Entertainment alle pijlers

Temptation Island BNL (met spoilers)

21-04-2026 22:03 14 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie gaat ook kijken of heeft al gekeken? Ik begin nu!
Alle reacties Link kopieren Quote
Jammer het komt niet op Videoland maar op Prime. Dat heb ik niet, dus ik kan het niet zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Idd jammer. Al weet ik niet of je veel gaat missen hoor :lol:
Vroeger vond ik dit soort tv altijd lekker wegkijken, maar nu vind ik het vooral triest dat m.n. vrouwen zich zo neerzetten als lustobject en homewreckers.

De single vrouwen zijn beduidend knapper dan de single mannen. En de stelletjes vind ik ook geen hoogvliegers. Naomi komt nog wel over als een schattig meisje. En Elias vind ik er leuk uitzien, maar dat is ook schijnbaar een echte vreemdganger.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als het dan toch met spoilers is.. (ik maak hem voor de zekerheid wel gewoon wit):

Naomi is op socialmedia behoorlijk actief en.. behoorlijk zwanger, van Jay.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja ik zag het! Zo jammer dat we dit al weten! Ik ben benieuwd wat daar de (financiële) consequenties van zijn vanuit het programma. Eerder moesten relatiestatussen toch geheim blijven tot het programma volledig was uitgezonden?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb nog niet gekeken, maar weet ook niet of ik ga kijken.
Het is me teveel een reunie van eerdere reality. Elias en Deborah komen beiden van Ex on the Beach en hebben volgens mij niet echt een serieuze relatie. Maar wat me vooral tegenstaat is dat een deel van de vrijgezellen óók van EotB komt, dus die kennen elkaar allemaal al lang.
Daarnaast zat Deborah ook met Reshum bij Dames in de Dop en zijn dus ook vriendinnen.
En dan is het ook nog eens maar een dag of 10(?)...

Denk eerder dat ik de Amerikaanse versie ga proberen te kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik was altijd echt fan van dit drama, maar sla het nieuwe seizoen over. De stellen zijn allemaal gecast, van een aantal is al bekend dat ze helemaal geen relatie hebben of hadden. Reality moet wel enigszins realistisch zijn voor mij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh klinkt niet heel veelbelovend, wat jullie schrijven.

Is TI USA al ergens te zien dan?
Alle reacties Link kopieren Quote
Die Cilene is pas 27 jaar maar mijne gutte ik dacht ook die ziet eruit als 40 jaar.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Aflevering 4 net uitgekeken en ik vind Elias toch echt grappig, maar ook lief. Hoe hij onbeholpen, maar wel serieus, met Rey praat over diens relatie vind ik aandoenlijk.
Morena mag van mij ook wel naar huis. Die trekt tot nu toe alleen maar de sfeer omlaag met haar gehuil.
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is iets heel goed mis in de relatie van Rey en Morena. Elias heeft gelijk toen hij zei dat klinkt niet gezond.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou ze hebben lekker gecast voor dit seizoen. Een stel in verwachting, een stel heeft al een gezamenlijk kind en een stel schijnt een fake relatie te hebben en enkel mee te doen voor de bekendheid. En Rey komt uit de jaren 50.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben er ook maar aan begonnen. Pas bij afl 1.
Vroeger allereerste seizoen (2002-2004) was zó spraakmakend
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het gehalte België wel erg hoog.
Sommigen zijn echt niet te verstaan.

Elias is duidelijk ouder geworden, ik mag hem wel
Frankly my dear, I don"t give a damn

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven