Entertainment alle pijlers

Het Blok 2025

29-04-2025 12:27 638 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Kijkt iemand? Ben nu bezig om de eerste aflevering van gisteren terug te kijken. Het is in ieder geval een leuke mix van kandidaten!
En Daan vind ik echt fantastisch.
Omg ik was nog niet eens klaar met de aflevering. Menno die er ook nog even ''wat een mongool'' en ''wat een achterlijke idioot'' en ''klootzak'' uitgooit naar de jury.
YIKES.
WinkelTiramisu schreef:
28-04-2026 22:33
Ik had even gehoopt dat Dennis vandaag Menno op zijn uitspraken aan zou spreken maar helaas.
Ze komen ook overal mee weg.
Een overhandiging van de bouwregels ( aan Kim en Jim, waarom hun?) en de woorden dat er in het vorige seizoen boetes uitgedeeld werden maar dat wilde-ie niet maar ging het wel doen de volgende keer. Ooeeeee… Dennis.. nu worden ze bang hoor.
En Menno had ook een sanctie moeten krijgen.
Dit kan toch niet zomaar? Hij scheldt iemand gewoon herhaaldelijk uit!

En later het jaloerse gedoe over dat Gregor en Steffie het niet terecht vonden dat Jim & Kim hadden gewonnen en verhaal gingen halen.
Ja en ook super laf van Menno dat hij dan opeens op camera niets wil zeggen als er verhaal gehaald wordt. Dat noemt zich dan een echte vent.

Maar goed, vorig jaar werd er ook flink op losgepest vond ik en dat werd ook allemaal getolereerd.

Ook idd, Als ik over een 2e slaapkamer nadenk dat ik niet aan een stopcontact als middelpunt van de kamer, wat een gedrocht qua plaatsing. De kasten waren mooi, maar ik vond de winst van Jim en Kim terecht. Steffie en Gregor praten dan iig nog met Heico ipv hem achter zijn rug volschelden en dan opeens niets willen zeggen zoals Menno.
Jim en Kim is nu wel mijn favoriete koppel, zeuren niet zo en leveren redelijk goed werk af, leuk dat ze hebben gewonnen ( al snapte ik de vraagtekens van andere koppels).
Wat had Bianca die muur lelijk geverfd, zonde. Met een kleine roller en ook niets afgeplakt zo te zien. Wel goed dat ze een oplevering gehaald hebben.

Bij facebookberichten zag ik Jacky emotioneel reageren over hoe ze zijn neergezet. Ze gaan niet meer naar de kerk en gaan nu naar kamer bijeenkomsten (of zoiets) waar ook homo’s komen.
Natuurlijk wordt er een beeld van je neergezet maar haar man heeft die uitspraken toch echt zelf gedaan.
Benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren omdat in het voorstukje Silvio boos weg loopt.
En aan wie Jim en Kim een dag een keukenmonteur gunnen, als ze slim zijn houden ze deze zelf.
nienkejj wijzigde dit bericht op 29-04-2026 17:55
Reden: Aanvulling
6.28% gewijzigd
Ja, waarom zouden ze die weggeven? Dat snapte ik niet helemaal.
Such fun!1
MarindaH schreef:
29-04-2026 18:12
Ja, waarom zouden ze die weggeven? Dat snapte ik niet helemaal.

Ze hebben er twee gewonnen: een voor zichzelf en een om weg te geven. Die kunnen ze niet zelf houden.
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
Kattentuintje schreef:
29-04-2026 18:30
Ze hebben er twee gewonnen: een voor zichzelf en een om weg te geven. Die kunnen ze niet zelf houden.
Ik dacht ze ook mochten kiezen om ze allebei zelf te houden?
We zullen het vanavond zien, zelf houden levert de minste irritaties op denk ik
Kattentuintje schreef:
29-04-2026 18:30

Ooooow, dan snap ik het :proud:
Such fun!1
Toch weg gegeven inderdaad.

Ik heb maar met een half oog gekeken, het ging vooral om samen (of juist niet) lunchen en borrelen.
Het wordt er niet gezelliger op door vermoeidheid en geldproblemen.

De huizen komen binnenkort al op Funda zag ik.
Hoe lang duren de uitzendingen nog?
Ik snap sommige mensen niet. Op middelbare leeftijd weet je toch wel een beetje van jezelf wat je kan en niet? ik begrijp niet dat Sylvio en Bianca hieraan begonnen zijn. Ik kan er niet meer naar kijken.

En vraag me af wanneer Steffi en Gregors afvalbakkenlozingen zich tegen hen keren...
Such fun!1
MarindaH schreef:
07-05-2026 14:15
Ik snap sommige mensen niet. Op middelbare leeftijd weet je toch wel een beetje van jezelf wat je kan en niet? ik begrijp niet dat Sylvio en Bianca hieraan begonnen zijn. Ik kan er niet meer naar kijken.

En vraag me af wanneer Steffi en Gregors afvalbakkenlozingen zich tegen hen keren...
Ik denk dat zij echt van zichzelf dachten dat ze lekker klussen thuis. En zich totaal niet realiseerden dat dit wel wat anders is.

Hij zei toch ook gisteren: thuis doe ik een beetje houtje touwtje maar hier mag dat niet.

Maar snap sowieso niet qua fysieke gesteldheid dat ze dachten dat dit wat zou zijn voor ze.
xiongmao schreef:
07-05-2026 14:23
Ik denk dat zij echt van zichzelf dachten dat ze lekker klussen thuis. En zich totaal niet realiseerden dat dit wel wat anders is.

Hij zei toch ook gisteren: thuis doe ik een beetje houtje touwtje maar hier mag dat niet.

Maar snap sowieso niet qua fysieke gesteldheid dat ze dachten dat dit wat zou zijn voor ze.
Ik vermoed dat de programmamakers het een goed stel voor de kijkcijfers vonden.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven