Entertainment alle pijlers

Mr Frank Visser

25-03-2021 21:45 843 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Elke donderdagavond, 21.30 uur

Het oude topic kan ik niet meer vinden en deze aflevering heeft er écht één nodig. Het belooft net zo legendarisch te worden als de koude pannenkoeken. Wie kijkt er mee?
Ik vind hier dingen van.
Ik heb hem ook gezien, hij was van deze week. Wat waren ze overtuigd van het eigen gelijk... "Wij vinden..."
irma_3110 wijzigde dit bericht op 01-05-2026 11:11
Reden: Sorry, spoilers...
57.42% gewijzigd
Ik blijf me erover verbazen welke rechten mensen soms wel niet denken te hebben. En als je een vinger geeft dan nemen zulke mensen je hele hand. Ik weet wel ik zou nooit een huis willen met recht van overpad. Tenzij het zo'n achterom/brandgang is achter het huis, no way door de tuin of langs een raam.
Graze schreef:
01-05-2026 12:09
Ik blijf me erover verbazen welke rechten mensen soms wel niet denken te hebben. En als je een vinger geeft dan nemen zulke mensen je hele hand. Ik weet wel ik zou nooit een huis willen met recht van overpad. Tenzij het zo'n achterom/brandgang is achter het huis, no way door de tuin of langs een raam.
Nou dat. En dit was niet eens een recht van overpad, ze zaten gewoon met hun brutale bakkes op andermans terrein. Dat was voor de eigenaren natuurlijk allang duidelijk, en het kadaster zal dat ook aangeven. En dan nog zo hondsbrutaal en entitled doen. Nu mogen ze er helemaal niet meer komen, moeten de auto op een andere manier parkeren en maken ze hun eigen tuin maar kindvriendelijk. Die hebben echt hun hand overspeeld.
mienbillekesjeuken schreef:
01-05-2026 13:43
Nou dat. En dit was niet eens een recht van overpad, ze zaten gewoon met hun brutale bakkes op andermans terrein. Dat was voor de eigenaren natuurlijk allang duidelijk, en het kadaster zal dat ook aangeven. En dan nog zo hondsbrutaal en entitled doen. Nu mogen ze er helemaal niet meer komen, moeten de auto op een andere manier parkeren en maken ze hun eigen tuin maar kindvriendelijk. Die hebben echt hun hand overspeeld.
Groot gelijk van de eigenaar. Als ze nou gewoon geluisterd hadden naar de eigenaar was er misschien wel iets af te spreken maar als het zo moet zou ik ook denken stik erin je blijft van mijn terrein. Ga straks de aflevering even terug kijken, heb um nog niet gezien.
Ik heb me zitten bescheuren om die zogenaamde beroepschauffeur die niet kon sturen (aflevering 2, van 1 april, buren Frank en Rene). Victor die met de ene bus soepel wegreed en met de andere na een paar keer steken en die zeikerd die toen zei: "Ja, en toen ging Victor lopen steken! Nou, dat vind ik nou echt zoeken... naar een oplossing!" en dat bedoelde hij niet positief O_o . Hardop zitten schateren en nog even teruggespoeld om toen nog een keer hardop te schateren :rofl: .
En hij wist niet dat die ene bus zo makkelijk z'n pad af kon :HA: . Maar hij had 46 jaar op het buitenland gereden hoor. Hoe verzin je het!

En maar de godganse dag gluren op z'n camera die op de overkant van de weg gericht staat (waarom daar niks over gezegd is is me een raadsel) om de deur uit te stormen zodra iemand het waagt om te parkeren op een plek waar het gewoon mag.
Ziekelijk en obsessief gedrag.
S-Groot schreef:
01-05-2026 15:19
Ik heb me zitten bescheuren om die zogenaamde beroepschauffeur die niet kon sturen (aflevering 2, van 1 april, buren Frank en Rene). Victor die met de ene bus soepel wegreed en met de andere na een paar keer steken en die zeikerd die toen zei: "Ja, en toen ging Victor lopen steken! Nou, dat vind ik nou echt zoeken... naar een oplossing!" en dat bedoelde hij niet positief O_o . Hardop zitten schateren en nog even teruggespoeld om toen nog een keer hardop te schateren :rofl: .
En hij wist niet dat die ene bus zo makkelijk z'n pad af kon :HA: . Maar hij had 46 jaar op het buitenland gereden hoor. Hoe verzin je het!

En maar de godganse dag gluren op z'n camera die op de overkant van de weg gericht staat (waarom daar niks over gezegd is is me een raadsel) om de deur uit te stormen zodra iemand het waagt om te parkeren op een plek waar het gewoon mag.
Dat was echt hilarisch. Ik denk dat echt iedereen die in Amsterdam of andere grote stad zijn rijbewijs heeft gehaald (Volgens mij woont Victor daar) die fileparkeert met zijn ogen dicht een bestelbus mét aanhanger in achterwaartse richting linksom, rechtsom, maakt niet uit langs de grachten met nog een centimeter ruimte tussen de andere auto's. Dus die Limburger die in zo'n ruime bocht of zelfs met een beetje steken dat busje er niet langs kreeg... gieren!
Graze schreef:
01-05-2026 15:11
Groot gelijk van de eigenaar. Als ze nou gewoon geluisterd hadden naar de eigenaar was er misschien wel iets af te spreken maar als het zo moet zou ik ook denken stik erin je blijft van mijn terrein. Ga straks de aflevering even terug kijken, heb um nog niet gezien.
en dan riepen de buurmannetjes ook nog heel verantwaardigd dat de groenteboer alles omdraaide..
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
Die van deze week ook gezien.
Ik was al vrij snel teamgroentenboer!
De arrogantie van die mannen gadverdamme!

Wel had ik het idee dat die Ruben wat milder is, maar zich heeft laten
meeslepen door die ander (weet de naam ff niet meer)
S-Groot schreef:
01-05-2026 15:19

Even terug gekeken en wat een aflevering. Gelukkig heeft die ene buur geen gelijk gekregen. En die dochter zat vast te wachten tot Victor weer weg was zodat ze weer verder kon Mario karten of wat voor spelletje dat was :rofl:
Wat een nare kerels die buurmannen .
Mr. Reed is nu ook al verhuisd naar SBS, dat was even raar. Als ik de Rijdende Rechter zeg bedoel ik nog steeds Frank Visser al heet dat programma anders. Maar nu ook de Rijdende Rechter met Mr. Reed naar SBS over is...
Victor heeft het er maar druk mee.

Wat erg van die haag, schrok me dood toen ik de kant van de buren zag O_O
Ik zou persoonlijk ook eerst m'n huis verbouwen en dan pas aan de tuin beginnen.
Er is een topic hier ergens over haat op het eerste gezicht, toen ik die buurvrouw zag moest ik daaraan denken. Wat een verschrikkelijke vrouw. Ik ben team buurman.
Graze schreef:
20-05-2026 21:26
Mr. Reed is nu ook al verhuisd naar SBS, dat was even raar. Als ik de Rijdende Rechter zeg bedoel ik nog steeds Frank Visser al heet dat programma anders. Maar nu ook de Rijdende Rechter met Mr. Reed naar SBS over is...
Victor heeft het er maar druk mee.
NPO stopte met rijdende rechter en SBS6 zag er nog wel geld in,denk dat er nog wel meer gestopte NPO programma's naar een commerciele zender gaan zoals Kassa
Stormie schreef:
21-05-2026 09:36
NPO stopte met rijdende rechter en SBS6 zag er nog wel geld in,denk dat er nog wel meer gestopte NPO programma's naar een commerciele zender gaan zoals Kassa
Ja dat vermoeden heb ik ook. NPO moet bezuinigen en SBS (of andere commerciële zenders) nemen het over. Opzich een win=win want als kijker kun je het programma nog steeds zien en als zender heb je al een programma wat mensen kennen en al jaren naar kijken. Zou het wel stom vinden als een programma als Kassa helemaal verdwijnt.
Noëlle_ismijnnaam schreef:
20-05-2026 21:33
Er is een topic hier ergens over haat op het eerste gezicht, toen ik die buurvrouw zag moest ik daaraan denken. Wat een verschrikkelijke vrouw. Ik ben team buurman.
Die was echt wel boos om de een of andere reden maar noemde het teleurgesteld. Moeder moest ook lachen toen Reed er naar vroeg in de rechtszaal. Ik snap dat ze het vervelend vind dat buurman vooral met haar moeder praat maar met haar moeder valt tenminste een redelijk gesprek te voeren. Zij is iedere keer zo bozig. En die vriend dacht steeds ik hou m'n mond maar, die zei bijna niks.

Ik vond die buurman wel redelijk, maakte er geen probleem van dat hij mee moest betalen aan de nieuwe haag. Vraag me wel af hoeveel Nederlanders nu een stenen schutting gaan eisen omdat ze de haag die ze nu hebben verschrikkelijk vinden. Rare regelgeving.
Stormie schreef:
21-05-2026 09:36
Reed is alvast als opvolger van Frank Visser door SBS naar binnen gehaald. Contract van FV loopt eind van het jaar af. Kassa is helemaal niet interessant voor een commerciële zender, omdat Kassa hoofdzakelijk oudere kijkers trekt. En dat is ook de reden waarom gekozen is om Kassa eruit te gooien en niet Radar.
Heb net gekeken .inderdaad n norse en onverschillige vrouw .en hij heeft niks te vertellen zo lijkt het.lijkt mij ook geen prettig type om mee te maken te krijgen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Die van vorige week was ook leuk, twee kale Alphamannetjes die ruzie maakten om een koffieapparaat. Hard tegen hard. Wie gelijk had maakte mij verder niks uit.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven