Entertainment alle pijlers

Rechtszaak Marco Borsato

28-10-2025 11:31 3352 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-10-2025 13:10
Reden: titel aangepast
0.00% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Misschien is het een idee als Domenik en Marco een clubje oprichten. Volgens mij ontlopen die twee elkaar qua libido niet veel. En dan kunnen ze meteen lekker ChatGPT-poëzie op elkaar oefenen.

Aldus Rob Goossens in ' Rob reageert'
Domenik is één van de deelnemers uit MAFS.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
Wissewis schreef:
18-04-2026 19:18
Is er dan ook iemand die gelooft dat als hij ooit nog iemand anders voorstelt als partner dan Leontien dat dat een 60-jarige vrouw is?
Ik zet mijn geld eerder in op een 35-jarige naar hem zelf omschreven "meid".

Waarbij we waarschijnlijk al "geluk" mogen hebben dat hij iemand kiest die ouder is dan zijn eigen kinderen.
En ik hem zo hoor uitroepen "dat hij het toch écht niet kon tegenhouden en nu éénmaal verliefd werd". Braak.

Maar ja, ik kan er hartsgrondig naast zitten en hij kan natuurlijk wel ineens uitpakken met een vrouw van 55.
Ik vrees dat je helemaal gelijk hebt.
Lees net dat-ie met de fiets is omgeklapt over een paar alcoholflessen. Apart verhaal.
mienbillekesjeuken schreef:
29-04-2026 15:26
Lees net dat-ie met de fiets is omgeklapt over een paar alcoholflessen.
Lullig
Lees net dat-ie met de fiets is omgeklapt over een paar alcoholflessen. Apart verhaal.
Zijn 'mooie ik' stuk?
Tsja, je moet ook op de weg letten, niet op jonge meiden.
Joppie schreef:
29-04-2026 15:52
Zijn 'mooie ik' stuk?
Een beetje maar.

https://www.ad.nl/show/marco-borsato-op ... ~a1a7db6d/
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Inderdaad een raar verhaal. Zie je die flessen niet liggen? En kun je daar zomaar over vallen?

Ik vraag me af of het niet een manier is om medelijden op te wekken bij het publiek.
Paradise schreef:
29-04-2026 16:37
Inderdaad een raar verhaal. Zie je die flessen niet liggen? En kun je daar zomaar over vallen?

Ik vraag me af of het niet een manier is om medelijden op te wekken bij het publiek.
Ja, want wie ligt er nu vijf dagen in het ziekenhuis met gebroken en gekneusde ribben? Onzinverhaaltje.
Paradise schreef:
29-04-2026 16:37

Dat er ook letterlijk staat ‘alcoholflessen’ . Ipv ‘ik viel omdat er flessen op het fietspad lagen’
Star⁴ schreef:
29-04-2026 16:40
Ja, want wie ligt er nu vijf dagen in het ziekenhuis met gebroken en gekneusde ribben? Onzinverhaaltje.

En nu moet ie thuis Revalideren :lol:
Graftak!
Hij zou de rest van zijn leven elke dag op zijn bek moeten gaan over lege flessen.
29-04-2026 16:42
Dat er ook letterlijk staat ‘alcoholflessen’ . Ipv ‘ik viel omdat er flessen op het fietspad lagen’
Hij heeft natuurlijk eerst gekeken of er nog wat in zat.
Graftak!
Misschien is er iemand uit het kamp tienermeisje uit zijn verdrietholletje gekropen. Of zo.
Star⁴ schreef:
29-04-2026 16:40
Indien er meerdere ribben gebroken zijn, kan de traumachirurg besluiten in het ziekenhuis op te nemen om goede pijnstilling te geven en uw ademhalingsfunctie in de gaten te houden en zo nodig te ondersteunen. Pijnstilling kan gegeven worden via het infuus of door middel van een ruggenprik
https://www.trauma.nl/letsels/gebroken-ribben/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
29-04-2026 16:50
Indien er meerdere ribben gebroken zijn, kan de traumachirurg besluiten in het ziekenhuis op te nemen om goede pijnstilling te geven en uw ademhalingsfunctie in de gaten te houden en zo nodig te ondersteunen. Pijnstilling kan gegeven worden via het infuus of door middel van een ruggenprik
Ja mop, ik kan ook Googlen, maar doorgaans krijg je gewoon een retourtje naar huis en het advies rustig aan doen en een paracetamolletje.
Lady*Voldemort schreef:
29-04-2026 16:44
En nu moet ie thuis Revalideren :lol:
Straks gaat hij nog een lied kwelen over zijn ondraaglijk lijden :sick:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Star⁴ schreef:
29-04-2026 16:51
Ja mop, ik kan ook Googlen, maar doorgaans krijg je gewoon een retourtje naar huis en het advies rustig aan doen en een paracetamolletje.
Niet iedereen zal evenveel ribben breken op dezelfde plaatsen, toch, poes ?
Yejii schreef:
29-04-2026 16:45
Hij zou de rest van zijn leven elke dag op zijn bek moeten gaan over lege flessen.
:kneel:
Thank you furry much.
Ja alles kan, maar het gebruik van de term 'revalideren' duidt toch wel op een zeker dramatisch effectbejag hoor. Een normaal mens spreekt bij zo'n letsel van 'opknappen', of 'herstellen'.
Graftak!
Dat is alleen voor mannen, vrouwen gaan naar huis met een paracetamol.
Lady*Voldemort schreef:
29-04-2026 17:07
Ja alles kan, maar het gebruik van de term 'revalideren' duidt toch wel op een zeker dramatisch effectbejag hoor. Een normaal mens spreekt bij zo'n letsel van 'opknappen', of 'herstellen'.
Alles voor de likes / kijkcijfers. Hij heeft toch altijd al zo ( dom ) geluld ?
Met een beetje pech of geluk houdt hij voor altijd pijn en zit zingen er niet meer in.
Yejii schreef:
29-04-2026 17:12
Dat is alleen voor mannen, vrouwen gaan naar huis met een paracetamol.
Dus ? Hij heeft iets anders dan gebroken ribben of zo ?
Revalideren doe je in een revalidatiecentrum. Niet thuis.

En dan even benoemen wat voor flessen het waren. Is dat relevant? Had ie ook cola-of sapflessen aangehaald?

Het moet zo dramatisch mogelijk.

Slim management.

Truus en Gerda leven wel erg mee met die ‘zieligerd’.
🤮

Er is hem al zoveel aangedaan 🤢

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven