Onderkleding
donderdag 11 juni 2026 om 20:10
Beste allemaal,
Allereerst, ik wil hier geen ranzig topic van maken. Ik zoek serieus naar mooi nieuw ondergoed voor deze zomer. Geen goedkope rommel of materiaal waarin je nog meer gaat zweten maar degelijk mooi ondergoed. Ik denk zelf dat je dan toch op katoen uitkomt? Geen blote billen aan de achterzijde.
Wie weet waar ik online het best kan shoppen? Prijs doet er niet toe.
Allereerst, ik wil hier geen ranzig topic van maken. Ik zoek serieus naar mooi nieuw ondergoed voor deze zomer. Geen goedkope rommel of materiaal waarin je nog meer gaat zweten maar degelijk mooi ondergoed. Ik denk zelf dat je dan toch op katoen uitkomt? Geen blote billen aan de achterzijde.
Wie weet waar ik online het best kan shoppen? Prijs doet er niet toe.
vrijdag 12 juni 2026 om 13:45
Voor je het weet komen die wijven hier met tips voor geil seksondergoed waar de billen en alles uithangen en dan gaat het al snel de ranzige kant op.La_Galette schreef: ↑12-06-2026 09:00Waarom zou een topic over ondergoed een ranzig topic kunnen worden, die mis ik even...
In de meeste steden zitten nog wel lingerie winkels (geen Livera oid) waar ze denk ik aan je vraag kunnen voldoen.
Edit; je wil liever online kopen lees ik nu.
vrijdag 12 juni 2026 om 13:54
SirDidymus schreef: ↑12-06-2026 13:42Lingerie? Ik vind Aubade een heel mooi merk, en het zit fijn.
"Dagelijk/gewoon" ondergoed bestel ik bij Zalando of Hönkemüller. Persoonlijk vind ik Björn Börg fijn, maar goed daar heb ik enkel de strings van.
Ben je 50+? want dan ziet het er niet uit.
a million miles away
vrijdag 12 juni 2026 om 15:00
SirDidymus schreef: ↑12-06-2026 14:50Nee, haha. Ik mag het nog heel even dragen... daarna ga ik op zoek naar de passende onderbroeken, een hipster is wel okee voor 50+?
Nee veel te hip
a million miles away
vrijdag 12 juni 2026 om 16:07
Ik zou gaan voor een gebloemde okselslip. Als je hem één of twee maatjes te groot koopt past er ook nog een luier in, dat is wel handig op jouw leeftijd.SirDidymus schreef: ↑12-06-2026 14:50Nee, haha. Ik mag het nog heel even dragen... daarna ga ik op zoek naar de passende onderbroeken, een hipster is wel okee voor 50+?
Graftak!
vrijdag 12 juni 2026 om 16:09
Ik had hele andere ideeën over een ranzig onderbroekentopic, maar dat zal dan wel weer beroepsdeformatie zijn.
Graftak!
vrijdag 12 juni 2026 om 16:26
vrijdag 12 juni 2026 om 16:29
Dan zou ik 'm eens andersom aantrekken, dat kan ook nog weleens lekkerder zitten.Lady*Voldemort schreef: ↑12-06-2026 16:16Blote billen aan de achterzijde vind ik nog tot daar aan toe, maar aan de voorzijde...
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in