Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Ik vind 'm nogal oud lijken en ik heb besloten dat ik toch voor een iets jongensachtiger type val
En IS 'ie ook oud? Of alleen op de footoow?
Is dit een interview????

Hij is 34...
Nee, dit is een verhoor...

34... dat valt nog te overzien toch?

Maar ja, dan moet 'ie er niet als een ouwe lul uitzien...
Dat bedoel ik, Mozz :-)

Ik ga eigenlijk wel heel erg op uiterlijk af..
Lukt het een beetje met werken, Mozz? Hier is het gaan regenen en ik wilde even met mijn boek op het balkon
Indi... lekker mutsje dat je bent!

Had ie z'n mailadres erbij gezet? Mail em dan gewoon eens een keer... Gewoon polsen wat voor type hij is... En dan meer foto's vragen. Je kunt hem altijd nog afwijzen (klinkt wel wat gemeen... maar ja, als t em niet is, dan is t em gewoon niet)
Olijfje..ben je hier weer stiekem??? :hug;

Ik heb geen mailadres... en ik denk niet dat ik het ga doen
Indi, pas op, he? Met 34 ben je nog laaaaaang niet oud

Nee hoor, ik begrijp je, ik val doorgaan ook op de wat jongere types. Maar idd, wat Olive zegt, gewoon wat heen en weer mailen, afkappen kan altijd nog!

Olive, bij jou klinkt het wel goed, met een X erbij. Ben benieuwd (hahaha, ik moet het nu van jullie hebben, nu Mr. M er niet is).

Mozza, dat klinkt nog eens leuk, die tas. Hup, afmaken die handel, die maar inspiratie op via mij.

Zou jullie trouwens best foto's willen laten zien, maar ivm de herkenbaarheid (als iemand mijn kleerhangers herkent en vervolgens alles gaat lezen wat ik hier gepost heb, oei, oei, oei) doe ik dat maar niet. Voor degenen die echt geinteresseerd zijn, stuur me maar een vriendschapsverzoekje, dan mail ik een foto (maar zo interessant is het nu ook weer niet, hoor)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Heel stiekem ja... Nog een half uurtje en dan ga ik lekkah naar huis... (gillend naar huis, echt waar...)

Muhuts... Nou, dan gewoon rustig wachten op leuke reacties... Óf zelf reageren natuurlijk...
Ja ik ben een muts En 34 is niet oud, maar hij lijkt oud, MissT.
Pfff, probeer me nu door de btw aangifte te worstelen... of beter gezegd: door de berg bonnetjes en afschriften... blegh. Maar wel fijn als ik er straks weer van af ben.

Heb nu keihard dit op staan. Hoorde het gister weer eens op de radio en vond het wel vrolijkheid-bevorderend...

Indi, het klinkt niet alsof 'ie iets heeft waar je warm van wordt... vast meer vissen op RP... na een hoop stomme berichtjes komt er altijd wel weer ineens een leuke... en zelf ook veel hartjes sturen gewoon!

Olive lekker dagje gehad dus? Ahum... gillend naar huis? Gevolg van de maandagheid of toe aan andere baan?
MT wie weet kom ik vanavond toe aan die tas... of toch maar schilderij? Of toch aan de papier mache? (heb een bestelling van een vriend) waarschijnlijk wordt het gewoon rondhangen haha...

Moeten elkaar idd maar inspireren/aansteken!
Mozz... gevolg van toe aan een andere baan, of in ieder geval een andere opdrachtgever.

Wat zijn jullie lekker crea allemaal! Echt leuk!

*met twee linker handen weer even aan het werk*
Mozzje: Goed bezig!

En inderdaad krijg ik het niet warm van 'm..

Ga jij nog mee meeten?? Kijk even op de groep!
Mag er nog ff linkje naar de groep? Had me weer afgemeld omdat ik onhandig emailadres had gebruikt...
Alstu! Ik geloof wel dat Vleer je eerst weer toe moet laten..
Hey allemaal,

Ik zag de naam van dit topic en dacht jaaa daar kan ik nu bij!

Ben nu 9 dagen single. Erg wennen weer. Ik heb zelf de knoop doorgehakt om na 2,5 jaar samenzijn te stoppen met de relatie.

Ik ben zelf 20 jaar oud mijn vriend was 12 jaar ouder dan ik.

De reden dat ik er een einde aan heb gemaakt is vooral de situatie. Hij eigen bedrijfje dus ook 6 dagen aan het werk, zijn woonsituatie, woonde met familie in huis. Niet fijn! Dit zou kort duren maar al met al zitten ze er al bijna 2 jaar: zus,man en twee kinderen. Dus weinig privacy.

Mijn ex komt uit zuid-amerika. Hij sprak Spaans en Nederlands. Zijn familie alleen spaans.

Als met al een rot situatie vooral omdat verbetering van de situatie niet snel zal gebeuren. Hij dacht het wel even te regelen.. een woning in Nl voor zijn zus. Verkeerde inschatting achteraf dus.

Allemaal heel rot dat de situatie er voor zorgde dat ik het niet meer zag zitten. Aan de ene kant voel ik me ook wel opgelucht dat ik me niet meer druk hoef te maken over zijn problemen.

Aan de andere kant ook heel gek... nu ben ik weer single en dat is.. best even wennen!

Liefs,

Noa
Nah... als ik echt goed bezig was had ik het al lang af... zucht.

Olive onfijn dat je baan niet lekker gaat opt moment.

Andere opdrachtgever kan idd wonderen doen. Is het een project voor bepaalde tijd? Oftewel: kun je aftellen?

Heb me aangemeld. Kijken of Vleertje de deur voor me opendoet.
Hoi Noa..welkom hier! Schrijf gezellig mee!

@Mozzje: Niet zo streng voor jezelf he??
Mozzz je bent toegevoegd heur !

Zie Aapje woensdag weer , maar kreeg net smsje of ik vanavond al plannen had.. Hmm komt ie dan vandaag EN woensdag.. Jummieeee
Ben weer thuis...

Mozz... aftellen gaat niet helaas. Ik draai 9 projecten, en ben voor onbepaalde tijd ingehuurd (ik zit al ruim 2 jaar bij deze opdrachtgever). Als je weer op de group kan, kan je lezen wat er nog meer mee speelt...

Maar geloof niet dat het erg goed is om gelijk de eerste dag na je vakantie in tranen uit je werk te komen

Ik ga even rustig op de bank zitten, en misschien ff een klein dutje doen.
Zes, leuk dat het Aapie weer komt! Nog helemaal flieft?
Olijfje

*zwaai* naar Vleer! Hoi!! Veel plezier met die aap van je vanavond!
Yeps nog helemaal in luffff, aapje reageerd alleen niet meer na t laatste smsje van half 5..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven