Het Blok 2025
donderdag 21 mei 2026 om 20:57
ladadieladieda schreef: ↑21-05-2026 17:17https://www.funda.nl/zoeken/koop?selected_area=[%22rotterdam/straat-rusthoflaan%22]
Hier het funda-linkje naar de appartementen.
Ik had hier van alles getypt maar misschien vinden jullie dat spoilers dus weer weggehaald. Laat ik het zo zeggen: bijzondere advertenties en ik ben erg benieuwd wat er al dan niet nog door de kandidaten gaat worden afgemaakt. De foto's lijken in ieder geval zeer kort na het einde te zijn gemaakt, want zelfs de steiger staat er nog.
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
vrijdag 22 mei 2026 om 11:02
Kattentuintje schreef: ↑21-05-2026 20:57Ik had hier van alles getypt maar misschien vinden jullie dat spoilers dus weer weggehaald. Laat ik het zo zeggen: bijzondere advertenties en ik ben erg benieuwd wat er al dan niet nog door de kandidaten gaat worden afgemaakt. De foto's lijken in ieder geval zeer kort na het einde te zijn gemaakt, want zelfs de steiger staat er nog.
Ik kijk liever later idd naar funda.. vind het altijd zo jammer dat ze erop staan voor de afleveringen uitgezonden zijn.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
vrijdag 22 mei 2026 om 12:12
vrijdag 22 mei 2026 om 16:18
Ik heb net ook even gekeken….maar vind het ook vreemd dat de foto;s er zo opstaan….vorig seizoen hebben ze nog vanalles aan de appartementen gedaan volgens mij. Hier niet op de foto;s althans…Kattentuintje schreef: ↑21-05-2026 20:57Ik had hier van alles getypt maar misschien vinden jullie dat spoilers dus weer weggehaald. Laat ik het zo zeggen: bijzondere advertenties en ik ben erg benieuwd wat er al dan niet nog door de kandidaten gaat worden afgemaakt. De foto's lijken in ieder geval zeer kort na het einde te zijn gemaakt, want zelfs de steiger staat er nog.
Koppels waar ze eerder vertrokken zijn dat appartement staat er ook nog zo bij…die tegels van de keuken zitten er nog steeds niet op…
Overigens zit die drain in hun badkamer wel erg stom geplaatst….zou ik me erg aan storen. Hoogwaardige verbouwing staat er dan…totdat je inzoomt op de foto’s
Tegels in badkamer ook raar geplaatst….qua overgang douche en ik denk wc…. En dan de douchewand tussen de tegels in ?? Heel lelijk…voor een appartement van ruim 4 ton …
dinsdag 26 mei 2026 om 16:12
donderdag 4 juni 2026 om 16:34
Er wordt bijna niet gereageerd meer. Er is dan ook niet zo heel veel aan deze serie behalve negativiteit. Hierbij mijn bijdrage
Menno en Jacky; Ik blijf Menno een vervelend mannetje vinden die steeds maar denkt dat ie met zijn guitige lachje iedereen inpalmt. Uiteindelijk is er niets overgebleven van de mogelijke rel betreft die tafelpoot die Frank in de container heeft gegooid. Ik snap wel waarom Jacky zo onzeker is over de kleurenkeuze; ik vind het roze/terracotta sowieso al heel lelijk en dan ook nog in combinatie met dat blauw? Wie komt daar op? Vind het totaal niet bij elkaar passen. Buiten die ene ‘uitbarsting’ om is Menno wel heel lief voor en positief over Jacky; da’s dus wel aardig. Moest wel lachen toen de vader van Menno vond dat zijn zoon een voorbeeld voor hem is, ahum?
Vind de Brabanders wel leuk en het goed doen. Die uit Twente/De Achterhoek kan ik alleen nog maar om lachen; voeren (op beeld) niks uit en staan mensen uit de Randstad af te zeiken maar doen dus zelf ook helemaal niks. Ik kan die man amper verstaan; die klinkt echt als een holbewoner met de klanken die hij uitbrengt. En dat bedoel ik niet denigrerend vanwege een accent maar zijn stem is gewoon zo laag en onduidelijk.
Frank en Lotte: apart koppel vooral Frank. Lotte blijft gewoon een positief en blij ei.
Wat deed Dennis nou voor iets goors toen hij met Sonja op de quad wegreed?!? Dat was toch ranzig en totaal ongepast of overdrijf ik nu heel erg?
Menno en Jacky; Ik blijf Menno een vervelend mannetje vinden die steeds maar denkt dat ie met zijn guitige lachje iedereen inpalmt. Uiteindelijk is er niets overgebleven van de mogelijke rel betreft die tafelpoot die Frank in de container heeft gegooid. Ik snap wel waarom Jacky zo onzeker is over de kleurenkeuze; ik vind het roze/terracotta sowieso al heel lelijk en dan ook nog in combinatie met dat blauw? Wie komt daar op? Vind het totaal niet bij elkaar passen. Buiten die ene ‘uitbarsting’ om is Menno wel heel lief voor en positief over Jacky; da’s dus wel aardig. Moest wel lachen toen de vader van Menno vond dat zijn zoon een voorbeeld voor hem is, ahum?
Vind de Brabanders wel leuk en het goed doen. Die uit Twente/De Achterhoek kan ik alleen nog maar om lachen; voeren (op beeld) niks uit en staan mensen uit de Randstad af te zeiken maar doen dus zelf ook helemaal niks. Ik kan die man amper verstaan; die klinkt echt als een holbewoner met de klanken die hij uitbrengt. En dat bedoel ik niet denigrerend vanwege een accent maar zijn stem is gewoon zo laag en onduidelijk.
Frank en Lotte: apart koppel vooral Frank. Lotte blijft gewoon een positief en blij ei.
Wat deed Dennis nou voor iets goors toen hij met Sonja op de quad wegreed?!? Dat was toch ranzig en totaal ongepast of overdrijf ik nu heel erg?
Poep, wie heeft jou gescheten?
donderdag 4 juni 2026 om 20:08
Vandaag aan het bijkijken.
''Toch staat de Achterhoeker met zijn handen in zijn zakken in het Twents te klessebessen''
Oh Net5 voiceover. Now he-j 't gedoan mien kearl. I-j mot bi-j een Achterhoeker nooit over Twents beginnen.
(Het zijn oprecht 2 verschillende dialecten)
Edit; Marloes noemt het erna ook Twents en ik snap het deels maar het is wel een beetje gek de twee dialecten als hetzelfde te noemen, want dat is het niet. Zeker als ze daarna beginnen over Ruurlo, wat toch echt hardcore Achterhoek is.
Ja, ik kom zelf uit het verre Nederlandse Oosten
''Toch staat de Achterhoeker met zijn handen in zijn zakken in het Twents te klessebessen''
Oh Net5 voiceover. Now he-j 't gedoan mien kearl. I-j mot bi-j een Achterhoeker nooit over Twents beginnen.
Edit; Marloes noemt het erna ook Twents en ik snap het deels maar het is wel een beetje gek de twee dialecten als hetzelfde te noemen, want dat is het niet. Zeker als ze daarna beginnen over Ruurlo, wat toch echt hardcore Achterhoek is.
Ja, ik kom zelf uit het verre Nederlandse Oosten
winkeltiramisu wijzigde dit bericht op 04-06-2026 20:11
Reden: Kleine toevoeging.
Reden: Kleine toevoeging.
34.60% gewijzigd
donderdag 4 juni 2026 om 23:33
Ik vond ook het “gebaar” van Dennis erg ongepast. Wat het precies betekent weet ik eigenlijk niet.louise1 schreef: ↑04-06-2026 16:34Er wordt bijna niet gereageerd meer. Er is dan ook niet zo heel veel aan deze serie behalve negativiteit. Hierbij mijn bijdrage![]()
vrijdag 5 juni 2026 om 00:33
Ondertussen ook bij, vond het gebaar ook raar.
Los van mijn volgende punt, ik vind Menno echt een mafkees en eigenlijk ook te gek voor woorden dat een NLse omroep hem een podium geeft. We moeten het allemaal maar grappig vinden dat Menno een genderneutrale slaapkamer niet snapt maar hij is nooit verbeterd weken later. Wat een grappige gast; als hij de laatste man op aarde was stond hij droog mag ik hopen.
Je mag niets meer zeggen aldus de talkshows en Menno maar hij mag met droge ogen lopen beweren dat asbest onzin is en het ''alfabet'' onzin is
Vind het vooral raar dat je ook als Menno mag zeggen dat je brandveiligheid onzin vind maar wel je appartement op de markt mag gooien. Ik zou er niet gaan wonen als mijn aannemer het onzin vind.
Los van mijn volgende punt, ik vind Menno echt een mafkees en eigenlijk ook te gek voor woorden dat een NLse omroep hem een podium geeft. We moeten het allemaal maar grappig vinden dat Menno een genderneutrale slaapkamer niet snapt maar hij is nooit verbeterd weken later. Wat een grappige gast; als hij de laatste man op aarde was stond hij droog mag ik hopen.
Je mag niets meer zeggen aldus de talkshows en Menno maar hij mag met droge ogen lopen beweren dat asbest onzin is en het ''alfabet'' onzin is
Vind het vooral raar dat je ook als Menno mag zeggen dat je brandveiligheid onzin vind maar wel je appartement op de markt mag gooien. Ik zou er niet gaan wonen als mijn aannemer het onzin vind.
vrijdag 5 juni 2026 om 09:24
Ik heb duidelijk niet opgelet.: wat voor gebaar maakte hij
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
vrijdag 5 juni 2026 om 12:09
Hij reed weg op de quad met Sonja achterop, Henk bleef achter bij de camper. Terwijl hij wegreed maakte hij een soort vuist met zijn hand waarbij hij zijn pink en duim recht hield, zijn andere vingers gebogen. Hij hield die hand bij zijn mond en stak zijn tong naar buiten en liet zijn tong snel op en neer gaan tussen duim en pink. Niet helemaal het ‘bef-teken’ maar het leek er wel erg op. Het insinueerde dat hij en Sonja het samen even gezellig gingen maken zonder Henk. Het gaf hele rare vibes in ieder geval.
Poep, wie heeft jou gescheten?
vrijdag 5 juni 2026 om 15:09
Ik vind Dennis sowieso niks toevoegen. Hij is geen goede presentator. Nooit scherpe vragen of überhaupt iets nuttigs toevoegen.
Ik zie hem af en toe tijdens de reclame langskomen in een voorstukje van een programma waarin hij misstanden aan de kaak stelt denk ik. Daar komt hij ook niet over als doeltreffend.
Vraag me af waarom hij nog onder contract staat.
Ik zie hem af en toe tijdens de reclame langskomen in een voorstukje van een programma waarin hij misstanden aan de kaak stelt denk ik. Daar komt hij ook niet over als doeltreffend.
Vraag me af waarom hij nog onder contract staat.
zondag 7 juni 2026 om 14:13
Patrick komt uit Borne, Twente dus.WinkelTiramisu schreef: ↑04-06-2026 20:08Vandaag aan het bijkijken.
Ja, ik kom zelf uit het verre Nederlandse Oosten![]()
Where is my mind?
zondag 7 juni 2026 om 14:13
DubbelWinkelTiramisu schreef: ↑04-06-2026 20:08Vandaag aan het bijkijken.
Ja, ik kom zelf uit het verre Nederlandse Oosten![]()
Where is my mind?
zondag 7 juni 2026 om 22:41
Ah fair! ik vond het zo gek omdat ze hele serie Achterhoekers genoemd werden. (Kom zelf uit de buurt van Ruurlo waar het Restaurant is, vandaar!
Ik heb foto's gezien en ga daar ook oprecht wel eten binnenkort. (niet voor de Finale
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in