Lingerie-setje gezocht
maandag 27 april 2026 om 13:38
Ik ben op zoek naar deze bh https://www.hunkemoller.nl/voorgevormde ... 03418.html (en bijpassende string/slip), in het rood of in het zwart, of iets wat daarop lijkt... Ik weet dat Honey Birdette er gelijkaardige maakte (en dat Hunkemoller vaak hun stijlen gebruikt ter 'inspiratie'), maar ik vind ook die niet meer online...
Ik hoopte dat er hier misschien iemand iets gelijkaardig had gezien, of ze zelfs nog ergens in een (outlet)winkel had zien liggen? Het gaat er mij om dat ze de 'touwtjes' hebben, nieuwe vriend en ik zetten eerste stappen in shibari en het leek me leuk om een avond volledig in thema te organiseren
Bedankt! <3
Ik hoopte dat er hier misschien iemand iets gelijkaardig had gezien, of ze zelfs nog ergens in een (outlet)winkel had zien liggen? Het gaat er mij om dat ze de 'touwtjes' hebben, nieuwe vriend en ik zetten eerste stappen in shibari en het leek me leuk om een avond volledig in thema te organiseren
Bedankt! <3
maandag 27 april 2026 om 14:20
Ik vind die ero-shops eigenlijk meestal heel erg tegenvallen qua lingerie, maar als jij echt een aanrader kent hoor ik het graag (ook voor buiten deze specifieke vraag, mooie lingerie etc is altijd welkom
maandag 27 april 2026 om 14:38
maandag 27 april 2026 om 14:41
Alsof de beha's van 2 tientjes bij de Hunkenmuller wel goed van kwaliteit zijn.
Wehkamp verkoopt het ook. Onder het kopje sexy lingerie.
maandag 27 april 2026 om 22:30
Wilde het net zeggen. Prijzig maar is ook kwaliteit.
woensdag 29 april 2026 om 17:17
Mocht je toch open staan voor een alternatieve set: www.noemie-noire.com heeft best wel aparte dingen.
Misschien is Wow Partykleding ook nog iets www.partykleding.nl
Misschien is Wow Partykleding ook nog iets www.partykleding.nl
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in