Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
maandag 27 juli 2009 om 20:00
Tja Miran, ik heb zeker weten wel weer een punt gesoord, hij was nog nooit zo relaxed van vakantie teruggekomen zei ie. Maar hoe ik t aan moet pakken met die salarisverhoging? broed nog even op mijn aanpak...1 september 2 jaar in dienst dus goed moment denk ik (ben ik de eerste secretaresse ever op dit kantoor die zoiets durft te vragen he, maar ja doe wel meer dingen die ze niet gewend zijn). En zo niet, dan ga ik 1 januari op zoek naar een andere baan en jullie helpen me door deze gedachte vast te houden!
maandag 27 juli 2009 om 20:02
maandag 27 juli 2009 om 20:25
Hij smste nl rond half 5 wat ik vanavond ging doen, ik had daarop gereageerd met , lekker niksen , beetje bankhangen , de was doen en geen plannen verder..
Aapje had express niet meer gereageerd. Omdat t een verrassing moest zijn dat ie hier spontaan op de stoep zou staan. Nu heb ik de hele verrassing verneukt (haha), omdat ik hem belde en tja ik hoorde dat ie in de auto zat.
Hij komt wel in trainingsbroek want was ook net klaar met trainen in de sportschool. Skattie is t ook.
Hmm nu hoop ik wel dat ie woensdag ook komt om Yengo te bekijken. (maar ik vermoed dat ie in de gaten heeft dat meerdere dat idee hebben om dat a.s woensdag te doen en misschien vind Aapje t wel beetje eng om vriendjes , vriendinnetjes en zussie en zwager te ontmoeten.)
Is ook wel beetje vroeg nog natuurlijk.
Aapje had express niet meer gereageerd. Omdat t een verrassing moest zijn dat ie hier spontaan op de stoep zou staan. Nu heb ik de hele verrassing verneukt (haha), omdat ik hem belde en tja ik hoorde dat ie in de auto zat.
Hij komt wel in trainingsbroek want was ook net klaar met trainen in de sportschool. Skattie is t ook.
Hmm nu hoop ik wel dat ie woensdag ook komt om Yengo te bekijken. (maar ik vermoed dat ie in de gaten heeft dat meerdere dat idee hebben om dat a.s woensdag te doen en misschien vind Aapje t wel beetje eng om vriendjes , vriendinnetjes en zussie en zwager te ontmoeten.)
Is ook wel beetje vroeg nog natuurlijk.
maandag 27 juli 2009 om 20:27
maandag 27 juli 2009 om 20:43
maandag 27 juli 2009 om 21:22
Oke meiden...Ik was te voorbarig in mijn oordeel.
Hij heeft mij net gemaild, met voorstel voor morgen (tijd en plaats). En hij heeft mij zijn mobiel nummer gegeven...En nu? Moet ik meteen reageren of eventje wachten?
Indi, ik ga aanstaande woensdag op (studie-)vakantie!!! Echt zin in, twee weken
Jij gaat ook bijna? Lekker joh...Met wie ga je? Vriendinnen?
Hij heeft mij net gemaild, met voorstel voor morgen (tijd en plaats). En hij heeft mij zijn mobiel nummer gegeven...En nu? Moet ik meteen reageren of eventje wachten?
Indi, ik ga aanstaande woensdag op (studie-)vakantie!!! Echt zin in, twee weken

maandag 27 juli 2009 om 21:27