Onderkleding
donderdag 11 juni 2026 om 20:10
Beste allemaal,
Allereerst, ik wil hier geen ranzig topic van maken. Ik zoek serieus naar mooi nieuw ondergoed voor deze zomer. Geen goedkope rommel of materiaal waarin je nog meer gaat zweten maar degelijk mooi ondergoed. Ik denk zelf dat je dan toch op katoen uitkomt? Geen blote billen aan de achterzijde.
Wie weet waar ik online het best kan shoppen? Prijs doet er niet toe.
Allereerst, ik wil hier geen ranzig topic van maken. Ik zoek serieus naar mooi nieuw ondergoed voor deze zomer. Geen goedkope rommel of materiaal waarin je nog meer gaat zweten maar degelijk mooi ondergoed. Ik denk zelf dat je dan toch op katoen uitkomt? Geen blote billen aan de achterzijde.
Wie weet waar ik online het best kan shoppen? Prijs doet er niet toe.
vrijdag 12 juni 2026 om 22:10
Maar die oude billen blijven toch hetzelfde of je nu een string of een slip aanhebt?Ardito schreef: ↑12-06-2026 20:37Zie weleens meiden in leggings met een string. Sommige meiden kunnen dan toch écht beter een mooie slip aandoen dan met kwabberbillen lopen omdat je dan geen naden ziet. Of als ze bukken met een spijkerbroek en een string eronder, ook zo'n fraai gezicht.
Weet niet wat ik erger vind, die jonge meiden met kwabberbillen of 50+ ers met ouwe billen.
zaterdag 13 juni 2026 om 00:09
zaterdag 13 juni 2026 om 08:28
Lady*Voldemort schreef: ↑12-06-2026 20:45Eigenlijk zouden billen helemaal verboden moeten worden. Wat moet je er verder ook mee, je kunt er eigenlijk alleen maar op zitten en zitten is het nieuwe roken.
zaterdag 13 juni 2026 om 09:00
Wat een gezellig topic! Ik draag ondergoed van de Hema, lekker hoog en degelijk, zit heerlijk. En laatst toch een string (ook van Hema, wat een ranzige winkel eigenlijk) gekocht omdat ik een witte linnen broek had gekocht die toch wel veel van mijn (achter)billen zou vertonen als ik ze in een slip zou verhullen. Maar dit houden we tussen ons aub, want ik ben de 50 al ver gepasseerd. Misschien dat ik daarom deze post ook weer verwijder voor de politie aan de deur staat.
zaterdag 13 juni 2026 om 11:48
SunShine35 schreef: ↑13-06-2026 10:47Bestaat er eigenlijk een billencoach?
Ik zie een gat in de markt![]()
a million miles away
zaterdag 13 juni 2026 om 14:57
Te laat mevrouwtje, ik heb de modepolitie al gebeld en ze zijn onderweg. Veel plezier in het gevang vannacht.Noëlle_ismijnnaam schreef: ↑13-06-2026 09:00Wat een gezellig topic! Ik draag ondergoed van de Hema, lekker hoog en degelijk, zit heerlijk. En laatst toch een string (ook van Hema, wat een ranzige winkel eigenlijk) gekocht omdat ik een witte linnen broek had gekocht die toch wel veel van mijn (achter)billen zou vertonen als ik ze in een slip zou verhullen. Maar dit houden we tussen ons aub, want ik ben de 50 al ver gepasseerd. Misschien dat ik daarom deze post ook weer verwijder voor de politie aan de deur staat.
zaterdag 13 juni 2026 om 20:41
Nou, ik zit me al heel erg lang in te houden, eerlijk gezegd.
Maar dit leek me wel een goed moment om een paar ouwe en doorsnee reten te plakken.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 13 juni 2026 om 20:50
Als je terugleest was het begin blz. 2 al klaar voor mij. Ik heb nog gewaarschuwd voor ranzig...Lady*Voldemort schreef: ↑13-06-2026 20:39Nou TO, hou nu maar op hoor. Het was even leuk, maar nu is het wel klaar toch.
zaterdag 13 juni 2026 om 21:01
blijfgewoonbianca schreef: ↑13-06-2026 20:41Nou, ik zit me al heel erg lang in te houden, eerlijk gezegd.
Maar dit leek me wel een goed moment om een paar ouwe en doorsnee reten te plakken.
zaterdag 13 juni 2026 om 21:06
blijfgewoonbianca schreef: ↑13-06-2026 20:41Nou, ik zit me al heel erg lang in te houden, eerlijk gezegd.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in