Pinkpop The Cure
zondag 21 juni 2026 om 12:56
zondag 21 juni 2026 om 14:48
Hoezo is dat vervelend? Toen ik naar concert van DM ging voelde het ook als een nostalgische show.Appletje schreef: ↑21-06-2026 12:25Ik was er gisteravond bij en stond redelijk dicht vooraan, en wat me opviel is de variatie van leeftijden in het publiek. Echt van 15 tot 70. Het voelde ook helemaal niet als een nostalgische show daardoor (niets vervelender dan een concert waar alleen wat ouderen komen die terug verlangen naar hun jeugd).
zondag 21 juni 2026 om 14:55
Je hebt gelijk hoor. Ouderen horen thuis, achter de geraniums.Appletje schreef: ↑21-06-2026 12:25Ik was er gisteravond bij en stond redelijk dicht vooraan, en wat me opviel is de variatie van leeftijden in het publiek. Echt van 15 tot 70. Het voelde ook helemaal niet als een nostalgische show daardoor (niets vervelender dan een concert waar alleen wat ouderen komen die terug verlangen naar hun jeugd). Ze hebben zich nooit iets aangetrokken van wat voor trend dan ook, waardoor de oude muziek net zo fris/modern lijkt als de nieuwere muziek.
Maar het blijft stoer om tijdens een mainstream festival gewoon albumtrack van 10 minuten te spelen met gigantisch lange intro's. Bij de meeste bands zou het veld leeg lopen.
Niet om het één of ander, maar wat een grafzooi.
zondag 21 juni 2026 om 15:04
Zeg dat tegen Beppie Kraft. 80 jaar en staat ook op Pinkpop podium.Calamitycat schreef: ↑21-06-2026 14:55Je hebt gelijk hoor. Ouderen horen thuis, achter de geraniums.
zondag 21 juni 2026 om 15:39
Ik luister nu terug. Fantastisch
. Hier luisterde ik als tiener dagelijks naar.
Ben nog naar (wat ik meen hun afscheids)tour geweest in 2015 (of 2016?). Ben toen flauw gevallen, echt recht naar achteren in de Ziggo op de betonnen vloer. Mijn vriendin heeft me toen enorm zitten pesten dat Robert Smith nu niet meer écht de knapste was en dat het wat laat was om me als een groupie te gedragen
. Toen klonken ze fantastisch, maar nu nog steeds!!
Ben nog naar (wat ik meen hun afscheids)tour geweest in 2015 (of 2016?). Ben toen flauw gevallen, echt recht naar achteren in de Ziggo op de betonnen vloer. Mijn vriendin heeft me toen enorm zitten pesten dat Robert Smith nu niet meer écht de knapste was en dat het wat laat was om me als een groupie te gedragen
You'll never feel ready cause ready is not a feeling, it is a decision.
zondag 21 juni 2026 om 16:45
Ik ook
zondag 21 juni 2026 om 16:59
Is het terug verlangen naar je jeugd of genieten van de muziek die je in je jeugd al leuk vond?Appletje schreef: ↑21-06-2026 12:25Ik was er gisteravond bij en stond redelijk dicht vooraan, en wat me opviel is de variatie van leeftijden in het publiek. Echt van 15 tot 70. Het voelde ook helemaal niet als een nostalgische show daardoor (niets vervelender dan een concert waar alleen wat ouderen komen die terug verlangen naar hun jeugd). Ze hebben zich nooit iets aangetrokken van wat voor trend dan ook, waardoor de oude muziek net zo fris/modern lijkt als de nieuwere muziek.
Maar het blijft stoer om tijdens een mainstream festival gewoon albumtrack van 10 minuten te spelen met gigantisch lange intro's. Bij de meeste bands zou het veld leeg lopen.
Everything is possible for the one who believes.
maandag 22 juni 2026 om 19:36
Uit de Volkskrant:
En inderdaad, de eerste regel uit de mond van zanger Robert Smith klinkt zó kraakhelder, dat je jezelf voor je kop slaat ooit te hebben getwijfeld aan deze man. [...] Als er niet zo veel emotie in het spel en de zang had gezeten, was het lastig te geloven geweest dat dit allemaal live op het podium gebeurt.
De recensent is het met je eens, TO
En inderdaad, de eerste regel uit de mond van zanger Robert Smith klinkt zó kraakhelder, dat je jezelf voor je kop slaat ooit te hebben getwijfeld aan deze man. [...] Als er niet zo veel emotie in het spel en de zang had gezeten, was het lastig te geloven geweest dat dit allemaal live op het podium gebeurt.
De recensent is het met je eens, TO
maandag 22 juni 2026 om 19:46
Dat joch uit Hoorn die ging echt helemaal los, zo leuk en die trotse moeder, echt prachtig.
Ik vond het gemotherfucker van Yungblud wel echt teveel.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
maandag 22 juni 2026 om 22:10
dinsdag 23 juni 2026 om 13:49
dinsdag 23 juni 2026 om 15:00
Wat een negatieve zeurpiet ben je. Gisteren genoten van Duran Duran in Tilburg. Topshow.Appletje schreef: ↑21-06-2026 12:25Ik was er gisteravond bij en stond redelijk dicht vooraan, en wat me opviel is de variatie van leeftijden in het publiek. Echt van 15 tot 70. Het voelde ook helemaal niet als een nostalgische show daardoor (niets vervelender dan een concert waar alleen wat ouderen komen die terug verlangen naar hun jeugd).
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
dinsdag 23 juni 2026 om 20:20
Ook gaaf!SweetFirefly schreef: ↑23-06-2026 15:00Wat een negatieve zeurpiet ben je. Gisteren genoten van Duran Duran in Tilburg. Topshow.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in