Wil iemand een stoom-koker?
woensdag 22 april 2026 om 19:51
We hebben als relatiegeschenk een Russel Hobbs stoomkoker gekregen. Zo'n ding met 3 niveaus en ik denk voor groente + vis + dumplings.
Totaal niet ons ding.
Wil iemand hem? Volledig ongebruikt.
Ik stuur hem op voor verzendkosten of geheel grateloos te ophalen in Arnhem.
Totaal niet ons ding.
Wil iemand hem? Volledig ongebruikt.
Ik stuur hem op voor verzendkosten of geheel grateloos te ophalen in Arnhem.
Geef mensen geen informatie waar ze niet mee om kunnen gaan.
woensdag 22 april 2026 om 21:01
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in