Wool escape 3D. spel op de mobiel

18-08-2026 00:24 13 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Is er iemand die dit spel speelt? Ik zit nu op level 70 en moet een schaap ontleden. Het wil me niet lukken, loop er al een paar dagen stuk op. Ik kan er van alles bij kopen maar dat wil ik niet, dus ik waag hier mijn kans. Iemand die tips heeft?
Ken het spel niet, maar is er geen Reddit pagina ofzo over?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Of een YouTube filmpje met een walkthrough?
Ik maak weleens een screenshot en zoek er dan naar met google lens.
Heb zelf ook zo'n spelletje waar ik soms niet uitkom, als ik dan google op het level krijg ik heel iets anders, maar met het screenshot kom ik er wel.
Karrota schreef:
18-08-2026 10:19
Ik maak weleens een screenshot en zoek er dan naar met google lens.
Heb zelf ook zo'n spelletje waar ik soms niet uitkom, als ik dan google op het level krijg ik heel iets anders, maar met het screenshot kom ik er wel.
Dat is een goeie, die ga ik eens proberen!
Helaas, helpt niet.
Om level 70 (het schaap) in Wool Escape 3D op te lossen zonder geld uit te geven, moet je de volgorde van de buitenste, losliggende garenbollen strikt van buiten naar binnen afpellen.

Omdat willekeurig trekken voor blokkades zorgt, is strategisch sorteren en slim gebruik maken van je tijdelijke wachtbalk de sleutel tot succes.
Strategie voor Level 70
Roteer en scan eerst: Draai het schaap volledig rond voordat je begint. Zoek naar de bollen die helemaal vrij liggen en nergens onder geklemd zitten.Werk van buiten naar binnen: Begin met de buitenste plukken wol van de vacht van het schaap. Als je een bol pakt die vastzit, blokkeer je de rest.
Focus op setjes van drie: Probeer direct 3 bollen van dezelfde kleur achter elkaar te pakken. Zodra je een setje van 3 hebt, verdwijnen ze direct uit je wachtbalk en speel je ruimte vrij.Beheer je wachtbalk (Hold Spool): Gebruik de balk onderin alleen voor bollen die de weg blokkeren naar een kleur die je direct kunt matchen. Laat deze balk nooit helemaal volstromen.

Handige Walkthroughs

Als je visueel wilt zien welke exacte bollen je achter elkaar moet aantikken, kun je de video's bekijken via deze zoekresultaten:
Bekijk de Woolscape 3D Level 70 Solution op YouTube.
Zoek naar kortere clips op de Wool Craze / Wool Escape Level 70 TikTok overzichten
pepexx wijzigde dit bericht op 18-08-2026 18:36
0.23% gewijzigd
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
https://youtu.be/KCKwjqWNRLY
Lijkt het hier op?
pepexx schreef:
18-08-2026 18:31
Om level 70 (het schaap) in Wool Escape 3D op te lossen zonder geld uit te geven, moet je de volgorde van de buitenste, losliggende garenbollen strikt van buiten naar binnen afpellen.

Omdat willekeurig trekken voor blokkades zorgt, is strategisch sorteren en slim gebruik maken van je tijdelijke wachtbalk de sleutel tot succes.
Strategie voor Level 70Roteer en scan eerst: Draai het schaap volledig rond voordat je begint. Zoek naar de bollen die helemaal vrij liggen en nergens onder geklemd zitten.Werk van buiten naar binnen: Begin met de buitenste plukken wol van de vacht van het schaap. Als je een bol pakt die vastzit, blokkeer je de rest.Focus op setjes van drie: Probeer direct 3 bollen van dezelfde kleur achter elkaar te pakken. Zodra je een setje van 3 hebt, verdwijnen ze direct uit je wachtbalk en speel je ruimte vrij.Beheer je wachtbalk (Hold Spool): Gebruik de balk onderin alleen voor bollen die de weg blokkeren naar een kleur die je direct kunt matchen. Laat deze balk nooit helemaal volstromen.Handige Walkthroughs

Als je visueel wilt zien welke exacte bollen je achter elkaar moet aantikken, kun je de video's bekijken via deze zoekresultaten:Bekijk de Woolscape 3D Level 70 Solution op YouTube.Zoek naar kortere clips op de Wool Craze / Wool Escape Level 70 TikTok overzichten
Wat goed, hoe heb je dit gegoogeld? Mij is het niet gelukt!
Noëlle_ismijnnaam schreef:
18-08-2026 18:35
Wat goed, hoe heb je dit gegoogeld? Mij is het niet gelukt!

wool escape 3d level 70 sheep
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Oke, alles nog eens goed doorgelezen maar eigenlijk doe ik dit dan al. Van buiten af pellen, zo weinig mogelijk reservewolletjes sparen... Het lukt nog steeds niet. De filmpjes zijn niet het schaapje dat ik bedoel. Zonde zeg, toch bedankt.
https://youtu.be/nTeRmL8BEQM?is=1rLKNvTSJ2i44mrz

Deze?
Nee helaas, de mijne is een schaap. Ik ga even vragen bij de moderator of ik plaatjes kan plakken, dan laat ik .m zien.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven