Het perfecte plaatje op reis 2026 | Vietnam
woensdag 24 juni 2026 om 20:05
Het Perfecte Plaatje Op Reis is vanaf dinsdagavond 23 juni om 20.55 uur te zien op RTL 4. Waar er normaal een aflevering per week op de buis was, doen ze het dit seizoen anders; maar liefst drie afleveringen per week! Het Perfecte Plaatje op Reis is iedere dinsdag tot en met donderdagavond te zien.
Danny Froger
Jan Kooijman (winnaar)
Afvallers:
Gwen van Poorten
Charles Groenhuijsen
Kelly de Vries
Quinty Trustfull
Jörgen Raymann
Shary-An Nivillac
Tobias Camman
Jelka van Houten
Danny Froger
Jan Kooijman (winnaar)
Afvallers:
Gwen van Poorten
Charles Groenhuijsen
Kelly de Vries
Quinty Trustfull
Jörgen Raymann
Shary-An Nivillac
Tobias Camman
Jelka van Houten
pelle wijzigde dit bericht op 17-07-2026 23:55
18.52% gewijzigd
zaterdag 27 juni 2026 om 10:18
zaterdag 27 juni 2026 om 11:37
Van de 2 afvallers vind ik het ook niet erg. Misschien heeft Kelly een beetje dezelfde attitude als haar vader, die vond ik ook iets irritants hebben waar ik ook niet precies weet waarom.
Had heel erg mijn twijfels over....god ik en namen....blonde vrouw ze komt een beetje adhderig over. Maar ik dacht dus dat ik haar heel irritant zou vinden, maar dat valt me dus mee.
Van Quinty vind ik ook iets, die hoeft van mij niet perse ver te komen.
Had heel erg mijn twijfels over....god ik en namen....blonde vrouw ze komt een beetje adhderig over. Maar ik dacht dus dat ik haar heel irritant zou vinden, maar dat valt me dus mee.
Van Quinty vind ik ook iets, die hoeft van mij niet perse ver te komen.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
what it is.
Accept it
and move on!
zaterdag 27 juni 2026 om 11:47
zaterdag 27 juni 2026 om 12:19
zaterdag 27 juni 2026 om 12:51
https://www.ad.nl/show/tijl-beckand-op ... ~a9ef12be/
Niet meer te combineren met zijn andere programma’s.
zaterdag 27 juni 2026 om 18:45
maandag 29 juni 2026 om 12:20
De finale is op woensdag 15 juli.misspatrice schreef: ↑29-06-2026 08:47Vind het een leuke groep. Jelka en Kelly zijn mijn favoriet. Tobias vind ik ook leuk! Heb momenteel niemand waar ik me aan erger. Gaat er vanaf morgen steeds 1 kandidaat weg? Dan ben je zo door het seizoen heen denk ik?
Dus nu nog maar 8 afleveringen en nog 8 kandidaten.
Dan lijkt het er inderdaad op dat er elke aflevering 1 kandidaat afvalt.
maandag 29 juni 2026 om 12:41
Ik vind Jelka en Kelly ook leuk. Hoop dat ze er lang in blijven. Over Kelly maak ik me wat dat betreft weinig zorgen maar Jelka...misspatrice schreef: ↑29-06-2026 08:47Vind het een leuke groep. Jelka en Kelly zijn mijn favoriet. Tobias vind ik ook leuk! Heb momenteel niemand waar ik me aan erger. Gaat er vanaf morgen steeds 1 kandidaat weg? Dan ben je zo door het seizoen heen denk ik?
maandag 29 juni 2026 om 15:48
Zeker leuk, maar het is niet de eerste keer dat ik het voorbij heb zien komen.ingelke_kepringelke schreef: ↑29-06-2026 14:47Vond de opdracht met dat inzoomen erg leuk! Weer eens wat anders.
dinsdag 30 juni 2026 om 23:40
Ik had niet zoveel met haar. Ik vind wel dat ze voor de eerste shoot een te laag cijfer heeft gekregen. De tweede foto was heel mooi, maar inderdaad niet de opdracht. Ik snap dat nooit zo, houd je in ieder geval aan de opdracht.
Bij de eerste shoot zaten echt mooie foto’s.
Jörgen had bij de tweede shoot een foto bij het water moeten uitkiezen.
woensdag 1 juli 2026 om 10:26
Nou ja, ik vond de foto van Jan in de bosjes nou ook niet echt een foto waar beweging inzat. En inderdaad maar een 7.0 voor haar eerste shoot was echt te laag. Maar bovenal had ik het haar zo gegund om verder te komen. Ik vind haar een heel fijne vrouw.Pelle schreef: ↑30-06-2026 23:40Ik had niet zoveel met haar. Ik vind wel dat ze voor de eerste shoot een te laag cijfer heeft gekregen. De tweede foto was heel mooi, maar inderdaad niet de opdracht. Ik snap dat nooit zo, houd je in ieder geval aan de opdracht.
Bij de eerste shoot zaten echt mooie foto’s.
Jörgen had bij de tweede shoot een foto bij het water moeten uitkiezen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in