Beer: bij jou dus ook vanaf vandaag zomervakantie? Hier ook en de laatste 4 weken heb ik ook vakantie en inderdaad hopelijk wordt het beter weer want anders zie ik de geest al kruipen met 4 kinderen waarvan de oudste 2 zich gaan vervelen en dus gaan stieren, vervelend doen etc..... Enne, hier kunnen ze een pruik maken van mijn haaruitval. Ik word er niet goed van, vooral las ik de haren heb gewassen....

@Enka: dus je kunt je heel erg goed voorstellen toen ik in verwachting was van Anne hoe de opmerkingen ons om de oren vlogen over: en nu echt een meid, 4 jongens is zo zielig voor mama, etc., etc.. Zucht, nu is iedereen laaiend enthousiast dat we 4 kinderen hebben omdat de jongste nu een meid is. Ik snap soms helemaal niets meer van de mensne. Een gezond kind is het grootste goed dat je kunt hebben. Overigens snap ik jouw "angst" wel, heb ik zelf ook gehad. Maar de kans is groter bij een eerste zwangerschap dat het mis kan gaan.

@Noerie: ja, die dringende boodschappen ken ik ook om het onvermijdelijke uit te stellen, haha. In ieder geval wel fijn dat je nog een tijdje bij Sofia kunt blijven.

@Elma: weer terug op het werk en dan al zo'n lange dagen!!! Dat kan bij ons echt niet, aangezien de oudste twee uiterlijk om half 8 in bed moeten liggen als ze naar school gaan.

Ik schrijf dalijk verder want Anne wil weer drinken.

Groetjes, Ruma
Zo, hier ben ik weer even want ik moet zo gaan koken.

Anne is en blijft een rustige meid. Ze maakt zelfs niet veel geluid als ze speelt in de box of met de babygym. Als we niet wisten dat ze ook erg hard kan huilen als ze heel erg lang moet wachten op het eten, zou ik zelfs nog denken dat ze geen stembanden heeft. Wat een verschil t.o.v. 3 jongens die een behoorlijk stemgeluid hadden en dat het liefst ieder moment van de dag lieten horen....

Verder drinkt ze nog steeds goed aan de borst en het kolven op het werk gaat ook prima. Ik kolf op een gewone werkdag 2x en meestal is dat dan tussen de 1,5-2 voedingen. Netjes dus. Die krijgt ze de volgende dag op het kdv of het gaat de vriezer in. Overigens heeft Anne behoorlijke last van berg. Ziet niet zo mooi uit, maar ik ben nu bezig met de anti-berg pads van de Etos. Begint nu wel te werken, het is al een stuk minder geworden.

Vandaag hadden de oudste twee hun laatste schooldag en de jongste kwam er nu echt achter dat hij zijn inniggeliefde juf niet meer zal krijgen. Eenmaal thuis was hij heel erg verdrietig daarover. Maar het vooruitzicht om 6 weken lang niet naar school te hoeven (overigens wel 3 weken naar de BSO) overwon snel de traantjes :-))).

Groetjes!!!
Ruma: gelukkig brengt en haalt manlief hier de kids van het KDV/opa en oma. Maar als ik klaar ben met promoveren zal dat om gaan draaien dan gaat hij langere dagen maken en zal ik meer voor ze gaan zorgen. het is niet leuk hoe het nu soms gaat (lees ik zie ze 3 minuten als ze net hun bed uit zijn) maar hopelijk wordt alles snel wat normaler. Wat goed dat het kolven lekker loopt. Dat scheelt al een hoop stress denk ik he. En Gwen heeft ook berg, ziet er niet zo leuk uit (zeker omdat ze zo weinig haar heeft maarja).

Asje: Isa het kleine fotomodel, wat fjn dat het makkelijk ging. Anders heb je straks zo'n huilende uk op de foto da's ook geen gezicht natuurlijk.

VV: soms lees je hier inderdaad erg nare verhalen en dan ga je wel eens doemdenken ja. Maar als we alles van tevoren wisten dan zou het wel heel makkelijk zijn natuurlijk. Wanneer moest Karlijn nu ook alweer terug naar het ziekenhuis?

Beer: sterkte met de 4 kids in de vakantie. Kan me goed voorstellen dat je het zwaar vind. Ik heb na een dag met een drukke Fynn als zoiets van hehe eindelijk rust als ie even op bed ligt haha. Ik zal even een topic op hyves zetten waar iedereen in kan vullen wat ie doet en waar ok?

Noerie: hoe gaat het met het verbouwen in het nieuwe huis?

Verder niet veel te melden hier, druk op werk en daarnaast kom ik bijna nergens meer aan toe haha. vanavond komt mijn schoonzusje oppassen en gaan we lekker naar Harry Potter, heb er zin in!
Hallo, allemaal, wat een mooi weer vandaag. Mijn 2 oudste zijn uit logeren, dus echt druk heb ik het niet. Ga maar eens in de tuin eea doen. We hebben best een grote tuin, maar geen tijd om die te onderhouden, dus ziet er niet altijd even verzorgd uit.

Dochter heeft dit weekend ABC diplomas zwemmen gehaald (ze heeft een snelcursus gedaan) dus was een feestelijk gebeuren. Heb nu 2 kinderen die goed kunnen zwemmen, vind ik wel een fijn gevoel. Nog 2 te gaan.

Ruma, fijn dat kolven zo goed gaat. Jij bent echt alweer helemaal aan het werk he. Gek hoor, ik heb nu nog 6 weken vrij. Ik ga ook nog wel een tijdje kolven denk ik, maar niet heel lang. En jij dus ook al die haren die uitvallen. Hoe lang had jij er bij die anderen last van?

Elma, jeetje, mis je de kinderen af en toe niet vreselijk?

Asje, nu jij over paspoorten begint.....wij gaan over 3 weken naar Denemarken. Ik heb de 2 jongsten nog niet bijgeschreven in mijn paspoort. Zou dat perse nog moeten?
Hi Beer, gefeliciteerd met je zwemmende dochter! kijkt me fijn gevoel!

En ik zou het maar wel doen dat PP, ze schijnen steeds moeilijker te doen over het reizen met kinderen. Mijn man en ik hebben andere achternaam, Isa heeft de zijne, en in mijn PP staat nog geen vermelding 'echtgenote van', dus moest ik van de meneer van burgerzaken ook een trouwbewijs meenmen, anders zouden ze lastig kunne doen als ik met Isa reis. Ik vond het overdreven, tot een vriendin me vertelde dat ze inderdaad heel erg lastig hadden gedaan bij haar! Het duurt een week, dus is nog prima te regelen.

Wat anders, volgens mij krijgt Isa een tandje, ze zit alleen maar met haar handje in haar mondje, ik zie linksonder vlak onder het tandvlees een wit tandje doorschijnen, ze bijt het liefst keihard op mijn vinger de hele tijd, enorme stinkdiarree vanochtend en gisteravond onrustig eten en heel veel huilen. Wat kan ik doen om het haar wat makkelijker te maken?

Elma hoe was Harry Potter?
Ben eindelijk weer online! Stap never over van provider want dat geeft me toch problemen!

Noerie: gelukkig dat je wagen nog gemaakt kan worden, Ik kan echt niet zonder de mijne.

Alsjemenou: is de ticket geboekt? Ik denk aan je in ieder geval.

Dat van het staan wist ik niet, ik ga er zeker op letten omdat Philip er ook gek op is.

India: Marlies lijkt me heerlijk zitten, Zijn de voedingsbeha's net zo stijlvol als de gewone setjes?

Beer en El: hier ook hevige haaruitval en ik nogal lang haar dus je ziet het overal.....blijf ze van Philip afplukken.

Voor de rest moet ik nog flink bijlezen, maar er zijn al dames aan het werk. Ik begin volgende week weer. Philip oefent donderdag op de creche. Eens kijken of hij nu wel uit de fles wilt drinken. Ik oefen elke dag met 2 voedingen en de Difrax lijkt aan te slaan.

Voor de tabel: Philip woog vorige week 7035 gram en is 67 centimeter groot. Een lange slungel dus.

Oh, heerlijk om weer online te zijn. Ga weer flink verder lezen.
Oh en nog wat: Philip heeft zijn eerste tandje door! Linksonder en vlijmscherp. Dus Alsjemenou: Isa is misschien ook wel aan de beurt.
Dag allemaal!

Druk met huizengebeuren. Helaas de sleutel nog niet gekregen. gezeur met de financiering. Lastig verhaal. Ik hoop dat er vandaag goedkeuring wordt gegeven. Erg spannend allemaal. En zenuwslopend. Als het allemaal goed gaat dan verhuizen we naar een dorp naast het dorp waar ik nu woon.

De kinderwagen is nog steeds kaopt maar de nieuwe duwstang komt hopelijk wel deze week binnen.

Phlip heeft dus al tandjes. En Isa is dus ook bezig. Sofia volgend mij ook. Ze stopt constant van alles in haar mond en ze kwijlt als een gek.

Donderdag weer naar het Cb. ik ben benieuwd hoe groot ze nu weer is. Vandaag is sofia alweer 4 maanden en 2 dagen. Wat gaat het toch hard. En ook weer niet. Het is toch echt net alsof ze er altijd al was.

Fijn Puck dat je weer online bent. En helemaal fijn dat Philip goed gaat met de Difrax. Heb je zin om weer te gaan werken?

@ Beer: Lekker even, 2 kinderen uit logeren. Dit is de eerste vakantieweek bij jullie toch? Hier alweer de vierde. Scheit dus al op.

@ Asje: Geen idee wat je voor Isa kunt doen. Ik heb wel eens gehoord van een soort 'zald' voor op het tandvlees. Ik zou er eens even op googlen. Ik heb dit van indernet gehaald:

' Middelen die pijn verzachten:

Je kunt bij de apotheek vragen naar Dentinox-druppels. Deze druppels verdoven het tandvlees waardoor de pijn minder wordt. Deze druppels breng je met een wattenstaafje aan op de pijnlijke plek (maximaal vier maal per dag). Ook worden de homeopathische Chamodent-tabletjes van VSM geadviseerd. Ga niet zelf experimenteren zonder overleg met huisarts en/of apotheker Als de pijn echt ondraaglijk wordt mag je ook een paracetamol zetpilletje geven, zowel de gewone of de homeopathische paracetamol. '

@ Ruma: Bij jou ook een drukte van belang nu zeker? Wat kun je aan Berg doen? Gaat het vanzelf weer over?

@ Elma: Hoe was HP? Ik wil er ook wel erg graag heen binnenkort. Ik heb vorige week weer het laatste deel opnieuw gelezen. Blijft leuk!

Fijne dag nog verder allemaal!
We zijn weer terug van vakantie. Leuk gehad. Wel druk soort want met 3 kleine kindjes zit je niet meer stil hahaha. Voelde me net van het animatie team. Pepijn is 5 dagen ziek geweest. Had best hoge koorts en een roggel. Nog ff bij de ha geweest maar gelukkig heeft hij zijn virusje zelf opgelost. Nu is hij 12 weken. Gaat snel weer !! Slaapt helemaal door (soms wel van 21.30 tot 8 uur) en ligt te lachen. Huilt echt nauwelijks. Voel me zo verwend !!!!

Over 3 weken weer werken. Dat komt dicht bij !! Al zijn de meeste van jullie geloof ik al weer bezig dacht ik ?

Ik moet snel weer even terug lezen, kijken hoe het met jullie (kindjes) gaat.
Goeiemorgen!

Flodder: wat zielig voor Pepijn dat ie precies op vakantie ziek werd. Maar gelukkig is ie vanzelf beter geworden anders had ie ook nog aan de antibiotica gemoeten straks. En nog 3 weken vrij, geniet er maar van want voor je het weet zit je weer helemaal in je oude ritme...

Noerie: Balen van de financiering! Hopelijk werkt de bank snel een mee. Veel plezier op het CB vandaag. HP viel eigenlijk wel een beetje tegen, leek wel een romatische komedie zoveel werd erin gefrunnikt (en ik haaaat dat soort films haha). Alleen het eind was erg goed maar we gaan alle hoop zetten op de laatste 2 films want daarin gaat het natuurlijk allemaal pas echt gebeuren!

Puck: welkom terug! Balen joh van je verbinding. En al een tandje jeempie. Fynn kreeg z'n eerste net 1 week na z'n verjaardag haha

Asje"het klinkt idd als tandjespoep en dat is me toch goor! Voor Fynn hadden we ook dentinox dat helpt goed. Anders zo'n bijtring die in de koelkast kan dat verzacht ook. En verder is het gewoon "uitzingen" tot ie echt door komt want dan is de pijn direct weg.

Beer: knap hoor zo'n spoedcursus zwemmen! En wel een veilig idee dat ze zichzelf zou kunnen redden mocht ze in de sloot kukelen oid. En ik baal er af en toe echt flink van dat ik zoveel mis van de ukken, maar in het weekend maak ik het wel goed als ik thuis ben hoor. En ik probeer op maandag als ik thuis met ze ben leuke dingen te doen (kinderboerderij, ijsje halen in het dorp oid). Gelukkig is het nog maar een half jaartje en dan kunnen we "normaal" gaan doen haha.

Fynn is gisteren met z'n loopwagen onderuit gegaan op het KDV. Ik kwam thuis zat ie te eten in z'n stoel en het 1e wat ik zie is een enorme bult op z'n voorhoofd en een schaafplek op z'n neus. Het zag er niet uit. Dus een foto gemaakt als herinnering aan z'n 1e oorlogswond haha
Zo, Philip heeft weer een ochtend gewent op de KDV. Vanaf disnsdag ga ik weer werken na vijf maanden verlof. Dat gaat wennen worden voor het hele gezin.

Noerie: en heeft Sophie al een tandje? Ik heb Detinox gehaald en dat helpt erg goed. Tand nummer 2 is nu ook doorgebroken. Ik ben al goed gebeten tijdens het voeden. Auw! En tandjespoep stinkt heel erg!

Floddertje: alles nu weer goed met Pepijn? Wat fijn dat hij zo goed slaapt. Nog drie weken verlof, het vliegt echt voorbij he. En met drie kinderen op vakantie, nu ben je zeker echt toe aan vakantie :-)

Elma: Fynn zijn eerste verwondingen en dan gelijk vastleggen voor later. Ja lieverd en hier ben je gewond geraakt door de loopwagen.......lol!

Allemaal nog een mooie dag!
Lekker hoor Floddertje; vakantie. Wel jammer dat Pepijn ziek werd. Maar buiten dat gaat hij dus duidelijk als een trein. Lekker hoor!

Fynn met een bult op zijn hoofd op de foto. Altijd leuk voor later inderdaad; haha. Jammer dat HP tegenviel. Ik vond de vorige ook nit echt wat. Maar toch wil ik deze ook zien.

Nee, Sofia heeft nog geen tandje. MAar ook niet van die poep. Alleen kwijlt ze als een gek en stopt ze de hele tijd haar hand in haar mond. Fijn dat Detinox helpt. Ga ik onthouden. Wel snel is het toch; nu al tandjes?

