Ervaring Odido Klik & Klaar + NL Ziet

06-08-2026 06:55 14 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben op zoek naar ervaringen met Odido Klik & Klaar met TV kijken via NL Ziet. Positief/negatief, storingen, etc.
Love is the meaning of life
Ervaringen https://community.odido.nl/klik-klaar-592/index2.html
Heb je je vraag ook al eens door google of chat gehaald?

Ik heb K&K en dat werkt hier in de grote stad met veel telefoonmasten prima. Hoe dat bij jou is geen idee, maar Odido heeft een kaart met dekkingsgraad als je je postcode invoert:

https://www.odido.nl/netwerk/dekking/klik-en-klaar
Mijn ouders hebben beide en werkt prima. Maar dat zegt weinig over hoe het bij jou werkt qua dekking natuurlijk. Tenzij je naast mijn ouders woont 😁
dit is zinloos. 99% van tevreden gebruikers gaat niet online vertellen hoe blij ze met hun internet zijn dus dat is nooit goed
Eberesche schreef:
06-08-2026 08:22
dit is zinloos. 99% van tevreden gebruikers gaat niet online vertellen hoe blij ze met hun internet zijn dus dat is nooit goed
Net zo zinloos als de vraag. Want de kwaliteit van de verbinding hangt erg af van locatie en omgevingsfactoren.
laiskuri schreef:
06-08-2026 07:51

Ik heb K&K en dat werkt hier in de grote stad met veel telefoonmasten prima. Hoe dat bij jou is geen idee, maar Odido heeft een kaart met dekkingsgraad als je je postcode invoert:

https://www.odido.nl/netwerk/dekking/klik-en-klaar
Dankjewel! Dit is nuttig. Ik zat namelijk met dezelfde vraag als TO en zie nu dat het voor mijn woonplaats geen sterke dekking geeft. Dus voor ons zou het niet een goede overstap zijn.
Carola_456 schreef:
06-08-2026 08:26
Net zo zinloos als de vraag. Want de kwaliteit van de verbinding hangt erg af van locatie en omgevingsfactoren.
zeker met 5g. ik heb net voor mezelf even gekeken en ze adviseren het kastje bij het raam te zetten, dat betekent direct ook dat ik dus liever de rolluiken dan voorstaan open hou.
ik denk handig voor erbij, maar niet voor tv of andere dingen die misgaan bij een wiebelige verbinding
Een paar familieleden hebben het en het is echt klik en klaar. Werkt prima.
Sinneljocht schreef:
06-08-2026 09:29
Dankjewel! Dit is nuttig. Ik zat namelijk met dezelfde vraag als TO en zie nu dat het voor mijn woonplaats geen sterke dekking geeft. Dus voor ons zou het niet een goede overstap zijn.

Geen probleem! Jammer dat de dekking minder is bij jou.

Bij mij zegt de kaart “snel” (niet eens “supersnel”) en werkt het voor videobellen, films kijken enz zonder haperen (ik heb geen NL Ziet, wel NPO en Netflix). Modem staat in de vensterbank.
laiskuri schreef:
06-08-2026 07:51

Volgens mij zie ik een deel van jouw adres als ik op de link klik?
Straat beging met L, stad begint met A.
Bewust de link weg gehaald in de quote..
Ik ga hier ook eens naar kijken, nu heb ik alles-in-1 bij KPN maar wil het televisiepakket zowiezo skippen. Ik neem liever 1 of 2 streamingdiensten.
Modeste schreef:
07-08-2026 23:02
Volgens mij zie ik een deel van jouw adres als ik op de link klik?
Straat beging met L, stad begint met A.
Bewust de link weg gehaald in de quote..

Dat is niet mijn echte adres ;-)
laiskuri schreef:
08-08-2026 05:24
Dat is niet mijn echte adres ;-)
Beter!
Bij mij werkte alleen de plaatsnaam ook. Een hele goede dekking hier dus ik ga verder onderzoeken welk soort abonnement ik wil.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven