Een wondertje in 2009....?

18-03-2009 16:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 31365 berichten in ene een nieuw topic.

AARDVERSCHUIVING...!

Een wondertje in 2009?

Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 20081e kindjeVibeke30 BD 5 juli 1e kindjeGuppie30Maart 2008 BD 8 juli2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 BD 12 juli1e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008

BD 15 april1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 UD 14 Sept.1e kindjeShyte31Mei2e kindjeRing198127April 2007 BD 22 juni1e kindjeAllis30Jan. 20081e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
Nee hier prikken ze sowieso niet elke keer bloed en urine ook niet meer. Moest ik eerst wel hoor urine. Maar nu schijnt het zo te zijn dat bloeddruk toch eerst omhoog gaat en dat er dan mogelijk eiwit in te vinden is dus bloeddrukmeter is als eerste check voldoende.
Hmmm, tja....de babykamer.....Hij is ermee bezig zullen we maar zeggen.....Hebben ons wel voorgenomen alleen de muren te verven en de commode en alles naar binnen te schuiven. Straks in het nieuwe huis (oktober) krijgt ze een echt mooie kamer. Vind het onnodig er veel tijd en geld aan te besteden hier.

We hebben in ieder geval het plan om de basis wit te houden, zit ook te denken aan een lichte vloer. Haar naam komt in roze letters op de muur en dan wil ik de rest van de dingen in roze, oranje en limegroen. Vind ze allemaal mooi en kan niet kiezen een fris kamertje dus, is de bedoeling.

We gaan dit weekend die kant op om alles op te meten en misschien een begin te maken met verven. Het hele huis moet gedaan worden.....
Kan me voorstellen dat je dat liever meteen goed doet in het nieuwe huis.
Mijn bloeddruk was van 125/60, nu 110/78. Volgens de huisarts goed, maar het is toch de onderdruk die in de gaten wordt gehouden?

Ze heeft wel lange benen, geloof ik! Als ik de 20-weken echo mag geloven. Die heeft ze dan van haar vader
Ja daar heb je wel gelijk in Marloussie. Zoveel moeite voor een kamertje als je nog maar even daar blijft.

Heeft noorman zin om bij zijn nieuwe baan te beginnen?

Leuk al die kleurtjes, klinkt inderdaad mooi fris.

Maarre... dat nieuwe huis, daar hebben jullie dus de sleutel al van?
Kan alleen voor mijn zkh. spreken want ook dat lijkt overal anders te zijn. Maar hier controleren ze inderdaad ook de onderdruk. 78 is volgens mij ook niet te hoog. Ik had de laatste keer als ik me goed herinner 100/70. Dat begon op 50, toen voelde ik me vaak zo:
Heb je er vooral zin in of zie je er soms ook af en toe tegenop? Kan me ook goed voorstellen dat je nu liever rust in je hoofd wilt hebben. Ook als is het dan pas in oktober. (oktober was het toch?)
Rits, ik mis Nederland in bepaalde opzichten. Ik mis m.n. het `in de buurt ` van mijn familie zijn. Al is dat ook relatief natuurlijk. Ik woonde bijv altijd in Maastricht en mijn familie in Drenthe. Qua reistijd maakt dat soms niet zo gek veel uit

Ik mis wel het sociale leven dat ik daar had, maar dat zou ook niet meer hetzelfde zijn als toen ik daar nog woonde. Iedereen is naar een ander deel van Nederland verhuisd en moet ook daar weer contacten opbouwen. Soms mis ik de drukte. En de spuermarkten. Zou over een paar jaar wel weer een tijdje in Nederland willen wonen, maar ben ergens best bang dat ik het idealiseer.

Oja, wat ik heel erg mis zijn de carrieremogelijkheden! ik had in Ned een goede baan als jurist en dat lukt hier toch niet echt. Alleen daarom al zou ik wel terug willen voor een periode.
De buurvrouw heeft de sleutel, kunnen 'm dus zo krijgen.

Ik verheug me er wel op. Vind het altijd erg leuk om huizen in te richten en eigen te maken. Kan dadelijk wel m'n ei kwijt, zeg maar

Ik vond het maar niets om in oktober te verhuizen in het begin, maar nu is het wel prima. Het loopt zoals het loopt. Meisje klein kan al heel snel een goede start maken in het nieuwe huis en zit hier niet in de troep, dat vind ik ook wel prettig.
quote:Marloussie schreef op 27 juli 2009 @ 17:01:

Het loopt zoals het loopt.En dat is hartstikke waar.
Ga je nu ook zover weg dat je vriendin en kenissen moeilijker kunt zien?
Hier in Noorwegen, bedoel je? Meeste kennissen wonen idd in Oslo, dus dat is jammer. Aan de andere, er zijn vrij veel Nederlanders waar we straks gaan wonen. Dat is op zich ook wel lekker en ook erg goed voor meisje, denk ik.

Waar ik wel van baal, mijn beste vriendin hier (in Oslo) is vandaag verhuisd naar Londen. Da's niet leuk! Maar goed, kan vaak op bezoek gaan volgend jaar!
Ja dat is wel balen zeg dat je carrieremogelijkheden daar minder zijn. Maar als je die opleiding doet komt dat wel goed toch? Kost wel wat meer moeite natuurlijk.

Ja dat zou natuurlijk kunnen dat je het idealiseert. Noorwegen is ook heel mooi en heeft ook z'n voordelen natuurlijk. Persoonlijk zou ik het missen om lekker een terrasje te pakken ofzo. Dat is daar veel minder toch?

Wel leuk hoor een nieuw huis helemaal inrichten en een nieuwe start maken in een mooi nieuw huis.
Ohh jammer van die vriendin. Dat is weer veel verder weg he.
Ja, de terrasjes mis ik! Nu was ik ook wel erg verwend in Maastricht! Maar goed, dat went wel. Maar idd, die sociale kant van Nederland mis ik. En dat je ergens in een eetcafeetje kan gaan eten en dan niet de rest van de maand moet bezuinigen....

Over eten gesproken, we gaan boodschappen doen! Gasten willen graag verse vis eten, dus dat gaan we even halen. Da's weer een voordeel van Noorwegen!

Tot later allemaal!
Jammer van die vriendin.

Verse vis halen. Lekker hoor. Eet smakelijk en geniet van je bezoek.
Ik zie hier in de google add: draagdoek

Yamuna.... (jouw schuld)
Eet smakelijk Marloussie.
quote:Aruba schreef op 27 juli 2009 @ 17:17:

Ik zie hier in de google add: draagdoek

Yamuna.... (jouw schuld)

Haha. Ik zie wat anders...

Zakelijk & Mobiel: Viking

Alleen voor B2B - Zonder Contract. Telefoons van oa Samsung, HTC & LG.

en

Dating Flevoland

Duizenden singles chatten en daten. Doe mee en vind je date!

Die eerste snap ik nog, vanwege het woord 'Viking.' Maar die tweede?
Even snel berichtje van deze kant.

Vandaag bij gyn geweest en mannetje is gelukkig mee geweest.

We hebben uitgesproken dat we er geen vertrouwen meer in hebben en wat we nog konden gaan doen. Of hoe nu verder want veel langer trek ik het niet meer.

Ook gezien mijn leeftijd en dat snapt hij dus ook.

Hij wou weten of de eileiders niet verstopt waren.

En ik zou dan een contrastfoto's laten maken en door laten spuiten. Ik zou morgen of woensdag terecht kunnen. Bij het afspraak maken deed mijn gyn dat niet op dinsdag. En vanmiddag kon nog om 15.45 kon ik nog terecht. Man tussendoor naar het werk geweest. En toen samen vanmiddag nog weer op de tafel gelegen.

Het ging allemaal niet zo soepel en ze moesten 2x over met de eendebek de boel oprekken en ook 2x over met een tang aan de baarmoeder trekken. Want de eerste keer liep de vloeistof weer weg. Omdat ik al een kind heb gebaard schijnt dat normaal te zijn. Dus toen moes het nog een keer het was wel even vervelend, maar prima te doen. Ik had pijnstillers mee gekregen voor 2 uur voor de ingreep. En hiet viel me reuze mee, alleen even het door spoelen deed pijn. Klein beetje bloed verloren en heel veel vloeistof, 3 fles contrastvloeistof normaal maar 1 vertelden ze.

Een eileider was schoon, en de andere konden ze niet zien. Want daar liep geen vloeistof heen. Gyn zei dat floeistof de weg zoekt van de minste weerstand en dat was die ene kant.

