Mirleft
donderdag 7 mei 2026 om 08:35
https://www.tripadvisor.com/Attractions ... Massa.html
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 7 mei 2026 om 13:56
donderdag 7 mei 2026 om 15:48
Het is een hele algemene vraag in 1 zin. Dan lijkt me TripAdvisor een prima start, want hij/zij/hen heeft blijkbaar nog geen enkel idee.
Als de vraag was geweest ‘ik zou graag daar een vegan kookworkshop willen volgen / ik hou van lange wandelingen / ik wil de lokale taal leren / weet ik veel wat, dan zijn er misschien mensen die gerichte tips kunnen geven.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 7 mei 2026 om 16:27
Iets meer context helpt dan wel. Wat staat er al op de planning? Waar houdt TO van?
Ik lees dat de populairste activiteiten in Mirleft zijn: surfen, paardrijden en duiken. Maar zoekt TO dat?
Je kunt wel dagtrips doen vanuit Mirleft, maar in Mirleft zelf zijn weinig bezienswaardigheden.
donderdag 7 mei 2026 om 19:04
Ik heb geen tips want ben daar nog nooit geweest. Ik wist niet eens wat Mirleft was (een plaats? Iets anders?) en opende daarom het topic. Ik start zelf ook weleens zo'n topic en vind de tip 'kijk op tripadvisor' of 'zie google' dan weinig zinvol.
Maar inderdaad is wat meer context en waar je interesses naar uitgaan uiteraard wel handig om erbij te zetten.
Maar inderdaad is wat meer context en waar je interesses naar uitgaan uiteraard wel handig om erbij te zetten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in