Entertainment alle pijlers

Pinkpop The Cure

20-06-2026 22:47 46 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt/luistert er nog meer? Ongelooflijk dat Robert nog zo goed bij stem is en zoveel oude liedjes die ik niet eerder live gehoord heb zoals Charlotte Sometimes. Echt zo genieten :heart:
Zijn stem klinkt idd nog best jong gek genoeg… Verder wel een podium ouwe vellen :proud:
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Jaaaa, wat een fantastisch optreden. Magisch als je erbij bent denk ik .
Wil naar bed, maar kan het niet afzetten nog.
Ik zet het toevallig net op. Ik was er vroeger nooit zo kapot van van deze muziek, mijn zusje wel en we hebben het ook op haar uitvaart gedraaid en daarom heb ik er zeker tot 15 jaar daarna nooit naar willen luisteren.
Tot " ergernis" van man want die vond het wel altijd heel goed.

Maar ouwe vellen zijn het :P
Ja het zijn net spoken, behalve de zoon van Simon Gallup en drummer. Maar wat een jeugdsentiment. Het ene prachtige nummer na het andere.
dolfje schreef:
20-06-2026 23:07
Ik zet het toevallig net op. Ik was er vroeger nooit zo kapot van van deze muziek, mijn zusje wel en we hebben het ook op haar uitvaart gedraaid en daarom heb ik er zeker tot 15 jaar daarna nooit naar willen luisteren.
Tot " ergernis" van man want die vond het wel altijd heel goed.

Maar ouwe vellen zijn het :P
Wat verdrietig 😞
Ik zit ook te genieten. Was nooit een grote fan maar ken het wel uit mijn jeugd. Klinkt echt super.
MarindaH schreef:
20-06-2026 23:05
Zijn stem klinkt idd nog best jong gek genoeg… Verder wel een podium ouwe vellen :proud:
Ja echt hé. Niets veranderd. Klinkt als een jonge man. Gitarist lijkt niet meer rechtop te kunnen staan... Publiek is ook wel wat op leeftijd zo te zien.
Aan de andere kant, de 13 jarige is hier speciaal voor opgebleven om te kijken. Deze muziek heeft geen houdbaarheidsdatum.
Griselda schreef:
20-06-2026 23:13
Ja echt hé. Niets veranderd. Klinkt als een jonge man. Gitarist lijkt niet meer rechtop te kunnen staan... Publiek is ook wel wat op leeftijd zo te zien.
Aan de andere kant, de 13 jarige is hier speciaal voor opgebleven om te kijken. Deze muziek heeft geen houdbaarheidsdatum.
Geweldig van 13 jarige! Dat is beetje de look van gitarist. Dat deed hij 30 jaar geleden ook al 😀
Oh! Kan je dat in NL live zien? Hier niet waarschijnlijk...
Maisy schreef:
20-06-2026 23:11
Wat verdrietig 😞
Het is al 30 jaar geleden, ik was nog jong en zij nog jonger. Maar zij hield wel van deze muziek.
Ik was meer van de house en pop. Ben later pas bepaalde muziek gaan waarderen maar dat zullen meer mensen misschien wel herkennen.
Charlotte sometimes werd in 1984 al live uitgebracht.

https://en.wikipedia.org/wiki/Concert:_The_Cure_Live

Volgens mij zag ik LV staan 😀
What have we done....
nbk schreef:
20-06-2026 23:26

Klopt maar ik heb tijdens de concerten die ik bezocht heb nooit live gehoord.
nbk schreef:

Maisy schreef:
20-06-2026 23:30

Ah, op zo'n manier.
Ik heb het ze ook nooit live zien spelen.

Mooi concert :)
What have we done....
Ik ben niet een echte fan van The Cure maar wat zijn ze nog goed, echt genoten vooral van het laatste stuk met de voor mij bekendere nummers.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
Binnenkort volg ik ze via de livestream op Werchter 😊
Is het nog terug te kijken?
Everything is possible for the one who believes.
Ik kijk het terug via Ziggo app maar ik denk dat het via NPO app ook kan!
Ik had het gisteren even aangezet op NPO Start en ik verbaasde me erover dat hij nog precies hetzelfde klonk. Het was gewoon alsof ik een album op had staan.
nbk schreef:

LV is niet meer gegaan.
Maisy schreef:
20-06-2026 23:21
Geweldig van 13 jarige! Dat is beetje de look van gitarist. Dat deed hij 30 jaar geleden ook al 😀

Inderdaad, Gallup staat altijd zo.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Maisy schreef:
20-06-2026 23:30

Ik wel :-D Ahoy '87. :cheer2:
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Ik heb het gezien en genoten, wat een bijzondere stem heeft hij toch :heart:
Niet om het één of ander, maar wat een grafzooi.
Ik was er gisteravond bij en stond redelijk dicht vooraan, en wat me opviel is de variatie van leeftijden in het publiek. Echt van 15 tot 70. Het voelde ook helemaal niet als een nostalgische show daardoor (niets vervelender dan een concert waar alleen wat ouderen komen die terug verlangen naar hun jeugd). Ze hebben zich nooit iets aangetrokken van wat voor trend dan ook, waardoor de oude muziek net zo fris/modern lijkt als de nieuwere muziek.

Maar het blijft stoer om tijdens een mainstream festival gewoon albumtrack van 10 minuten te spelen met gigantisch lange intro's. Bij de meeste bands zou het veld leeg lopen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven