Minnaar deel 44
zaterdag 15 augustus 2026 om 13:38
Al 43 delen schrijven we over ons minnaar wel-en -wee. De leuke kanten, geile kanten, spannende kanten. Maar ook over kopgeworstel, schuldgevoelens en onzekerheden.
Dit topic is bedoelt om hierover uit te wisselen, ook als je (nog) geen minnaar(s) hebt maar wel behoefte hebt aan een wake up call of als je minnaartijd achter je ligt en zaken toe wil voegen.
Probeer zo min mogelijk te quoten.
Linkjes van vorige topics komen eraan!
Dit topic is bedoelt om hierover uit te wisselen, ook als je (nog) geen minnaar(s) hebt maar wel behoefte hebt aan een wake up call of als je minnaartijd achter je ligt en zaken toe wil voegen.
Probeer zo min mogelijk te quoten.
Linkjes van vorige topics komen eraan!
sebedeüs wijzigde dit bericht op 15-08-2026 13:44
8.18% gewijzigd
zondag 16 augustus 2026 om 12:28
ja lucht zeker op.Lalaloepsie schreef: ↑16-08-2026 11:42Kan me voorstellen dat dat naar is. Mocht je wat kwijt willen, wat dan ook, kun je het hier delen als je wilt. Wellicht lucht dat op.
Heb jij ook een minnaar gehad of?
zondag 16 augustus 2026 om 12:35
Ja, ik heb een minnaar. Al heel lang, sinds ik weduwe ben geworden, nog steeds dezelfde vent ook. Seks vind ik te lekker om te laten. Gelukkig ben ik geen geheim voor zijn vrouw, want wat een toestanden zou dat hebben opgeleverd, ik kom haar regelmatig tegen bij sociale activiteiten, inmiddels kan ik haar een vriendin noemen.
zondag 16 augustus 2026 om 13:20
Rabatia schreef: ↑16-08-2026 12:26Hij heeft zelf nooit ons contact willen verbreken.
Ik was diegene die vaak twijfelde.
En als het ik uitsprak naar hem: schrok hij altijd.
Maar de relatie ging vaak zo: als we elkaar hadden gezien en sex met elkaar hebben gehad.
Deed hij daarna afstandelijk en weinig appen.
Maar zodra we een date in het vooruitzicht hebben. Dan nam hij veel initiatief met bellen en appen.
Is dat herkenbaar voor iemand?
Daar heb je toch al meermaals reactie op gehad? Lees even terug in het vorig topic, staan meerdere berichten hierover, bijv van Sebedeus.
Hoe zit het met de relatie die je nog hebt? Je was de minnaarsrelatie niet van plan dacht ik gelezen te hebben, is de relatie met je man nog wel goed? Wat kan daar anders en hoe zou je dat vorm kunnen geven?
zondag 16 augustus 2026 om 13:27
Dit!
En lees anders eens wat vorige delen van dit topic door, kom je vanzelf heel veel herkenbare dingen tegen Rabatia!
Live Life to the fullest
zondag 16 augustus 2026 om 13:48
Lalaloepsie schreef: ↑16-08-2026 13:35Die golfbeweging waarover jij het hebt Rabatia hoort bij het minnaarschap. Voor de date word de opwinding opgebouwd en erna, als de opwinding tot een hoogtepunt is gekomen, neemt het dagelijks leven de aandacht weer over.
Exact, zoals mijn minnaar destijds zij “keerde hij weer terug in zijn dagelijks bestaan/leven en bubbel”, hetgeen zo anders was als dat wij samen deelden. In een minnaarrelatie is het vooral belangrijk dat jullie uitgangspunten en verwachtingen evenredig zijn. Zo te lezen vraag jij meer dan hetgeen hij jou kan of wil bieden. Voorheen heb jij, Rabatia, meerdere malen ‘gedreigd’ het contact te verbreken als hij niet voldoende gaf, maar dat is natuurlijk manipulatie wat op een gegeven moment niet meer werkt.
Live Life to the fullest
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in