En die kant zag er goed uit, andere blijft vraagteken maar hij dacht dat er niets vreemds aan de hand zou zijn. Maar ja dat blijft natuurlijk een vraagteken. We mogen 2 dagen niets doen.

Hij heeft nog wel vanochtend even gekeken na aandringen van mij hoe groot mijn ei was en die was 15mm. Maar je mag geen sex hebben gehad ofo bevruchting als je eileiders door laat spoelen ivm buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

alles dus om dat uit te sluiten.

Zaad word ook onderzocht en volgende week gesprek en alles bespreken.

Lang verhaal maar kom later hier nog even terug ga nu even met vriendin kletsen.

Het was weer een emotionele vermoeiende dag.

Maar beter nu gelijk zo dan kan ik me ook niet zenuwachtig maken en googlen op internet over het onderzoek.

tot later groetjes Ana
Jeetje dat is wel even wat Ana! Je geeft het aan en dan meteen actie. Conclusie is dus dat in ieder geval één eileider doorgankelijk is toch. Wat wil de gyn. nu hierna gaan doen? Ze zeggen dat je na een hsg de cyclussen daarop ook meer kansen hebt toch?
Jeetje Ana, wat een dag! maar wel fijn zeg dat het direct kon, dat scheelt wel voor je, heb je nu geen pijn?

Nou, laat je maar even lekker verwennen hoor, dat heb je verdiend! Ik ga heel hard duimen voor een goeie uitslag!

Dikke knuffel!
Goh Veertje dat is ineens snel gegaan allemaal. Maar fijn dat er iets meer gebeurt nu bij je gyn.

En inderdaad heb je nu geen pijn?

En hoe nu verder?

Dikke knuffel!
Wow, dat is spijkers met koppen slaan, Ana! Gewoon hupsakee gelijk zo'n naar onderzoek doen. Dan ben je er ook maar vanaf. Stoer van je. Ik zou peentjes zweten van te voren...

Hopelijk komt er verder niks raars uit de onderzoeken en wordt je en passant nu ook snel zwanger.
Hoi meiden,

Gisteravond naar vriendin geweest, en ik was hele dag al beetje jankerig. Ik heb geen stem meer van de keelpijn en de zwarte kros en verkouden en bronchitus. Ik ben dan altijd wat emotionele. En tranen liepen ook al zo bij vriendin, de dag door genomen en dan vind ik het wel een heftige dag. Kon me geestelijk dus ook niet voor bereiden en kreeg het gisteravond ff te veel van alles.

Van ochtend ook zit er beetje door, zo vaak naar het ziekenhuis, met Veertje naar de pipo agelopen maanden.

Mannetje naar het ziekenhuis voor kaakoperatie en alle onstekingen van dien.

En dan ik zelf maar de hele tijd er naar toe. Donderdag moet ik nog een potje afleveren van mijn man. En volgende week dinsdag wil mijn moeder mij mee hebben naar de neurochirurg en woensdag wij zelf weer naar de gyn.

Ik ga van mijn moeder afzeggen, ik zit er helemaal door.

Ik heb gevoel dat ik aan randje zit van overspannen, al is het stom als ik het opschrijf. Maar wel gevoel dat ik doorheen zit voeld niet goed.

Ik heb totaal geen napijn ofwat dan ook. Het was even pijnlijk toen ze doorspoten en aan de baarmoedermond de klem op zetten. Hebben anderen van jullie dit onderzoek ook gehad?

Volgends mij doet hij niets aan het feit dat de ene eileider niet te zien was of het wel of niet goed zou zijn. Hij zei ik vermoet dat het gewoon doorgankelijk is. Maar ja ik denk dan van dat hij dat niet kan zeggen omdat je het niet hard kan maken.

Deze maand kunnen we zowiezo denk ik niets doen omdat man donderdag spul in moet leveren. En dat daarbij komt dat ik woensdag of donderdag eisprong heb.

Net als hij het in moet leveren je moet invullen wanneer je daarvoor een zaadlozing hebt gehad.

Ik ga straks bellen voor de afspraak om het potje in te leveren.

sorry egobericht ik zal zo even terug lezen wat jullie hebben geschreven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven