Mallorca in oktober
dinsdag 9 juni 2026 om 18:48
Wij denken erover om in de herfstvakantie naar Mallorca te gaan met onze dreumes van dan 1,5 en dochter van 4. Zijn er mensen die ervaring hebben met Mallorca in oktober? We zijn ons ervan bewust dat het na-seizoen is en zwemmen dus niet gegarandeerd is(hooguit als het zwembad verwarmd is) maar gewoon lekker weer rond de 20+graden zouden we heel fijn vinden zodat we wellicht nog op het strand kunnen spelen. Andere tips zijn ook welkom! De andere overweging die we hebben is center parcs in NL of BE vanwege voldoende binnenactiviteiten als het weer slecht is.
dinsdag 9 juni 2026 om 22:15
dinsdag 9 juni 2026 om 22:16
Wij zijn 8/9 jaar geleden of zo in de herfstvakantie op Mallorca geweest. Cala Mesquida dus in het noorden.
Prachtig strand, hotel lag alleen bij paar andere hotels verder was daar niet veel te doen maar we hadden een auto dus daar wel beetje rondgereden.
Het zeewater was heerlijk om te zwemmen maar zwembaden waren ijskoud.
Verder was het op een enkele dag zalig weer, in de avond wel lange broek in vestje aan. Een dag beetje regen gehad toen.
Wij gaan in september voor de derde keer naar Cala d'or dat vind ik een leuke badplaats.
Prachtig strand, hotel lag alleen bij paar andere hotels verder was daar niet veel te doen maar we hadden een auto dus daar wel beetje rondgereden.
Het zeewater was heerlijk om te zwemmen maar zwembaden waren ijskoud.
Verder was het op een enkele dag zalig weer, in de avond wel lange broek in vestje aan. Een dag beetje regen gehad toen.
Wij gaan in september voor de derde keer naar Cala d'or dat vind ik een leuke badplaats.
woensdag 10 juni 2026 om 10:03
Het kan vriezen, het kan dooien. Geen pijl op te trekken.
Maar kijk wel even tot wanneer het seizoen loopt.
Sommige dingen sluiten vanaf 1 oktober.
Andere eind oktober.
Cala d'or is een plek waar niet alleen toeristen voor 1 weekje komen, maar ook veel mensen wonen. Hier zal dan alles wat langer open zijn schat ik zo.
Maar kijk wel even tot wanneer het seizoen loopt.
Sommige dingen sluiten vanaf 1 oktober.
Andere eind oktober.
Cala d'or is een plek waar niet alleen toeristen voor 1 weekje komen, maar ook veel mensen wonen. Hier zal dan alles wat langer open zijn schat ik zo.
de wereld wacht om ontdekt te worden
woensdag 10 juni 2026 om 11:38
woensdag 10 juni 2026 om 13:07
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in