Seksualiteit ontdekken
woensdag 15 juli 2026 om 13:57
Ik ben een vrouw, 22 jaar, en het is al een tijdje uit met mijn vriend. Ik weet 100% zeker dat ik hetero ben, maar ik ben toch nieuwsgierig naar een vrouw, in de zin van seksualiteit. Puur om te ontdekken en zien wat er bestaat en wat fijn is. Maar hoe kom ik in aanraking met andere meiden/vrouwen die hiervoor openstaan of hetzelfde ervaren?
donderdag 16 juli 2026 om 19:18
donderdag 16 juli 2026 om 19:22
vrijdag 17 juli 2026 om 15:58
Ik zou eens een profiel maken op Feeld. Daar zitten best wel veel vrouwen (zeker ook van jouw leeftijd) die graag willen ontdekken met vrouwen. Zijn wel vaak dames met een partner, dus geef wel duidelijk aan wat je wilt; je krijgt sowieso Likes van unicorn hunters, maar het kan geen kwaad om erbij te vermelden dat je solo wil daten. Tip: laat je niet overhalen tot een trio als je hier over twijfelt!
Er zitten ook wel bi- en lesbische vrouwen, maar houd in gedachten dat het om mensen gaat, niet om speeltjes die jij kunt proberen om te kijken of je vrouwen leuk en sexy genoeg vindt.
Er zitten ook wel bi- en lesbische vrouwen, maar houd in gedachten dat het om mensen gaat, niet om speeltjes die jij kunt proberen om te kijken of je vrouwen leuk en sexy genoeg vindt.
vrijdag 17 juli 2026 om 16:20
Daar zit Solo niet op te wachten.Choco-fan schreef: ↑17-07-2026 15:58Ik zou eens een profiel maken op Feeld. Daar zitten best wel veel vrouwen (zeker ook van jouw leeftijd) die graag willen ontdekken met vrouwen. Zijn wel vaak dames met een partner, dus geef wel duidelijk aan wat je wilt; je krijgt sowieso Likes van unicorn hunters, maar het kan geen kwaad om erbij te vermelden dat je solo wil daten. Tip: laat je niet overhalen tot een trio als je hier over twijfelt!
Memories are priceless... especially the awful ones that keep you up at night.
Week 29 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 29 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 17 juli 2026 om 16:33
Nou ja, op zich staat het iemand natuurlijk vrij om zichzelf als hetero te identificeren ook als diegene seks wil hebben met iemand van het eigen geslacht.
Ik heb het eigenlijk precies andersom, maar ik noem het tegenwoordig allang niet meer lesbisch, maar voel mij prettiger bij "geaardloosheid, platonisch, soms ook aseksueel" maar ik denk niet het één (welke geaardheid dicht je jezelf toe, welke past voor jouw gevoel bij joy) iets zegt over het ander (met wie wil je seks/experimenteren).
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in