Accomodatie voor 15-20 personen?
dinsdag 21 juli 2009 om 16:09
Na gister wat te hebben rondgesnuffeld op het wereldwijde web heb ik volgens mij ietsjes téveel informatie binnengekregen
Dus viva-dames raadplegen....misschien hebben jullie goede tips.
Eens per jaar hebben wij een bijeenkomst van onze World of Warcraft mensen. Nu hebben wij het georganiseerd dit jaar (mijn vriend en ik) maar voor het volgend jaar zitten we met het probleem dat er maar weinigen zijn (lees niemand) die 16 mensen kunnen huisvesten (studenten, wonen thuis, klein appartement etc). Dus het idee is ontstaan om met zijn alleen een huis/villa/bungalow oid te huren in Italie of Frankrijk.
Hoeft niet persé aan de kust te zijn (eigen zwembad zou een leuke extra zijn) maar moet dus wel genoeg kamers dus te hebben om ongeveer 20 mensen te huisvesten (meer mensen zijn voor onze "luier, drink bier en eet goed" weekenden warmgelopen )
Iemand ervaring met het organiseren van een reis met een groter gezelschap? Hoe hebben jullie dit aangepakt (welke organisatie? is dat goed bevallen of voor welke moet je uitkijken?) Zijn er nog dingen ik op moet letten? (er zitten mensen van verschillende nationaliteiten die mee willen) En mocht hier iemand zijn die een accomodatie kan adviseren, zou het helemaal geweldig zijn natuurlijk
Alvast bedankt voor het meedenken!
Dus viva-dames raadplegen....misschien hebben jullie goede tips.
Eens per jaar hebben wij een bijeenkomst van onze World of Warcraft mensen. Nu hebben wij het georganiseerd dit jaar (mijn vriend en ik) maar voor het volgend jaar zitten we met het probleem dat er maar weinigen zijn (lees niemand) die 16 mensen kunnen huisvesten (studenten, wonen thuis, klein appartement etc). Dus het idee is ontstaan om met zijn alleen een huis/villa/bungalow oid te huren in Italie of Frankrijk.
Hoeft niet persé aan de kust te zijn (eigen zwembad zou een leuke extra zijn) maar moet dus wel genoeg kamers dus te hebben om ongeveer 20 mensen te huisvesten (meer mensen zijn voor onze "luier, drink bier en eet goed" weekenden warmgelopen )
Iemand ervaring met het organiseren van een reis met een groter gezelschap? Hoe hebben jullie dit aangepakt (welke organisatie? is dat goed bevallen of voor welke moet je uitkijken?) Zijn er nog dingen ik op moet letten? (er zitten mensen van verschillende nationaliteiten die mee willen) En mocht hier iemand zijn die een accomodatie kan adviseren, zou het helemaal geweldig zijn natuurlijk
Alvast bedankt voor het meedenken!

dinsdag 21 juli 2009 om 16:27
http://www.liberte-vakantiehuizen.nl/
Kun je zelf lekker zoeken wat bij jullie past, Arima!
Ik begin al helemaal te kwijlen van die huizen.
Veel plezier alvast!
Kun je zelf lekker zoeken wat bij jullie past, Arima!
Ik begin al helemaal te kwijlen van die huizen.
Veel plezier alvast!

woensdag 22 juli 2009 om 00:34
Van een collega kreeg ik de volgende link door www.ardennes-etape.com, daar moet vast wel iets tussen staan.
vrijdag 24 juli 2009 om 14:12
zaterdag 25 juli 2009 om 22:12
Wij zijn net terug van www.legrandetang.eu echt super! 1 landhuis, verdeelt in 2 huizen voor allebei 10 personen. Maar misschien is dat te duur? (wij hebben nu 1300 euro betaald per week voor 1 deel van het huis, maar dat was hoogseizoen.
ongeveer 900 km rijden vanaf utrecht
ongeveer 900 km rijden vanaf utrecht
woensdag 29 juli 2009 om 20:01
kijk eens op www.sunparks.nl (en dan sunparks ardennen). die hebben ook een aantal grotere huizen. is wel geen frankrijk, maar ligt er mooi en veel te doen in de buurt