Net naar het CB geweest. De dame weegt nu met 4 maanden 6505 gram en is 63 cm. Vanaf vandaag mag ik haar wat melk met rijstebloem geven met een lepeltje. Wordt lachen!
Even ego: gisteren reed ik van werk naar huis (dus gelukkig geen kinderen in de auto) en omdat ik nog moest tanken moest ik een andere route nemen. Sta ik voor het stoplicht en opeens KNAL!!!! Iemand achterop gereden. Gelukkig had ik een getuige die alles heeft gezien en gelukkig is mijn mercedes sterker dan mijn vorige auto... En een trekhaak is ook niet verkeerd. Die heeft aan mijn auto de grootste schade beperkt en helaas voor de andere auto ligt deze daardoor helemaal in kreukels. Gelukkig vooral dat er verder geen persoonlijke "wonden" zijn opgelopen. Maar auto moet toch naar de garage . Eenmaal thuis moest ik toch e.e.a. verwerken, ben vroeg naar bed gegaan maar heb slecht geslapen. Hopelijk slaap ik vanavond beter.

Ik meld me later weer.
He, jakkes Ruma! Wat naar! Loopt gelukkig weer 'goed' af! en heel fijn dat je kinderen niet bij je in de auto zaten zeg. Anders schrik je dubbel zo erg. Ik kan me voorstellen dat je er even slecht van geslapen hebt. Probeer het maar snel te vergeten! Wel balen van de schade aan je auto, maar gelukkig is het daarbij gebleven.
He getsie Ruma. Idd geluk dat je de kids niet bij je had maar zal toch voorlopig wel een tik zijn om steeds in je spiegel te kijken of er niemand achter op knalt....... Ik vind auto rijden ook vaak goed maken wat een ander fout doet. Je moet zo opletten. Geen last van je nek of spierpijn ofzo ? Doe lekker rustig aan !!
Dat is schrikken Ruma, gelukkig heb je een stevige auto! En waren de kindernen niet bij je. Toch balen dat je naar de garage moet en ik kan begrijpen dat je flink geschrokken bent.

Noerie: Sofia nog geen tandjes, maar wel kwijlen en het handje. Philip heeft zeker een maand gekwijld en handjes gekauwd voordat er iets verscheen. De stinkpoep kwam pas toen je al het tandje zag zitten.

Fijne zondag nog allemaal!
Dat is schrikken Ruma. Die ander zat zeker lekker te pitten ofzo (of te bellen??). Gelukkig geen kinderen bij je dan was het waarschijnlijk nog even wat harder ingeslagen.......

Noerie: de vorige was nog spectaculair vergeleken met deze! Man wat was het saai maar goed anders heb je zo'n gat in je filmreeks zitten he. Volgende week gaan we naar ice age 3 in 3D hopelijk is die leuker.
Zo, tweede prikken zijn binnen. Pepijn ligt nu met koorts op bed. Was niet fit vandaag na de enting. Is 7405 gram en 65 cm. Kleine Vriendelijke Reus :-)
Zo wat waren we diep weggezakt!

Flodder Pepijn is nog wat zwaarder dan mijn Beertje, en die is al zo groot. Ik geniet er erg van dat ie zo lekker groeit moet ik zeggen. Na mijn laatste, die zo krielkipperig was (en is).

Hoe is het met iedereeen? Beertje is goed ziek geweest afgelopen dagen. Steeds 40 graden koorts. Heb me best wel zorgen gemaakt, maar gelukkig is ie vandaag opgeknapt. Ga morgen toch maar niet de prikken doen, die moest ie eigenlijk.

Ruma, al een beetje bekomen van de schrik?
zow hehe eindelijk even tijd....

Flodder dat is ook een lekker ventje die Pepijn! Groeit als kool zo te zien.

Beer: arm Beertje, had hij er erg last van of wilde hij alleen maar slapen? Altijd rot als ze zich er erg beroerd van voelen!

Hier alles prima, druk op het werk (de laatste 2 dagen heb ik dagen van 11 uur gemaakt blegh) maar vanaf morgen gaan we even een lang weekend weg. De kinderen gaan naar opa en oma vanavond dus we kunnen even heerlijk bij gaan tanken. Daar moeten we het de rest van het jaar wel weer op gaan redden hoop ik!
Ach Beer, wat sneu voor Beertje. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen hebt gemaakt.

Lekker even Elma; bijtanken. Kun je wel gebruiken lijkt mij na al dat harde gewerk. Geniet er lekker van hoor!

Inderdaad een flink mannetje Philip! Lekker toch? Wel sneu dat hij zo'n last van die prikjes heeft.

Hier is het druk. Vrijdag begonnen met slopen in ons 'nieuwe' huis. Er is al heel veel gebeurd maar er moet vooral ook heel veel gebeuren. Wat een klus. nmijn oudste was 4 nachten bij oma logeren en Sofia heb ik de afgelopen dagen ook heel veel bij mijn moeder gebracht. Ons nieuwe huis is daar heel dichtbij en dat is handig. Af en toe loop ik er even heen en leg ik haar aan de borst. Zo hou ik wel een beetje mijn productie op peil.

Ze drinkt veel met deze dagen en wat erg vreemd en vervelend is; sinds een week komt ze ineens weer rond half 5 voor een voeding. En dan om 7 uur/half 8 weer. Gewoon een extra voeding dus.

Gisteravond is mijn oudste thuisgekomen van opa en oma. Die is dus gesloopt na zoveel aandacht dus ik blijf vandaag even thuis met hem en Sofia. Zijn wel echt rare dagen zo hoor. Sofia en zoonlief steeds wegbrengen. Nouja, gaat nog wel eeven een week of 6 zo door. Moet maar even. Wel lekker even een dagje niet. Vriendlief gaat vandaag, Ik vanavond dan weer even. Even mijn stijve spieren ruait gunnen. Erg hoor, ik ben gesloopt na 6 dagen slopen en klussen. ik ben ook niks gewend:-)
Zo te lezen gaat alles goed met iedereen! Moest weer eens even bijlezen, want de tijd gaat snel de laatste paar weken.

Noerie: heftig dat klussen in de hitte. Wel fijn dat je je kindjes naar oma kunt brengen en gelukkig dat ze dichtbij woont, dat scheelt een hoop.

Beertje al weer helemaal beter? Kan me voorstellen dat je die prikken even hebt overgeslagen.

Flodder: Pepijn is echt een beer zeg. Wel lekker dat hij zo goed groeit. Gaat het al weer beter met hem na de prikken?

Elma: vond jij HP echt zo slecht? Ik vond m wel meevallen, hij is natuurlijk anders dan het boek, maar ik heb slechtere films gezien. Ice Age 3 vond ik hilarisch, maar dat stomme 3d brilletje was bij mij geen succes, twee brillen op je neus zit niet zo lekker. Geniet van je lange weekend!

Puck: hoe is het werken weer bevallen? Valt het mee of moest je erg wennen?

Hier gaat alles goed. Het werk is leuk en gaat goed en met Emma op het KDV gaat het ook prima. Ze ontwikkelt zich met de snelheid van het licht lijkt het wel. Gisteren draaide ze ineens vloeiend van haar rug naar haar buik en trok ze haar armen goed en nu doet ze de hele dag niets anders meer als de hele box doortijgeren op haar rug en buik. Ook hier zijn de voortekenen van de tanden doorgebroken. Ze kwijlt als een malle, wil graag op koude bijtringen knagen (stopt sowieso alles in haar mond) en de vieze luiers zijn ook al begonnen.

Met dit warme weer krijgt ze nu wat extra vocht, we zijn langzaam aan begonnen met een beetje diksap.

Emma ligt lekker te spelen met haar babygym, ga weer eens kijken hoe het gaat.

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven