Ervaring met Nancy-toys: the Lem, avo of berry?
zondag 16 augustus 2026 om 20:24
Ik google dus heel braaf op lemons omdat ik een lemonchello‑cadeaupakket wilde maken.
Maar mijn algoritme dacht:
“Ah, ze zoekt citroenen… maar dan de volwassen versie.”
En nu word ik de hele dag achtervolgd door een Lemon die duidelijk níét bedoeld is voor in een cocktail.
Facebook, Insta, alles.
Ik ben officieel ge‑influencd terwijl ik alleen maar citroendingen zocht. Het triggert me nu zo, dat ik meer over deze toys wil weten.
Wie van jullie weet meer over deze lemon, avocado of Berry.
Als het wat is moet ik het maar voor mezelf kopen. Het is vast een teken; het komt toch niet zomaar op mijn scherm
Maar mijn algoritme dacht:
“Ah, ze zoekt citroenen… maar dan de volwassen versie.”
En nu word ik de hele dag achtervolgd door een Lemon die duidelijk níét bedoeld is voor in een cocktail.
Facebook, Insta, alles.
Ik ben officieel ge‑influencd terwijl ik alleen maar citroendingen zocht. Het triggert me nu zo, dat ik meer over deze toys wil weten.
Wie van jullie weet meer over deze lemon, avocado of Berry.
Als het wat is moet ik het maar voor mezelf kopen. Het is vast een teken; het komt toch niet zomaar op mijn scherm
Als het leven me citroenen geeft… geniet ik ervan. Anderen maken er iets ingewikkelds van.
zondag 16 augustus 2026 om 20:59
zondag 16 augustus 2026 om 22:50
zondag 16 augustus 2026 om 22:51
Nee het is zuigdingetje.
Ojaaaa tweede voordeel: geen vragen van kinderen, ze denken dat het een woon assecoire is.
maandag 17 augustus 2026 om 06:11
Ik zie hem ook steeds langskomen! Bijna besteld, vanwege de prijs niet gedaan.Saartjepoes schreef: ↑16-08-2026 22:50Ik heb de citroen, waar ik bij andere zuigapparaten (ook die zo in was) echt teleurgesteld was, is de citroen echt met stip een hoogtepunt, elke cent waard! Man gaat nu de avocado voor mn verjaardag bestellen![]()
Beste influenced ding ever![]()
Wat is er zo anders dan de satisfyer?
maandag 17 augustus 2026 om 08:21
maandag 17 augustus 2026 om 08:47
maandag 17 augustus 2026 om 09:20
Klopt! Ik heb een originele satisfyer en een driehoek satisfyer die ook nog trilt.
Wat ik een nadeel vind van de satisfyer, grote stappen snel klaar.
maandag 17 augustus 2026 om 09:32
Dan is ie toch 95 nu?Saartjepoes schreef: ↑17-08-2026 08:47Die satisfyer is met luchtdruk geloof ik? Ik liep daar niet warm van. Dit is wel echt anders denk ik. Meer een zuig/ eventueel vacuüm
Die prijs van 90 heb ik hem niet voor gekocht, denk voor de helft. Je kunt nu ook korting krijgen volgens mij via de site.
maandag 17 augustus 2026 om 09:34
maandag 17 augustus 2026 om 11:05
maandag 17 augustus 2026 om 11:30
Maakt het veel herrie? Wat me bij mijn vibrators er soms van weer houdt om ze te gebruiken om dat ze gewoon echt best hard geluid maken, ook al zegt de beschrijving fluister stil. Ik weet niet wat ze onder fluisterstil verstaan,maar dat zijn de video's die ik heb dus echt niet.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
what it is.
Accept it
and move on!
maandag 17 augustus 2026 om 12:58
Haha, in de waan laten omdat de mannen het anders helemaal opgeven? En sommige vrouwen ze nog wel aan willen houden voor ander “kluswerk”?Yildizlar2 schreef: ↑17-08-2026 11:05Precies maar de meeste mannen hebben graag de illusie dat zij het beter doen en sommige vrouwen laten ze in de waan .
Ik vrees de dag dat er speeltjes op de markt komen met borsthaar, dirty talk en streelfunctie.
- ik ben zacht, maar ik breek niet -
maandag 17 augustus 2026 om 14:32
Ik zie hem ook wel eens voorbij komen op Facebook. Had het eerst ook niet helemaal in de gaten, wat het nou precies deed.
Heb hem zelf ook niet gekocht. Satisfyer is niets voor mij en ik denk een vacuum zuigend ding ook niet, daar is mijn clitoris veel te gevoelig voor.
Doe mij maar een "microfoon".
(De dames die ook zoiets hebben weten wel welk type vib ik bedoel
)
Heb hem zelf ook niet gekocht. Satisfyer is niets voor mij en ik denk een vacuum zuigend ding ook niet, daar is mijn clitoris veel te gevoelig voor.
Doe mij maar een "microfoon".
(De dames die ook zoiets hebben weten wel welk type vib ik bedoel
maandag 17 augustus 2026 om 15:13
VlinderKracht schreef: ↑17-08-2026 12:58de dag dat er speeltjes op de markt komen met borsthaar, dirty talk en streelfunctie.
Waar kan ik me aanmelden als proefpersoon?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in