Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
maandag 20 juli 2009 om 11:52
Nou, nu er een nieuw topic is geopend, lijkt het me leuk om met jullie mee te kletsen....
Antwoorden op jullie lijstje:
- Leeftijd? 26
- Hoe lang al single? 7 maanden..
- Geslacht? vrouw
- Langste relatie ? 8 jaar
- Kortste relatie? tja die relatie van 8 jaar was mijn enige relatie..
- Regio? Utrecht
- Aan het daten? ja
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) gut dat wisselt dus met de dag...ene moment wil ik niets liever en andere moment vind ik het singleleven prima!!
- Sterrenbeeld ? maagd
- Kinderen of kinderwens ? geen kinderen en ook geen kinderwens
- Hobby's ? sporten, lezen, in de zon liggen, naar theater, uitgaan
Zo, dat was het lijstje...Tja, ik ben dus een beetje aan het daten, maar bij elke date wordt het gevoel sterker dat ik lekker vrijgezel wil blijven sterker....Maar jah, 'daten om het daten' is ook leuk en ik moet leren dat ik niet meteen in elke date een potentieel nieuwe lange relatie moet zien (waardoor ik dus afknap)...
Goed, ik ga eens jullie oude topic een beetje bijlezen zodat ik een beetje weet wie wie is....leuk!!
xMonroe
Antwoorden op jullie lijstje:
- Leeftijd? 26
- Hoe lang al single? 7 maanden..
- Geslacht? vrouw
- Langste relatie ? 8 jaar
- Kortste relatie? tja die relatie van 8 jaar was mijn enige relatie..
- Regio? Utrecht
- Aan het daten? ja
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) gut dat wisselt dus met de dag...ene moment wil ik niets liever en andere moment vind ik het singleleven prima!!
- Sterrenbeeld ? maagd
- Kinderen of kinderwens ? geen kinderen en ook geen kinderwens
- Hobby's ? sporten, lezen, in de zon liggen, naar theater, uitgaan
Zo, dat was het lijstje...Tja, ik ben dus een beetje aan het daten, maar bij elke date wordt het gevoel sterker dat ik lekker vrijgezel wil blijven sterker....Maar jah, 'daten om het daten' is ook leuk en ik moet leren dat ik niet meteen in elke date een potentieel nieuwe lange relatie moet zien (waardoor ik dus afknap)...
Goed, ik ga eens jullie oude topic een beetje bijlezen zodat ik een beetje weet wie wie is....leuk!!
xMonroe
maandag 20 juli 2009 om 12:00
ola, ik ben nieuw hier op het forum, en ik had nergens een voorstel topic gevonden dus ik denk dat ik het maar zo doe:)
- Leeftijd? 31
- Hoe lang al single? 2 jaar
- Geslacht? man
- Langste relatie ? 3 jaar
- Kortste relatie? half jaar
- Regio? zuid holland den haag
- Aan het daten? nee
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) ik denk een 6
- Sterrenbeeld ? kreeft
- Kinderen of kinderwens ? alleen als ik de juiste partner vind..
- Hobby's ? computers, autos, fitness muziek , games
- Leeftijd? 31
- Hoe lang al single? 2 jaar
- Geslacht? man
- Kortste relatie? half jaar
- Regio? zuid holland den haag
- Aan het daten? nee
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) ik denk een 6
- Sterrenbeeld ? kreeft
- Kinderen of kinderwens ? alleen als ik de juiste partner vind..
- Hobby's ? computers, autos, fitness muziek , games
maandag 20 juli 2009 om 13:43
Nieuw topic, vind ik een mooie gelegenheid om ook aan te haken
- Leeftijd? 24 jaar
- Hoe lang al single? ongeveer een maand, daarvoor 1,5 jaar
- Geslacht? vrouw
- Kortste relatie? 11 maanden (die sinds een maand voorbij is)
- Regio? Rotterdam
- Aan het daten? ja!!
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) tussen 0 en 3
- Sterrenbeeld ? Ram
- Kinderen of kinderwens ? geen kinderen, ook geen kinderwens. Misschien ooit, maar de komende jaren zeker niet.
- Hobby's ? Films, muziek, theater, uitgaan, lezen, reizen
Ik ben sinds een maand weer vrijgezel en ik vind het erg fijn om vrijgezel te zijn!! Ik heb mogelijk vrijdag een date
- Leeftijd? 24 jaar
- Hoe lang al single? ongeveer een maand, daarvoor 1,5 jaar
- Geslacht? vrouw
- Kortste relatie? 11 maanden (die sinds een maand voorbij is)
- Regio? Rotterdam
- Aan het daten? ja!!

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) tussen 0 en 3
- Sterrenbeeld ? Ram
- Kinderen of kinderwens ? geen kinderen, ook geen kinderwens. Misschien ooit, maar de komende jaren zeker niet.
- Hobby's ? Films, muziek, theater, uitgaan, lezen, reizen
Ik ben sinds een maand weer vrijgezel en ik vind het erg fijn om vrijgezel te zijn!! Ik heb mogelijk vrijdag een date
maandag 20 juli 2009 om 14:24
Hallo!
Olive, sterkte!
En morgen wordt het lekker weer! Ik wil ook zon hoor, vooral nu de vriendin door omstandigeheden niet meer met me mee kan op vakantie. Maar ik heb me opgegeven voor een cursus, volgende week maandag beginnen, hele week, 2,5 uur per dag surfen. Heb het nog nooit gedaan, lijkt me erg leuk!
Welkom voor alle nieuwelingen! Grappig dat een nieuw topic minder 'eng' is om aan te melden dan wanneer er hele verhalen geschreven zijn!
MT, gezellig! Klinkt leuk met Mr Magic, maar kijk je wel uit met jezelf? Omdat je eigenlijk niks wil met deze man.... Of is dat idee alweer gewijzigd?
Ik heb tot half twee geslapen vandaag, buik is weer normaal, en nu ga ik aan de schoonmaak! Jeej!!!! (Als ik er bij juich wordt het vast leuker...)
Olive, sterkte!
En morgen wordt het lekker weer! Ik wil ook zon hoor, vooral nu de vriendin door omstandigeheden niet meer met me mee kan op vakantie. Maar ik heb me opgegeven voor een cursus, volgende week maandag beginnen, hele week, 2,5 uur per dag surfen. Heb het nog nooit gedaan, lijkt me erg leuk!
Welkom voor alle nieuwelingen! Grappig dat een nieuw topic minder 'eng' is om aan te melden dan wanneer er hele verhalen geschreven zijn!
MT, gezellig! Klinkt leuk met Mr Magic, maar kijk je wel uit met jezelf? Omdat je eigenlijk niks wil met deze man.... Of is dat idee alweer gewijzigd?
Ik heb tot half twee geslapen vandaag, buik is weer normaal, en nu ga ik aan de schoonmaak! Jeej!!!! (Als ik er bij juich wordt het vast leuker...)
maandag 20 juli 2009 om 15:59
hallo allemaal!
Ik meld me bij deze ook even aan op het nieuwe topic! frisse start en nu kan ik alle verhalen mooi meelezen en om advies vragen
Leeftijd? 24 jaar
- Hoe lang al single? 3 maanden
- Geslacht? vrouw
- Kortste relatie? een maand
- Regio? Den Haag
- Aan het daten? Ja
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) ergens rond de 5, sommige dingen mis ik echt uit een relatie en sommige dingen vind ik heeeerlijk om alleen te doen!
- Sterrenbeeld ? Tweelingen
- Kinderen of kinderwens ? geen kinderen wel een kinderwens maar dat is meer lange termijn plan.
- Hobby's ? muziek hardlopen surfen reizen, lekker eten en uitgaan.
Heb aanstaande donderdag al een date en volgend weekend ook
Spannende periode dus!
Ik meld me bij deze ook even aan op het nieuwe topic! frisse start en nu kan ik alle verhalen mooi meelezen en om advies vragen

Leeftijd? 24 jaar
- Hoe lang al single? 3 maanden
- Geslacht? vrouw
- Kortste relatie? een maand
- Regio? Den Haag
- Aan het daten? Ja

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) ergens rond de 5, sommige dingen mis ik echt uit een relatie en sommige dingen vind ik heeeerlijk om alleen te doen!
- Sterrenbeeld ? Tweelingen
- Kinderen of kinderwens ? geen kinderen wel een kinderwens maar dat is meer lange termijn plan.
- Hobby's ? muziek hardlopen surfen reizen, lekker eten en uitgaan.
Heb aanstaande donderdag al een date en volgend weekend ook

In mij leeft een slank iemand. Maar ik kan haar gemakkelijk de baas met koekjes en chocola
maandag 20 juli 2009 om 16:08
Leuk, al die nieuwe 'gezichten'.
Olijfje, pas op hoor, ik heb geen vlinders ,ik heb 1 rupsje
Pop, dank je. Ik pas wel op, hoor. Het is ook niet zo dat ik niets voor deze man WIL voelen, het is meer dat ik mezelf wil beschermen, en dat ik niet graag de controle verlies, en dat gaat nu stiekem wel een beetje gebeuren.... Maar goed, ik go with the flow, zoals Xen zegt, en ik neem het gewoon per dag, en dan zie ik wel!
Olijfje, pas op hoor, ik heb geen vlinders ,ik heb 1 rupsje
Pop, dank je. Ik pas wel op, hoor. Het is ook niet zo dat ik niets voor deze man WIL voelen, het is meer dat ik mezelf wil beschermen, en dat ik niet graag de controle verlies, en dat gaat nu stiekem wel een beetje gebeuren.... Maar goed, ik go with the flow, zoals Xen zegt, en ik neem het gewoon per dag, en dan zie ik wel!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
maandag 20 juli 2009 om 16:23
Whooww wat een nieuwelingen LEUKKKKKKKK !!!!!!
WELKOM !!!
Gewoon lekker mee schrijven dan rol je er zo in
Vleesetende plantjes helpen die de vliegen weg te krijgen uit mijn huis ? (ga morgen direct zon plant kopen dan)
Ik ben weer thuis na een erg drukke onrustige dag werken.
Beetje chaotisch altijd op maandag. Wat wel weer heel erg leuk was , was dat ik de logopediste sprak en ze mij herkende van de lagere school. Had altijd bij haar zusje in de klas gezeten.. Grappig & leuk.
MrAap is een schatje ben erg verliefd maar vind het tegelijkertijd ook DOODENG dat prille liefdes en relatie gedoe.
Mijn gevoel maar volgen , t zit wel goed tussen ons.
Al heb ik wel veel vragen en dingen die rondspelen in mijn hoofd, kan ik dit al wel zeggen , kan ik dat al wel zeggen , kan ik dit wel naar hem sturen , kan ik dat wel naar hem sturen.
En dan bedoel ik smsjes ofzow met kusjes erin of er in zetten dat ik hem echt heel erg leuk vind enzoww. Ik wil ook weer niet te klef en te wanhopig overkomen zeg maar
WELKOM !!!
Gewoon lekker mee schrijven dan rol je er zo in
Vleesetende plantjes helpen die de vliegen weg te krijgen uit mijn huis ? (ga morgen direct zon plant kopen dan)
Ik ben weer thuis na een erg drukke onrustige dag werken.
Beetje chaotisch altijd op maandag. Wat wel weer heel erg leuk was , was dat ik de logopediste sprak en ze mij herkende van de lagere school. Had altijd bij haar zusje in de klas gezeten.. Grappig & leuk.
MrAap is een schatje ben erg verliefd maar vind het tegelijkertijd ook DOODENG dat prille liefdes en relatie gedoe.
Mijn gevoel maar volgen , t zit wel goed tussen ons.
Al heb ik wel veel vragen en dingen die rondspelen in mijn hoofd, kan ik dit al wel zeggen , kan ik dat al wel zeggen , kan ik dit wel naar hem sturen , kan ik dat wel naar hem sturen.
En dan bedoel ik smsjes ofzow met kusjes erin of er in zetten dat ik hem echt heel erg leuk vind enzoww. Ik wil ook weer niet te klef en te wanhopig overkomen zeg maar
maandag 20 juli 2009 om 16:26
Voor de status map
- Leeftijd? 29 bijna 30
- Hoe lang al single? 2 jaar maar sinds kort eh sinds 2 weken verliefd en tis wederzijds
- Geslacht? vrouw
- Langste relatie ? 3,5 jaar
- Kortste relatie? 1 uurtje ?
- Regio? Drenthe
- Aan het daten? jah was ik wel totdat ik MrAap ontmoette
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) ene keer een 3 andere keer een 9
- Sterrenbeeld ? Maagd
- Kinderen of kinderwens ? geen kids wel kinderwens
- Hobby's ? Forummen op t singles topic , uitgaan , shoppen en binnenkort mijn Pup Yengo ophalen
- Leeftijd? 29 bijna 30
- Hoe lang al single? 2 jaar maar sinds kort eh sinds 2 weken verliefd en tis wederzijds
- Geslacht? vrouw
- Langste relatie ? 3,5 jaar
- Kortste relatie? 1 uurtje ?
- Regio? Drenthe
- Aan het daten? jah was ik wel totdat ik MrAap ontmoette
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) ene keer een 3 andere keer een 9
- Sterrenbeeld ? Maagd
- Kinderen of kinderwens ? geen kids wel kinderwens
- Hobby's ? Forummen op t singles topic , uitgaan , shoppen en binnenkort mijn Pup Yengo ophalen
maandag 20 juli 2009 om 16:35
quote:Zespri79 schreef op 20 juli 2009 @ 16:23:
tja ik ben vandaag vrij
en ik zit met een biertje op de bank te kijken naar de plant... kijken of het echt werkt.. maar de vliegen vliegen er nog niet echt op af:P
misschien dat er morgen ochtend vol ligt dat kan natuurlijk ook;)
tja ik ben vandaag vrij
en ik zit met een biertje op de bank te kijken naar de plant... kijken of het echt werkt.. maar de vliegen vliegen er nog niet echt op af:P
misschien dat er morgen ochtend vol ligt dat kan natuurlijk ook;)
maandag 20 juli 2009 om 17:01
maandag 20 juli 2009 om 17:05
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey,
Ben ik weer Nee hoor niet op reis geweest gewoon superdruk gehad (dus net optijd genezen vorige week)
Moet nog bijlezen op oude topic das voor straks ofzo
Whieeeeeeeee Vleertje klinkt goed met meneer aap
Welkom nieuwelingen (6pri was vroeger vleer dus wij noemen haar nog zo om de verwarring met al die afkortingen nog wat te vergroten) Gewoon meelezen en schrijven en je komt wel in de verhalen
Olive sterkte nog!!
Ben ik weer Nee hoor niet op reis geweest gewoon superdruk gehad (dus net optijd genezen vorige week)
Moet nog bijlezen op oude topic das voor straks ofzo
Whieeeeeeeee Vleertje klinkt goed met meneer aap
Welkom nieuwelingen (6pri was vroeger vleer dus wij noemen haar nog zo om de verwarring met al die afkortingen nog wat te vergroten) Gewoon meelezen en schrijven en je komt wel in de verhalen
Olive sterkte nog!!