Wasmiddel voor kraag overhemden
vrijdag 17 april 2026 om 12:52
vrijdag 17 april 2026 om 12:57
Dasty is de pest voor het milieu en voor je gezondheid ook trouwens. Eén van de agressiefste schoonmaakmiddelen.
Ik haal vlekken uit mijn kleding met groene zeep, daarna in de wasmachine.
Ik haal vlekken uit mijn kleding met groene zeep, daarna in de wasmachine.
fantasy wijzigde dit bericht op 17-04-2026 20:02
Reden: autocorrect doet niet wat ik wil.
Reden: autocorrect doet niet wat ik wil.
0.53% gewijzigd
Delulu
vrijdag 17 april 2026 om 13:13
vrijdag 17 april 2026 om 21:34
Dat denk ik wel.
Ik doe zelf een druppel vloeibaar wasmiddel op de kraag, of halslijn, van witte kleding. Omdat ik meerdere kledingstukken tegelijk was, doe ik dan verder geen wasmiddel bij de was. Ik probeer vergeling door een zonnebrandmiddel te voorkomen. Mocht er wel zo'n vlek in m'n kleding komen, dan kies ik voor groene zeep of ossengalzeep.
zaterdag 18 april 2026 om 16:19
LemoosGaatDoor schreef: ↑18-04-2026 00:47Ossengalzeep, werkt altijd: foundationvlekken, bronzerzooi, spf zonnebrandcrème, lipstick, gel, etc.
Tja, tot nu toe nooit iets gevonden dat echt die vergeling wegkrijgt, maar misschien moet ik het deze zomer weer eens proberen...
zaterdag 18 april 2026 om 16:36
Dat is een van de vele producten die onze huishoudhulpen dan ook niet mogen gebruiken. Je wil die giftige dampen echt niet inademen.
Ik gebruik vloeibaar wasmiddel en vlekken behandel ik voor met datzelfde product. Ik heb helemaal niets van ontvlekker thuis. Vettige vlekken behandel je voor met een druppeltje afwasmiddel.
zaterdag 18 april 2026 om 16:39
Ik las laatst ergens dat spoelglansmiddel heel goed werkt, dat ga ik eerst eens proberen op een goedkoop hemd. Ben heel benieuwd, want heb genoeg shirts die er verder nog goed uitzien, afgezien van de vergeling.
zaterdag 18 april 2026 om 18:00
Ik hoop dat ik mag ontbreken met een soortgelijke vraag, en anders maak ik een ander topic aan 
Mijn bh's was ik in de wasmachine met fijnwasmiddel, maar ik merk dat de randjes aan de onderkant bij mijn beugels, en het randje tegen mijn oksels aan, niet helemaal schoon worden. Alsof deodorant, zweet en huidvet nog in de stof zitten. Hoe krijg ik dat schoon? Iemand een tip?
Mijn bh's was ik in de wasmachine met fijnwasmiddel, maar ik merk dat de randjes aan de onderkant bij mijn beugels, en het randje tegen mijn oksels aan, niet helemaal schoon worden. Alsof deodorant, zweet en huidvet nog in de stof zitten. Hoe krijg ik dat schoon? Iemand een tip?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in