Profielteksten datingsites
donderdag 9 juli 2026 om 01:00
Toen ik zo n 12 jaar geleden scheidde heb ik een aantal jaren fanatiek gedate. Best leuk maar iets serieus is er niet uitgekomen. Uiteindelijk ben ik ermee opgehouden. Als je wat ouder wordt (ik ben 60 plus) en recente foto’s gebruikt, krijg je weinig aandacht. En eigenlijk vind ik het zelf ook wel goed om alleen te zijn.
Zelfs toen ik niet meer wilde daten, ben ik nog een tijd lid gebleven van e matching (wat ik een fijne site vond) omdat ik het vermakelijk vond om profielen te bekijken en vooral te lezen. Zo n beetje om dezelfde reden waarom ik ook graag luister naar gesprekken in de trein.
Van de week verveelde ik me en heb om die reden weer een account aangemaakt. En ik vermaak me weer kostelijk. Ik kan nl nu niet slapen omdat ik vanmiddag een lange dut deed.
Voor de goede orde: ik heb niets tegen daten of datingsites of mannen die daarop schrijven. Er zijn veel mensen die er heel gelukkig van geworden zijn, ik ken ze. Ik hoor graag voorbeelden van vermakelijke of verassende profielteksten. En natuurlijk de vreselijke cliché s zoals het goede glas wijn en de invulling maar niet de aanvulling. (Of andersom)
Zelfs toen ik niet meer wilde daten, ben ik nog een tijd lid gebleven van e matching (wat ik een fijne site vond) omdat ik het vermakelijk vond om profielen te bekijken en vooral te lezen. Zo n beetje om dezelfde reden waarom ik ook graag luister naar gesprekken in de trein.
Van de week verveelde ik me en heb om die reden weer een account aangemaakt. En ik vermaak me weer kostelijk. Ik kan nl nu niet slapen omdat ik vanmiddag een lange dut deed.
Voor de goede orde: ik heb niets tegen daten of datingsites of mannen die daarop schrijven. Er zijn veel mensen die er heel gelukkig van geworden zijn, ik ken ze. Ik hoor graag voorbeelden van vermakelijke of verassende profielteksten. En natuurlijk de vreselijke cliché s zoals het goede glas wijn en de invulling maar niet de aanvulling. (Of andersom)
donderdag 9 juli 2026 om 08:02
Eigenlijk staat er; zoek gewoon iemand om mijn piemel in te stoppen.
donderdag 9 juli 2026 om 09:12
Laatst stond er een advertentie van die rijke-mensenkoppelaar in de VK. Dat zijn altijd self made succestijgers met gevoel voor stijl en goede manieren. Deze meneer was gepensioneerd ondernemer van 70+ die een vitale vrouw zocht die zich goed wist te bewegen in gegoede kringen, maximaal 60 jaar oud.
Ja joh, lekker blijven zoeken. Ik denk niet dat veel vijftigers voor een zeventigplussers gaan, ongeacht hoeveel geld hij heeft.
Ja joh, lekker blijven zoeken. Ik denk niet dat veel vijftigers voor een zeventigplussers gaan, ongeacht hoeveel geld hij heeft.
donderdag 9 juli 2026 om 10:06
Ja die wil gewoon neuken en verder geen gezeur.
Je hoeft niet zo te SCHREEUWEN! Ik ben niet blind.
(Finkers)
(Finkers)
donderdag 9 juli 2026 om 10:23
KamilleT schreef: ↑09-07-2026 09:12Laatst stond er een advertentie van die rijke-mensenkoppelaar in de VK. Dat zijn altijd self made succestijgers met gevoel voor stijl en goede manieren. Deze meneer was gepensioneerd ondernemer van 70+ die een vitale vrouw zocht die zich goed wist te bewegen in gegoede kringen, maximaal 60 jaar oud.
Ebbinge toch, of zo? Die advertenties zijn inderdaad smullen!
The impossible only takes a little longer
donderdag 9 juli 2026 om 10:30
De laatste keer dat ik online was is toch alweer een tijdje geleden, maar ik had toen inmiddels ook al een relatie, vond het ook gewoon heel vermakelijk om de teksten te lezen (ik swipte niet meer). Maar las op een gegeven moment dat iemand (een man) zijn lengte had ingevuld met laten we zeggen 1,86 met de tekst: zonder hoge hakken. in eerste instantie dacht ik.. leuk, origineel, maar toen zag ik daarna dezelfde teksten bij een aantal andere mannen.
Blijkbaar lezen ze elkaars profielen ook want ze kopiëren elkaar dus.
Blijkbaar lezen ze elkaars profielen ook want ze kopiëren elkaar dus.
donderdag 9 juli 2026 om 13:28
Die ''grappige'' tinder bios hebben ze waarschijnlijk van deze website gehaald:
https://www.attractiongym.nl/grappige-tinder-bio/
https://www.attractiongym.nl/grappige-tinder-bio/
donderdag 9 juli 2026 om 14:21
Ja die zijn hilarisch. Vooral omdat ze allemaal hetzelfde zeggen: ik ben rijk en supergeslaagd, en ik heb allemaal rijkemensenhobbys zoals over de wereld zeilen met mijn eigen jacht, maar ik ben geen snob en ben heel no nonsense en weet waar het echt om gaat in het leven. En ik zoek een mooie vrouw die chic genoeg is om zich in mijn wereld te begeven en lief genoeg om zich overal aan aan te passen.
Harba lorifa
donderdag 9 juli 2026 om 14:28
donderdag 9 juli 2026 om 15:08
Ik lees veel mannen onder het kopje ‘wat zoek ik’ in de tweede persoon formuleren. Echt gelezen in het profiel van een 60 plusser:
‘‘Je bent een natural beauty die even makkelijk jeans draagt als een jurkje ‘. Welke leeftijdgenote van deze heer die op een datingsites staat, denkt er nu : ‘Yes, that’s me’ ?
‘‘Je bent een natural beauty die even makkelijk jeans draagt als een jurkje ‘. Welke leeftijdgenote van deze heer die op een datingsites staat, denkt er nu : ‘Yes, that’s me’ ?
donderdag 9 juli 2026 om 20:32
Gisteren las ik:
‘On hold. Ik ben nog bezig mijn relatie te ontvlechten. Ik ben een leuke man….’
Dus meneer woont nog bij zijn partner en gaat alvast op een datingsite. Ik snap op een bepaalde manier nog wel dat je in die fase van je leven een scharrel zoekt. Maar ‘Ik zoek iemand om oud mee te worden’. Ongelooflijk
‘On hold. Ik ben nog bezig mijn relatie te ontvlechten. Ik ben een leuke man….’
Dus meneer woont nog bij zijn partner en gaat alvast op een datingsite. Ik snap op een bepaalde manier nog wel dat je in die fase van je leven een scharrel zoekt. Maar ‘Ik zoek iemand om oud mee te worden’. Ongelooflijk
vrijdag 10 juli 2026 om 20:51
In mijn ervaring liegen ze er bijna allemaal over, tenzij ze echt langer dan 1.90 zijn maar k heb al regelmatig gedacht: als jij 1.78 ben dan ben ik het ook (ik ben 1.68) terwijl het mij niet heel erg boeit, ik ga je echt niet afwijzen op kleiner zijn dan ik als je wel sommige van mijn andere criteria afvinkt zoals humor hebben, geïnteresseerd zijn, geen vechtscheiding of andere zware problematiek hebben etc
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in