Rechtszaak Marco Borsato
zaterdag 18 april 2026 om 19:22
Misschien is het een idee als Domenik en Marco een clubje oprichten. Volgens mij ontlopen die twee elkaar qua libido niet veel. En dan kunnen ze meteen lekker ChatGPT-poëzie op elkaar oefenen.
Aldus Rob Goossens in ' Rob reageert'
Domenik is één van de deelnemers uit MAFS.
Aldus Rob Goossens in ' Rob reageert'
Domenik is één van de deelnemers uit MAFS.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
zaterdag 18 april 2026 om 19:23
Ik vrees dat je helemaal gelijk hebt.Wissewis schreef: ↑18-04-2026 19:18Is er dan ook iemand die gelooft dat als hij ooit nog iemand anders voorstelt als partner dan Leontien dat dat een 60-jarige vrouw is?
Ik zet mijn geld eerder in op een 35-jarige naar hem zelf omschreven "meid".
Waarbij we waarschijnlijk al "geluk" mogen hebben dat hij iemand kiest die ouder is dan zijn eigen kinderen.
En ik hem zo hoor uitroepen "dat hij het toch écht niet kon tegenhouden en nu éénmaal verliefd werd". Braak.
Maar ja, ik kan er hartsgrondig naast zitten en hij kan natuurlijk wel ineens uitpakken met een vrouw van 55.
woensdag 29 april 2026 om 15:31
Lulligmienbillekesjeuken schreef: ↑29-04-2026 15:26Lees net dat-ie met de fiets is omgeklapt over een paar alcoholflessen.
woensdag 29 april 2026 om 15:52
Zijn 'mooie ik' stuk?mienbillekesjeuken schreef: ↑29-04-2026 15:26Lees net dat-ie met de fiets is omgeklapt over een paar alcoholflessen. Apart verhaal.
woensdag 29 april 2026 om 16:33
Een beetje maar.
https://www.ad.nl/show/marco-borsato-op ... ~a1a7db6d/
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 29 april 2026 om 16:37
Inderdaad een raar verhaal. Zie je die flessen niet liggen? En kun je daar zomaar over vallen?mienbillekesjeuken schreef: ↑29-04-2026 15:26Lees net dat-ie met de fiets is omgeklapt over een paar alcoholflessen. Apart verhaal.
Ik vraag me af of het niet een manier is om medelijden op te wekken bij het publiek.
woensdag 29 april 2026 om 16:40
Ja, want wie ligt er nu vijf dagen in het ziekenhuis met gebroken en gekneusde ribben? Onzinverhaaltje.
woensdag 29 april 2026 om 16:42
Dat er ook letterlijk staat ‘alcoholflessen’ . Ipv ‘ik viel omdat er flessen op het fietspad lagen’
woensdag 29 april 2026 om 16:45
Hij heeft natuurlijk eerst gekeken of er nog wat in zat.mienbillekesjeuken schreef: ↑29-04-2026 16:42Dat er ook letterlijk staat ‘alcoholflessen’ . Ipv ‘ik viel omdat er flessen op het fietspad lagen’
Graftak!
woensdag 29 april 2026 om 16:50
Indien er meerdere ribben gebroken zijn, kan de traumachirurg besluiten in het ziekenhuis op te nemen om goede pijnstilling te geven en uw ademhalingsfunctie in de gaten te houden en zo nodig te ondersteunen. Pijnstilling kan gegeven worden via het infuus of door middel van een ruggenprik
https://www.trauma.nl/letsels/gebroken-ribben/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 29 april 2026 om 16:51
Ja mop, ik kan ook Googlen, maar doorgaans krijg je gewoon een retourtje naar huis en het advies rustig aan doen en een paracetamolletje.blijfgewoonbianca schreef: ↑29-04-2026 16:50Indien er meerdere ribben gebroken zijn, kan de traumachirurg besluiten in het ziekenhuis op te nemen om goede pijnstilling te geven en uw ademhalingsfunctie in de gaten te houden en zo nodig te ondersteunen. Pijnstilling kan gegeven worden via het infuus of door middel van een ruggenprik
woensdag 29 april 2026 om 16:56
Straks gaat hij nog een lied kwelen over zijn ondraaglijk lijden
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 29 april 2026 om 16:56
Niet iedereen zal evenveel ribben breken op dezelfde plaatsen, toch, poes ?
woensdag 29 april 2026 om 17:07
Ja alles kan, maar het gebruik van de term 'revalideren' duidt toch wel op een zeker dramatisch effectbejag hoor. Een normaal mens spreekt bij zo'n letsel van 'opknappen', of 'herstellen'.blijfgewoonbianca schreef: ↑29-04-2026 16:50Indien er meerdere ribben gebroken zijn, kan de traumachirurg besluiten in het ziekenhuis op te nemen om goede pijnstilling te geven en uw ademhalingsfunctie in de gaten te houden en zo nodig te ondersteunen. Pijnstilling kan gegeven worden via het infuus of door middel van een ruggenprik
Graftak!
woensdag 29 april 2026 om 17:12
Dat is alleen voor mannen, vrouwen gaan naar huis met een paracetamol.blijfgewoonbianca schreef: ↑29-04-2026 16:50Indien er meerdere ribben gebroken zijn, kan de traumachirurg besluiten in het ziekenhuis op te nemen om goede pijnstilling te geven en uw ademhalingsfunctie in de gaten te houden en zo nodig te ondersteunen. Pijnstilling kan gegeven worden via het infuus of door middel van een ruggenprik
woensdag 29 april 2026 om 17:13
Alles voor de likes / kijkcijfers. Hij heeft toch altijd al zo ( dom ) geluld ?Lady*Voldemort schreef: ↑29-04-2026 17:07Ja alles kan, maar het gebruik van de term 'revalideren' duidt toch wel op een zeker dramatisch effectbejag hoor. Een normaal mens spreekt bij zo'n letsel van 'opknappen', of 'herstellen'.
Met een beetje pech of geluk houdt hij voor altijd pijn en zit zingen er niet meer in.
woensdag 29 april 2026 om 17:16
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in