Mysimba en oorsuizen
dinsdag 21 juli 2026 om 19:05
dinsdag 21 juli 2026 om 20:13
dinsdag 21 juli 2026 om 20:46
Je vraagt niet om ervaringen, je vraagt om (medisch) advies.Mevrouw1990 schreef: ↑21-07-2026 20:13Jaa ben ik al geweest. Die gaf aan dat inderdaad een bijwerking is maar dat ze geen idee heeft of dit minder wordt of weg gaat. Vandaar mijn vraag hier naar ervaringen.
Je arts moet bepalen of een lagere dosis kan helpen.
Limits only exist in your mind. And in your bank account.
Week 30 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 21 juli 2026 om 20:52
Nee , dat mag ik nu zelf bepalen. Ik weet alleen niet wat werkt of niet... en dat weet de huisarts ook niet.
Ik ga echt niet zelfstandig zonder overleg mijn dosering van medicatie aanpassen, van geen een..
dinsdag 21 juli 2026 om 21:01
Maar dat overleg kan ook op een (niet medisch) forum? Bijzonder...Mevrouw1990 schreef: ↑21-07-2026 20:52Nee , dat mag ik nu zelf bepalen. Ik weet alleen niet wat werkt of niet... en dat weet de huisarts ook niet.
Ik ga echt niet zelfstandig zonder overleg mijn dosering van medicatie aanpassen, van geen een..
dinsdag 21 juli 2026 om 22:07
Ik ben ook benieuwd. Na een gli traject, zou dit een optie zijn voor mij zei mijn huisarts.OgenvanTijgers schreef: ↑21-07-2026 22:01Helpt het ook al om af te vallen? Ik zou gezien de vergoedingsvoorwaarden ook in aanmerking komen (voor saxenda ben ik te licht), maar ik ken echt niemand die het daadwerkelijk slikt.
dinsdag 21 juli 2026 om 22:40
Was alleen wel handig als ze dat in de OP had vermeld.
Limits only exist in your mind. And in your bank account.
dinsdag 21 juli 2026 om 22:43
Ik kreeg het ook voorgeschreven maar ben na 2 dagen gestopt. Ik ben nog nooit zo ziek geweest als na die pillen.OgenvanTijgers schreef: ↑21-07-2026 22:01Helpt het ook al om af te vallen? Ik zou gezien de vergoedingsvoorwaarden ook in aanmerking komen (voor saxenda ben ik te licht), maar ik ken echt niemand die het daadwerkelijk slikt.
Het zou helpen om af te vallen maar de bijwerkingen bij mij waren niet oké.
donderdag 23 juli 2026 om 21:14
Ja het helpt met afvallen. Ik ben 9 kilo kwijt in 6 weken, maar je moet natuurlijk ook je levensstijl aanpassen. Naast de oorsuizen heb ik geen bijwerkingen zoals andere hier beschrijven.OgenvanTijgers schreef: ↑21-07-2026 22:01Helpt het ook al om af te vallen? Ik zou gezien de vergoedingsvoorwaarden ook in aanmerking komen (voor saxenda ben ik te licht), maar ik ken echt niemand die het daadwerkelijk slikt.
vrijdag 24 juli 2026 om 01:13
Ik slik het sinds februari. Ik zit nu ook op 2x2, maar het opbouwen heeft lang geduurd ben er zo ziek van geweest. Nu gaat het goed, maar de bijwerkingen zijn ruk. Constant een hele droge mond en vieze smaak. Ik vind dat eten ook heel anders smaakt. Zelfs water smaakt ineens goor zoetig. En inderdaad de oorsuizen. Het is misschien ietsje minder dan in het begin, maar het blijft wel helaas.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in