Gezondheid alle pijlers

Ferritine tekort

06-07-2026 23:05 53 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Door een ontsteking in mijn darmen is mijn Ferritine laag (12) De ontsteking is opgelost, maar de vermoeidheid niet. Nu slik ik 3 weken ijzer, maar blijf vermoeid. Ik slaap smiddags ruim een uur. Ik wil graag een infuus, en ga hier morgen over bellen. Hebben mensen hier ervaring mee? Werkt dit echt sneller dan de pillen?
Mangogogo schreef:
17-07-2026 15:06
Ja, dat heet Novasure. De behandeling zelf vond ik pijnlijk maar is maar half uurtje max. De week erna last van krampen waarvan eerste 24 uur net weeën. Maar sindsdien is menstruatie enkel paar druppels max. Dus het wel waard.
Ik heb de behandeling ook gehad en vond het ook best pijnlijk. Als ik het ooit weer zou moeten ondergaan, zou ik om een roesje vragen.
Mangogogo schreef:
17-07-2026 15:06
Ja, dat heet Novasure. De behandeling zelf vond ik pijnlijk maar is maar half uurtje max. De week erna last van krampen waarvan eerste 24 uur net weeën. Maar sindsdien is menstruatie enkel paar druppels max. Dus het wel waard.
Dankjewel! Ik ga het even rustig bekijken of dat of een spiraaltje slimmer is. Ik ben mid 30 dus weet ook niet helemaal of ze het dan al doen.
Lolalieve schreef:
19-07-2026 23:31
Dankjewel! Ik ga het even rustig bekijken of dat of een spiraaltje slimmer is. Ik ben mid 30 dus weet ook niet helemaal of ze het dan al doen.
Ik ben 35. Mijn gynaecoloog was nog in opleiding en iets jonger dan ik denk ik maar die vond het geen probleem en mijn argumenten duidelijk.

Kans op een zwangerschap is hierna minimaal dus je kinderwens moet wel voldaan zijn.
You can only succeed when there is room to fail.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven