Naar mensen schreeuwen op de fiets.
dinsdag 21 april 2026 om 19:19
Is dat een ding onder pubers? Ik vraag me dit af omdat ik wekelijks pubers tegenkom die op het moment van passeren (op een tweerichtingfietspad) een soort brullende schreeuw geven, blijkbaar bedoeld om me te laten schrikken. Ik begon te denken dat het misschien een hype is onder de jeugd, omdat het op 2 verschillende routes door verschillende jongens wordt gedaan. Zijn hier misschien ouders die daar iets over hebben gehoord?
huismuis
dinsdag 21 april 2026 om 19:27
Nouja, soms ben je in gedachten verzonken toch, al fietsend. En dan ineens zo'n brul in je gezicht.
huismuis
dinsdag 21 april 2026 om 19:37
Kan niet eens, dan zijn ze al voorbij.
huismuis
dinsdag 21 april 2026 om 19:52
Wat bedoel je? Ik heb een topic geopend en reageer nu op de reacties.
huismuis
dinsdag 21 april 2026 om 19:53
Ach je moet maar denken: als ze helemaal niet reageren in hun eigen topic is het ook weer niet goed.
Wim is weg.
dinsdag 21 april 2026 om 19:54
Nou, ik vroeg mij dit ook af. Ik nog nooit meegemaakt en van de week ook zo een schreeuwer.
dinsdag 21 april 2026 om 20:10
Ik zie dat hier ook weleens.
Laatst ook zo'n etterbak die me daarbij ook nog in de knieholte schoot met iets.
Ik werd er helemaal naar van, zo'n scherpe pijn die door mijn hele lijf schoot.
Trust me... Nobody cares.
dinsdag 21 april 2026 om 20:12
Dat is wel vervelend dat hij met dingen gooide. Enorm schreeuwen dat je oren pijn doen is ook onprettig.
madamebijoux wijzigde dit bericht op 21-04-2026 20:21
8.32% gewijzigd
I didn't say tak. YOU said tak. Tak ah lah!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in