Minnaar deel 44
zaterdag 15 augustus 2026 om 13:38
Al 43 delen schrijven we over ons minnaar wel-en -wee. De leuke kanten, geile kanten, spannende kanten. Maar ook over kopgeworstel, schuldgevoelens en onzekerheden.
Dit topic is bedoeld om hierover uit te wisselen, ook als je (nog) geen minnaar(s) hebt maar wel behoefte hebt aan een wake up call of als je minnaartijd achter je ligt en zaken toe wil voegen.
Probeer zo min mogelijk te quoten.
Linkje van deel 43: https://forum.viva.nl/seks/minnaar-deel ... ges/478008
In de openingspost van deel 43 staan de linkjes naar voorgaande topics.
Dit topic is bedoeld om hierover uit te wisselen, ook als je (nog) geen minnaar(s) hebt maar wel behoefte hebt aan een wake up call of als je minnaartijd achter je ligt en zaken toe wil voegen.
Probeer zo min mogelijk te quoten.
Linkje van deel 43: https://forum.viva.nl/seks/minnaar-deel ... ges/478008
In de openingspost van deel 43 staan de linkjes naar voorgaande topics.
sebedeüs wijzigde dit bericht op 16-08-2026 14:56
18.04% gewijzigd
zondag 16 augustus 2026 om 18:05
Dit inderdaad, bijvoorbeeld 1x per maand standaard samen een uitje wel/niet inclusief overnachting, tijd voor elkaar!Lalaloepsie schreef: ↑16-08-2026 17:47Logisch dat je het samenzijn wat je met hem had nu mist. Is met hem een hotel boeken een optie?
Of is dit niet voldoende voor jou Rabatia en heb jij meer aandacht van je partner nodig? Dan zou ik inzetten op professionele relatietherapie, want hoe ga je deze relatie anders nog tig jaar samen doorbrengen?
Ooit heb ik bijv een relatie gehad met een man met een eigen horecazaak, hij werkte ruim 70 uur per week en ook in de avonden/weekenden. Hij was op woensdagen vrij en die dag was hij er volledig voor mij en ‘vierden wij ons weekend’, daar kon ik echt wel een weekje op teren. Dit heeft onze relatie dus nooit op scherp gezet, dat is hetgeen ik bedoel te zeggen. Hoe is dit bij jullie?
Live Life to the fullest
zondag 16 augustus 2026 om 19:01
GeweldigWeer schreef: ↑16-08-2026 18:05Dit inderdaad, bijvoorbeeld 1x per maand standaard samen een uitje wel/niet inclusief overnachting, tijd voor elkaar!
Of is dit niet voldoende voor jou Rabatia en heb jij meer aandacht van je partner nodig? Dan zou ik inzetten op professionele relatietherapie, want hoe ga je deze relatie anders nog tig jaar samen doorbrengen?
Ooit heb ik bijv een relatie gehad met een man met een eigen horecazaak, hij werkte ruim 70 uur per week en ook in de avonden/weekenden. Hij was op woensdagen vrij en die dag was hij er volledig voor mij en ‘vierden wij ons weekend’, daar kon ik echt wel een weekje op teren. Dit heeft onze relatie dus nooit op scherp gezet, dat is hetgeen ik bedoel te zeggen. Hoe is dit bij jullie?
Wat fijn zeg! Ondanks dat hij zoveel werkte hadden jullie toch tijd samen.
Nee helaas bij ons al lang niet meer.
Als hij vrij is dan is man vaak moe van de hele week werken en wil hij slapen,
Rustig aan doen in huis en aanrommelen.
Spelletjes spelen op z’n mobiel etc.
Ik vind dat saai dus ga vaak alleen weg met de kids.
Dus dan is ons weekend toch appart van elkaar.
zondag 16 augustus 2026 om 19:07
Rabatia schreef: ↑16-08-2026 19:01Wat fijn zeg! Ondanks dat hij zoveel werkte hadden jullie toch tijd samen.
Kan hij niet minder gaan werken?
zondag 16 augustus 2026 om 19:16
En dan ga je daar dus samen over praten en wil hij niet meer tijd voor jou en of het gezin vrijmaken, dan trek je daar conclusies uit?! Ook jij hebt gewoon wat in te brengen hoor, niet alleen hij bepaalt toch? Waarom ben jij zo afwachtend?Rabatia schreef: ↑16-08-2026 19:01Wat fijn zeg! Ondanks dat hij zoveel werkte hadden jullie toch tijd samen.
Live Life to the fullest
maandag 17 augustus 2026 om 10:20
Hoor niets meer van monteurman, terug van vakantie inmiddels, denk ik.
Ik ben in de war, want zo verkeerd heb ik dat geknuffel en gezoen van de tweede keer dat we elkaar zagen toch niet begrepen? Wat heb ik er toch een hekel aan als iemand gewoon NIET reageert. Dat drukt bij mij op heel veel (pijnlijke) knoppen.
Even balen hoor!
Ik ben in de war, want zo verkeerd heb ik dat geknuffel en gezoen van de tweede keer dat we elkaar zagen toch niet begrepen? Wat heb ik er toch een hekel aan als iemand gewoon NIET reageert. Dat drukt bij mij op heel veel (pijnlijke) knoppen.
Even balen hoor!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
maandag 17 augustus 2026 om 10:26
Ik denk niet dat je het geknuffel en gezoen verkeerd begrepen hebt hoor, dat zal voor beiden heel lekker en fijn geweest zijn op dat moment. Alleen zegt dat nog heel weinig over de verwachtingen en acties daarna. Ik snap wel dat dat op pijnlijke knoppen drukt als jij wel zin en behoefte hebt aan meer en dan niets hoort.
Was het nou zo dat hij bij jou thuis was voor zijn werk als monteur en het toen bij jou thuis, in zijn werktijd ontstond? Hebben jullie daarna nog een date gehad? En is hij echt vrijgezel?
Was het nou zo dat hij bij jou thuis was voor zijn werk als monteur en het toen bij jou thuis, in zijn werktijd ontstond? Hebben jullie daarna nog een date gehad? En is hij echt vrijgezel?
maandag 17 augustus 2026 om 10:29
Ja, zo was het: hij kwam voor een reparatie; tweede keer ook tussen zijn werk door. Geen date daarna, want hij ging op vakantie.
Zei de eerste keer (toen er nog niks was gebeurd) dat hij al vijf jaar alleen was, en dat een van zijn kinderen bij hem woonde. Tja, wat echt is of niet.... nu twijfel ik natuurlijk aan alles.
Zei de eerste keer (toen er nog niks was gebeurd) dat hij al vijf jaar alleen was, en dat een van zijn kinderen bij hem woonde. Tja, wat echt is of niet.... nu twijfel ik natuurlijk aan alles.
maandag 17 augustus 2026 om 10:40
Lastig hè. Hadden jullie ook uitgesproken om na de vakantie te gaan daten? Of kan het zijn dat jouw verwachtingen echt heel anders waren dan hij uitgesproken heeft?
Het was wel even heel leuk, voor beiden, die twee keer. Kun je daar ook nog van genieten? Misschien ook lastig om dat nu te voelen, nu je al een paar weken aan het afwachten bent en nog steeds een beetje afwacht denk ik.
Wat was er in het appcontact, had hij gezegd dat hij na zijn vakantie contact op zou nemen?
Het was wel even heel leuk, voor beiden, die twee keer. Kun je daar ook nog van genieten? Misschien ook lastig om dat nu te voelen, nu je al een paar weken aan het afwachten bent en nog steeds een beetje afwacht denk ik.
Wat was er in het appcontact, had hij gezegd dat hij na zijn vakantie contact op zou nemen?
maandag 17 augustus 2026 om 10:59
Het klinkt zo wel heel fout eigenlijk, als ik dat schrijf 'tussen zijn werk door'. Maar eerdere partners ontmoette ik ook op, of via, werk, als ik zo terugkijk. Niet dat ik hem als partner-materiaal zag, te groot leeftijdsverschil. Maar ik hoopte eigenlijk op een leuke tijd en vooral intimiteit, wat ik al heel lang echt mis.
Beetje hoop nog geloof ik, maar na vandaag moet ik echt doorrrrrr.
Beetje hoop nog geloof ik, maar na vandaag moet ik echt doorrrrrr.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in