Vinted topic - 4
zaterdag 2 mei 2026 om 09:12
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
vrijdag 14 augustus 2026 om 09:29
Ja idd! Ik heb het helaas ook een aantal keer gehad en altijd zijn we beide 100% gecompenseerd
vrijdag 14 augustus 2026 om 09:42
vrijdag 14 augustus 2026 om 11:15
Bizar he, ik hoor wel weer meer mensen er over klagen...
lang leve de vinted gevangenis.
soms is zo'n vakantie modus uit zetten een enorme boost.
Ik was in Februari in Las Vegas. Toen had ik hem uitstaan, en 1 dag voor vertrek terug naar Nederland had ik hem weer aangezet. En binnen een uur had ik al 4 dingen verkocht. Echt super gek.
vrijdag 14 augustus 2026 om 15:06
Ik heb vooral jassen en vesten liggen om te uploaden. Maar eens kijken of ik er zin in heb.
Heb wel veel gekocht gisteren. Geen idee of dat bijdraagt aan mijn eigen zichtbaarheid maar als alles is zoals ik verwacht al een deel wintergarderobe voor de kinderen en mezelf geshopt.
Heb wel veel gekocht gisteren. Geen idee of dat bijdraagt aan mijn eigen zichtbaarheid maar als alles is zoals ik verwacht al een deel wintergarderobe voor de kinderen en mezelf geshopt.
"After all this time?" "Always."
zaterdag 15 augustus 2026 om 08:56
Ik heb inmiddels een berichtje van Relay, ze erkennen wel de fout:
“Thank you for reaching out regarding order RELXXXXXX. We are sorry to hear that your buyer has not received the correct item(s).
Upon investigation, it regrettably appears that your order was mislabeled within our network, and we are currently unable to locate it.
We understand how disappointing and frustrating this must be, and we sincerely apologise for the inconvenience caused.
Please rest assured that we are actively working to resolve this matter. Your satisfaction is our top priority, and we are committed to making this right for you.
We will liaise with Vinted; however, you will also need to contact them directly, as they require you to complete a claims form before issuing a refund.
In the meantime, we will continue investigating the missing parcel and work directly with Vinted to resolve the issue.
Once again, we sincerely apologise for this matter and any inconvenience it has caused, and we hope it will be resolved for you as soon as possible.”
Ik vertrouw erop dat we beiden gecompenseerd worden want de fout licht echt bij Relay maar het is wel knudde met een rietje. De koper heeft als reden “wrong item” aangegeven. Strict genomen correct, maar de opties die Vinted geeft impliceren dat ik haar het verkeerde item gestuurd heb. Heb hier maar een screenshot van gestuurd naar Vinted. Wat een gedoe…
“Thank you for reaching out regarding order RELXXXXXX. We are sorry to hear that your buyer has not received the correct item(s).
Upon investigation, it regrettably appears that your order was mislabeled within our network, and we are currently unable to locate it.
We understand how disappointing and frustrating this must be, and we sincerely apologise for the inconvenience caused.
Please rest assured that we are actively working to resolve this matter. Your satisfaction is our top priority, and we are committed to making this right for you.
We will liaise with Vinted; however, you will also need to contact them directly, as they require you to complete a claims form before issuing a refund.
In the meantime, we will continue investigating the missing parcel and work directly with Vinted to resolve the issue.
Once again, we sincerely apologise for this matter and any inconvenience it has caused, and we hope it will be resolved for you as soon as possible.”
Ik vertrouw erop dat we beiden gecompenseerd worden want de fout licht echt bij Relay maar het is wel knudde met een rietje. De koper heeft als reden “wrong item” aangegeven. Strict genomen correct, maar de opties die Vinted geeft impliceren dat ik haar het verkeerde item gestuurd heb. Heb hier maar een screenshot van gestuurd naar Vinted. Wat een gedoe…
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
zaterdag 15 augustus 2026 om 09:06
Oh ja ik snap wel dat de koper wrong item aangekl heeft, maar dan gaan ze er inderdaad waarschijnlijk vanuit dat dat jouw vergissing zou zijn. Hopelijk worden jullie allebei inderdaad gecompenseerd en hoef je niet al te extreem lang te wachten.
Ik heb net voor het eerst iets uit Luxemburg gekocht. Ik vroeg me al af waar de verzendkosten 2,88 waren, die had ik nog niet eerder gezien. Ik ben benieuwd.
Ik heb net voor het eerst iets uit Luxemburg gekocht. Ik vroeg me al af waar de verzendkosten 2,88 waren, die had ik nog niet eerder gezien. Ik ben benieuwd.
zaterdag 15 augustus 2026 om 09:20
Ja, HappyApple. Dat heb ik zelf een keer gehad, maar toen lag de fout bij de verkoper die gewoon de pakjes omgewisseld had. Als verkoper schrijf ik als ik meerdere pakketjes moet sturen, altijd iets op het pakketje, zodat ik weet wat erin zit bij het labelen of wegbrengen. Het is geen duur item verder, maar gewoon gedoe.
Ik hoop dat je pakketje uit Luxemburg goed aankomt. Ik heb vorige week 3 pakketjes naar Australië gestuurd. Dat is, samen met de USA, geopend voor Vinted UK gebruikers. Zijn allemaal vrij vlot aangekomen.
Ik hoop dat je pakketje uit Luxemburg goed aankomt. Ik heb vorige week 3 pakketjes naar Australië gestuurd. Dat is, samen met de USA, geopend voor Vinted UK gebruikers. Zijn allemaal vrij vlot aangekomen.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
zaterdag 15 augustus 2026 om 09:39
Ja ik schrijf tegenwoordig gewoon de hele verzendcode op het pakketje, net zoals dhl altijd bij de automaat aangeeft dat je dat moet doen, dan weet ik ook meteen zeker dat ik geen pakketjes door elkaar ga halen en er staat hopelijk nog iets traceerbaars op als de sticker onderweg los zou laten.
Ja het zou aan moeten komen via mondial relay (heet daar blijkaar inpost of iets, logo is hetzelfde als mondial) dus ik verwacht dat het wel goedkomt. De afstand is ook wat kleiner dan naar Australië
Ja het zou aan moeten komen via mondial relay (heet daar blijkaar inpost of iets, logo is hetzelfde als mondial) dus ik verwacht dat het wel goedkomt. De afstand is ook wat kleiner dan naar Australië
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in