Minnaar deel 44

15-08-2026 13:38 49 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Al 43 delen schrijven we over ons minnaar wel-en -wee. De leuke kanten, geile kanten, spannende kanten. Maar ook over kopgeworstel, schuldgevoelens en onzekerheden.
Dit topic is bedoeld om hierover uit te wisselen, ook als je (nog) geen minnaar(s) hebt maar wel behoefte hebt aan een wake up call of als je minnaartijd achter je ligt en zaken toe wil voegen.

Probeer zo min mogelijk te quoten.
Linkje van deel 43: https://forum.viva.nl/seks/minnaar-deel ... ges/478008

In de openingspost van deel 43 staan de linkjes naar voorgaande topics.
sebedeüs wijzigde dit bericht op 16-08-2026 14:56
18.04% gewijzigd
Lalaloepsie schreef:
16-08-2026 11:42
Kan me voorstellen dat dat naar is. Mocht je wat kwijt willen, wat dan ook, kun je het hier delen als je wilt. Wellicht lucht dat op.
ja lucht zeker op.
Heb jij ook een minnaar gehad of?
Ja, ik heb een minnaar. Al heel lang, sinds ik weduwe ben geworden, nog steeds dezelfde vent ook. Seks vind ik te lekker om te laten. Gelukkig ben ik geen geheim voor zijn vrouw, want wat een toestanden zou dat hebben opgeleverd, ik kom haar regelmatig tegen bij sociale activiteiten, inmiddels kan ik haar een vriendin noemen.
Rabatia schreef:
16-08-2026 12:26
Hij heeft zelf nooit ons contact willen verbreken.
Ik was diegene die vaak twijfelde.
En als het ik uitsprak naar hem: schrok hij altijd.
Maar de relatie ging vaak zo: als we elkaar hadden gezien en sex met elkaar hebben gehad.
Deed hij daarna afstandelijk en weinig appen.
Maar zodra we een date in het vooruitzicht hebben. Dan nam hij veel initiatief met bellen en appen.
Is dat herkenbaar voor iemand?

Daar heb je toch al meermaals reactie op gehad? Lees even terug in het vorig topic, staan meerdere berichten hierover, bijv van Sebedeus.

Hoe zit het met de relatie die je nog hebt? Je was de minnaarsrelatie niet van plan dacht ik gelezen te hebben, is de relatie met je man nog wel goed? Wat kan daar anders en hoe zou je dat vorm kunnen geven?
S-Groot schreef:
16-08-2026 13:20
Daar heb je toch al meermaals reactie op gehad? Lees even terug in het vorig topic, staan meerdere berichten hierover, bijv van Sebedeus.

Dit!

En lees anders eens wat vorige delen van dit topic door, kom je vanzelf heel veel herkenbare dingen tegen Rabatia!
Live Life to the fullest
Die golfbeweging waarover jij het hebt Rabatia hoort bij het minnaarschap. Voor de date word de opwinding opgebouwd en erna, als de opwinding tot een hoogtepunt is gekomen, neemt het dagelijks leven de aandacht weer over.
Lalaloepsie schreef:
16-08-2026 13:35
Die golfbeweging waarover jij het hebt Rabatia hoort bij het minnaarschap. Voor de date word de opwinding opgebouwd en erna, als de opwinding tot een hoogtepunt is gekomen, neemt het dagelijks leven de aandacht weer over.

Exact, zoals mijn minnaar destijds zei “keerde hij weer terug in zijn dagelijks bestaan/leven en bubbel”, hetgeen zo anders was dan wat wij samen deelden. In een minnaarrelatie is het vooral belangrijk dat jullie uitgangspunten en verwachtingen evenredig zijn. Zo te lezen vraag jij meer dan hetgeen hij jou kan of wil bieden. Voorheen heb jij, Rabatia, meerdere malen ‘gedreigd’ het contact te verbreken als hij niet voldoende gaf, maar dat is natuurlijk manipulatie wat op een gegeven moment niet meer werkt.
Live Life to the fullest
Lalaloepsie schreef:
16-08-2026 12:35

Gelukkig ben ik geen geheim voor zijn vrouw, want wat een toestanden zou dat hebben opgeleverd, ik kom haar regelmatig tegen bij sociale activiteiten, inmiddels kan ik haar een vriendin noemen.

Wat mooi dat dit zo kan!
Live Life to the fullest
Rabatia, ik proef in jouw berichten de wens om onderdeel van zijn dagelijks leven te zijn: de dagelijkse appjes die je nu mist, de frustratie als hij urenlang geen reactie op jouw app's gaf, het dreigen om het contact helemaal te stoppen in frustratie.

Vraag me dan af wat jij in je eigen dagelijks leven mist dat jij zo betrokken wilde worden in dat van hem. Weet jij dat?
lalaloepsie wijzigde dit bericht op 16-08-2026 13:54
1.72% gewijzigd
GeweldigWeer schreef:
16-08-2026 13:27
Dit!

En lees anders eens wat vorige delen van dit topic door, kom je vanzelf heel veel herkenbare dingen tegen Rabatia!
Ik ga even dat oude topic bladeren straks.
GeweldigWeer schreef:
16-08-2026 13:48
Exact, zoals mijn minnaar destijds zei “keerde hij weer terug in zijn dagelijks bestaan/leven en bubbel”, hetgeen zo anders was dan wat wij samen deelden. In een minnaarrelatie is het vooral belangrijk dat jullie uitgangspunten en verwachtingen evenredig zijn. Zo te lezen vraag jij meer dan hetgeen hij jou kan of wil bieden. Voorheen heb jij, Rabatia, meerdere malen ‘gedreigd’ het contact te verbreken als hij niet voldoende gaf, maar dat is natuurlijk manipulatie wat op een gegeven moment niet meer werkt.

Dat is waar.
Ik wilde vaker bellen en dagelijks app contact. En dan beloofde hij dat het goed kwam.
Maar ik zag in al die maanden geen verandering en dat gaf frustratie.
Hij kon ook moeilijk communiceren en was meer van de oppervlakkigheid.
En ik ben iemand die wel houd van goede gesprekken met diepgang.
Lalaloepsie schreef:
16-08-2026 13:53
Rabatia, ik proef in jouw berichten de wens om onderdeel van zijn dagelijks leven te zijn: de dagelijkse appjes die je nu mist, de frustratie als hij urenlang geen reactie op jouw app's gaf, het dreigen om het contact helemaal te stoppen in frustratie.

Vraag me dan af wat jij in je eigen dagelijks leven mist dat jij zo betrokken wilde worden in dat van hem. Weet jij dat?
Nee wist ik het maar.
Man is veel aan het werk en ik werk parttime en zorg veel alleen voor de kids.
we zitten in de tropenjaren, dus druk druk.
Lalaloepsie schreef:
16-08-2026 13:35
Oh oké. Ik word daar zo onzeker van.
GeweldigWeer schreef:
16-08-2026 13:53
Wat mooi dat dit zo kan!

Ja, ik heb veel waardering voor zijn vrouw, want ze is heel ruimhartig.
Het lijkt erop alsof jij er een volledige 2e relatie op na wilde houden en hij enkel hetgeen wilde aanvullen wat hij mist binnen zijn huidige relatie, dat gaat op den duur wringen natuurlijk.

Jij schreef eerder dat jullie beiden niet wilden scheiden, maar ben je dan wel eerlijk naar jezelf?

Als hij meer oppervlakkig was richting jou, had hij waarschijnlijk niet de behoefte met jou dieper te gaan, dat krijgt hij waarschijnlijk thuis voldoende (vul ik zelf in).

Dan is de conclusie toch dat jullie geen goede match waren voor het minnaarschap? Beiden andere verwachtingen etc.
Live Life to the fullest
Lalaloepsie schreef:
16-08-2026 14:03
Ja, ik heb veel waardering voor zijn vrouw, want ze is heel ruimhartig.
:heart:
Live Life to the fullest
Rabatia schreef:
16-08-2026 13:59
Man is veel aan het werk en ik werk parttime en zorg veel alleen voor de kids.

Komt eenzaam op me over.
S-Groot schreef:
16-08-2026 11:14
Tip: plaats (altijd) alleen de link van het vorige topic ipv een hele lijst. Je kunt dan altijd alle topics terugvinden via de OP's (bij elk topic kun je dan naar het vorige topic) en dan staat er geen ellenlange lijst in de OP.
Goeie! Ga ik doen!
Lalaloepsie schreef:
16-08-2026 14:44
Komt eenzaam op me over.
Maar heb wel veel vriendinnen. En die genoeg leuke dingen voor mijzelf.
Dus eenzaam
Kan ik het niet noemen.
GeweldigWeer schreef:
16-08-2026 14:04
Het lijkt erop alsof jij er een volledige 2e relatie op na wilde houden en hij enkel hetgeen wilde aanvullen wat hij mist binnen zijn huidige relatie, dat gaat op den duur wringen natuurlijk.

Jij schreef eerder dat jullie beiden niet wilden scheiden, maar ben je dan wel eerlijk naar jezelf?

Als hij meer oppervlakkig was richting jou, had hij waarschijnlijk niet de behoefte met jou dieper te gaan, dat krijgt hij waarschijnlijk thuis voldoende (vul ik zelf in).

Dan is de conclusie toch dat jullie geen goede match waren voor het minnaarschap? Beiden andere verwachtingen etc.
Dat klopt en wil zeker niet scheiden en hij ook niet.
Toen we elkaar net leerden kennen heb ik zelf gevraagd. Zoek je vooral sex? Toen zei hij zelf: nee ook een goede band met elkaar opbouwen.
Nou dat hèb ik weinig ervaren.
GeweldigWeer schreef:
16-08-2026 14:04

Toen we elkaar net leerden kennen heb ik zelf gevraagd. Zoek je vooral sex? Toen zei hij zelf: nee ook een goede band met elkaar opbouwen.
Rabatia schreef:
16-08-2026 15:24
Maar een goede band opbouwen betekent niet automatisch elke dag bellen en veel appen natuurlijk. Daarnaast, mijn ervaring heeft ook geleerd dat mannen nogal snel zeggen niet enkel seks te willen, maar het in de praktijk wel zo blijkt. Dat heb je nu ook zelf ervaren, toch? Hij is getrouwd en komt niet naar jou voor diepgaande gesprekken, dan zegt dat toch inmiddels genoeg? Wat verwacht je nu nog van hem?

Is het niet mogelijk, zoals een aantal voorgangers hier ook al vroegen, je eigen relatie wat meer tot leven te brengen zodat je geen buitenstaander meer nodig hebt? Hoe is de communicatie en intimiteit binnen je eigen relatie en wat valt daarin te verbeteren? Is die wil er bij jou überhaupt wel?
Live Life to the fullest
GeweldigWeer schreef:
16-08-2026 13:48
In een minnaarrelatie is het vooral belangrijk dat jullie uitgangspunten en verwachtingen evenredig zijn.

Precies, daar ben ik afgelopen voorjaar weer eens achter gekomen. Doordat mijn minnaar (die langdurige) 'm steeds moeilijker omhoog krijgt agv ouderdom had ik in de fun een minnaar (vrijgezelle vent) erbij opgepikt. In 't begin natuurlijk de sterren van de hemel etc. Tot ik zijn insuline in mijn koelkast tegen kwam, zijn tandenborstel op mijn planchet bleef liggen, allemaal van die subtiele territoriale acties. Hij meende dat hij wel bij mij zou kunnen intrekken bleek toen ik hem op zijn acties aansprak. Nou, nee dus. Hij boos het contact verbroken. Afgelopen zomer kon ik dus een nieuwe scharrel (alleenstaande vent) oppikken. Hij snapt het wel. Veel jonger dan ik ben, dat wel, dus dat zal ook meespelen in de overwegingen.
GeweldigWeer schreef:
16-08-2026 16:36
Maar een goede band opbouwen betekent niet automatisch elke dag bellen en veel appen natuurlijk. Daarnaast, mijn ervaring heeft ook geleerd dat mannen nogal snel zeggen niet enkel seks te willen, maar het in de praktijk wel zo blijkt. Dat heb je nu ook zelf ervaren, toch? Hij is getrouwd en komt niet naar jou voor diepgaande gesprekken, dan zegt dat toch inmiddels genoeg? Wat verwacht je nu nog van hem?

Is het niet mogelijk, zoals een aantal voorgangers hier ook al vroegen, je eigen relatie wat meer tot leven te brengen zodat je geen buitenstaander meer nodig hebt? Hoe is de communicatie en intimiteit binnen je eigen relatie en wat valt daarin te verbeteren? Is die wil er bij jou überhaupt wel?

ik wil het zeker weer verbeten maar merk dat het dan eventjes goed gaat qua communicatie en omgang. En dan vervallen we weer terug in ons oud gedrag.
Dus ik doe veel alleen en hij zelf ook.
We leven langs elkaar heen zeg maar.
Vooral eigenlijk sinds we 2 kleintjes hebben.
Hiervoor was dat juist niet. Toen waren we veel samen.
Rabatia schreef:
16-08-2026 17:31
ik doe veel alleen en hij zelf ook. We leven langs elkaar heen zeg maar. Vooral eigenlijk sinds we 2 kleintjes hebben. Hiervoor was dat juist niet. Toen waren we veel samen.

Logisch dat je het samenzijn wat je met hem had nu mist. Is met hem een hotel boeken een optie?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven