Entertainment alle pijlers

Hunted 2024

04-11-2024 21:39 256 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Selmar heeft zijn witte blouse weer gestreken, Denise de porto weer tot zich genomen... het nieuwe seizoen is van start!

Klets hier mee over de hunt, wat valt je op, wie gaat het halen, wat zou jij doen?

De duos:

Graimie en hicham - vrienden
Walter en Leonie - broer en zus
Anne en Noor - vriendinnen
Luc en Pim - vrienden
Redouan en Achraf - vrienden / freerunners
Wim en Juliette - vader en dochter
hijodelaluna wijzigde dit bericht op 04-11-2024 22:25
Reden: Toevoeging duos
32.89% gewijzigd
SusieFlower schreef:
26-05-2026 22:29
Zouden die bn'ers überhaupt het programma ooit gezien hebben..
Dé klassieke fouten steeds.
Barend en Nelly brengen het er idd niet best vanaf. Iedere keer toch die telefoon checken en vergeten om de prepaid uit te zetten vind ik verslavingsgedrag. Dat zijn ze kennelijk zo gewend dat ze niet in de gaten hebben dat nou juist dat ze verraad. Ayoub deed het eigenlijk heel goed maar hij bleef te lang hangen op de laatste plek echt heel jammer dat hij op de valreep werd gepakt.
Joris en Jetske vind ik het (voor zover we het hebben kunnen zien) heel goed doen.
Even dat briefje in de brievenbus doen in plaats van digitaal contact opnemen is in principe niet te traceren.
Die twee blonde meiden hebben zich volgens mij best goed voorbereid met hun verkleedpartijen, die hebben er ook echt plezier in :-).
Ik vind het wel gezellig dat Sanne en Fleur zo'n plezier hebben in alles wat ze doen. Leuk om te zien.
Maar die Barend, wat een irritant te zelfverzekerde vent is dat zeg. Ik wil straks zijn gezicht wel eens zien bij After the Hunt. Hij is er zo van overtuigend dat de hunters geen idee hebben waar ze zitten terwijl ze 4? teams achter hen aan hebben lopen.
PoesMinoes schreef:
26-05-2026 23:01
Ik vind het wel gezellig dat Sanne en Fleur zo'n plezier hebben in alles wat ze doen. Leuk om te zien.
Maar die Barend, wat een irritant te zelfverzekerde vent is dat zeg. Ik wil straks zijn gezicht wel eens zien bij After the Hunt. Hij is er zo van overtuigend dat de hunters geen idee hebben waar ze zitten terwijl ze 4? teams achter hen aan hebben lopen.
Precies mijn gedachte!
Vanavond alweer de laatste toch?
Jammer!
Elizabethie schreef:
27-05-2026 11:16
Vanavond alweer de laatste toch?
Jammer!
Ik dacht dat er nog 2 afleveringen kwamen. Maar zeker jammer dat het zo snel alweer is afgelopen.
Vanavond is zowel de finale als after the hunt, dus dubbel plezier vanaf half 9! Jammer dat het zo snel gaat, vind dit elke dag (maar toch niet) uitzendschema bij veel programma's helemaal nix. Ik kan en wil niet elke dag kijken, maar dan loop je gelijk achter en kun je bijna niet op de socials kijken ivm spoilers. Heel irritant!

OT, Barend was echt vervelend zelfingenomen en volledig overtuigd van hun onzichtbaarheid, ondanks tegenwerpingen van Nellie. Echt vrij irritant. Gelukkig worden ze straks gepakt. En blijven de andere twee teams goed onder de radar, benieuwd of ze het extractiepunt halen aangezien de hunters best wat info hebben. Maar met 11 steden nog genoeg kansen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven