Man waarop ik verliefd was neemt weer contact op
woensdag 13 mei 2026 om 19:31
Beste allemaal,
Op dit moment zit ik in een beetje lastige situatie, althans misschien maak ik het lastig voor mezelf maar een man waarop ik verliefd was neemt weer contact op alleen zit ik hier met dubbele gevoelens. Een langere tijd geleden waren we een tijd aan het daten en zagen elkaar best veel, ineens kreeg hij toen een relatie met een andere vrouw en liet niks meer van zich horen, ik wist eerst totaal niet wat er aan de hand was toen hij niets meer liet horen totdat ik hem een keer tegenkwam en vertelde dat hij in een relatie zat, dit stak mij toen best behoorlijk. Nu is het een tijdje uit (althans dat denk ik) en neemt nu weer contact met mij op, voel me om eerlijk te zijn wel nu een tweede keuze, helaas vind ik hem nog steeds leuk en hij wil me steeds zien maar ik denk wel steeds aan hoe hij me toen destijds behandeld heeft. Aan de ene kant denk ik van je hebt me wel een tijd laten zitten, alleen mijn gevoel voor hem is niet weg. Pfff wat moet ik doen? wat zouden jullie doen?
Op dit moment zit ik in een beetje lastige situatie, althans misschien maak ik het lastig voor mezelf maar een man waarop ik verliefd was neemt weer contact op alleen zit ik hier met dubbele gevoelens. Een langere tijd geleden waren we een tijd aan het daten en zagen elkaar best veel, ineens kreeg hij toen een relatie met een andere vrouw en liet niks meer van zich horen, ik wist eerst totaal niet wat er aan de hand was toen hij niets meer liet horen totdat ik hem een keer tegenkwam en vertelde dat hij in een relatie zat, dit stak mij toen best behoorlijk. Nu is het een tijdje uit (althans dat denk ik) en neemt nu weer contact met mij op, voel me om eerlijk te zijn wel nu een tweede keuze, helaas vind ik hem nog steeds leuk en hij wil me steeds zien maar ik denk wel steeds aan hoe hij me toen destijds behandeld heeft. Aan de ene kant denk ik van je hebt me wel een tijd laten zitten, alleen mijn gevoel voor hem is niet weg. Pfff wat moet ik doen? wat zouden jullie doen?
zaterdag 23 mei 2026 om 11:17
Erg dat je dit hebt moeten meemaken, bedankt voor je adviesTwijfeltje12 schreef: ↑18-05-2026 15:58Je moet je dan afvragen of je niet altijd 2e keuze bent en dan terug niet vervangen zal worden.
Hard maar misschien beter laten varen.
Ik heb een gelijkaardige situatie gehad en die is jaren later niet mooi uitgedraaid.
Veel sterkte!
donderdag 18 juni 2026 om 04:34
Hier sluit ik me bij aan.Molshoop schreef: ↑13-05-2026 19:44Blokkeren, nummer weggooien. Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het. Maar kom op, vrouw, je bent toch wel meer waard dan tweede keus?! Ga alleen voor een man die ook volledig voor jou gaat hoor!
Daarnaast: deze man ga je nooit meer volledig kunnen vertrouwen. Echt, blokkeren die handel.
donderdag 18 juni 2026 om 23:45
Ja dat gevoel heb ik dus ook, geen vertrouwen
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in