Minnaar deel 44
zaterdag 15 augustus 2026 om 13:38
Al 43 delen schrijven we over ons minnaar wel-en -wee. De leuke kanten, geile kanten, spannende kanten. Maar ook over kopgeworstel, schuldgevoelens en onzekerheden.
Dit topic is bedoeld om hierover uit te wisselen, ook als je (nog) geen minnaar(s) hebt maar wel behoefte hebt aan een wake up call of als je minnaartijd achter je ligt en zaken toe wil voegen.
Probeer zo min mogelijk te quoten.
Linkje van deel 43: https://forum.viva.nl/seks/minnaar-deel ... ges/478008
In de openingspost van deel 43 staan de linkjes naar voorgaande topics.
Dit topic is bedoeld om hierover uit te wisselen, ook als je (nog) geen minnaar(s) hebt maar wel behoefte hebt aan een wake up call of als je minnaartijd achter je ligt en zaken toe wil voegen.
Probeer zo min mogelijk te quoten.
Linkje van deel 43: https://forum.viva.nl/seks/minnaar-deel ... ges/478008
In de openingspost van deel 43 staan de linkjes naar voorgaande topics.
sebedeüs wijzigde dit bericht op 16-08-2026 14:56
18.04% gewijzigd
maandag 17 augustus 2026 om 22:20
Kids naar gastouders (familie/vrienden/kdv) en jullie met zijn twee op pad. Kijk eens wat dat doet inderdaad.
En die "attente vent" met zijn dagkamers en lunchrooms kun je altijd nog contacteren. Volgend jaar ofzo, zodra hij weer een nieuwe gfe wil, gezien zijn jaarrotatie. Mocht je daar dan nog behoefte aan hebben.
En die "attente vent" met zijn dagkamers en lunchrooms kun je altijd nog contacteren. Volgend jaar ofzo, zodra hij weer een nieuwe gfe wil, gezien zijn jaarrotatie. Mocht je daar dan nog behoefte aan hebben.
dinsdag 18 augustus 2026 om 21:57
-Slechte communicatie
-Nooit initiatief nemen om te bellen.
(Toen we elkaar net kenden kon het wel)
Of zeggen ik bel je straks en dan niks laten horen.
-Uren later reageren op berichtjes.
-Hij heeft smetvrees en sommige dingen in bed wilde hij dan niet doen.
-Hij was altijd kritisch op mijn uitgaven. Beetje gierig denk ik?
-Heel oppervlakkig waren onze gesprekken altijd. De diepte in dat kon hij niet en ging dat liever uit de weg.
-Heel oppervlakkig waren onze gesprekken altijd. De diepte in dat kon hij niet en ging dat liever uit de weg.
dinsdag 18 augustus 2026 om 22:05
Klinkt niet echt als een leuk persoon, wat waren zijn positieve punten dan?Rabatia schreef: ↑18-08-2026 21:57-Slechte communicatie
dinsdag 18 augustus 2026 om 22:18
Ja dat laat reageren op berichtjes en niet bellen. Was meer van het laatste halfjaar.
Als we samen waren was hij wel heel lief en attent.
Hij haalde me op en bracht me ook “thuis”
Hij kwam bijna een uur naar mij toe rijden vaak.
Bekostigt alles van onze dagen die we samen hadden. (Hoeft allemaal niet hè, ik werk zelf ook)
Hij maakte zich vaker zorgen om mij. (Dat het thuis ontdekt zou worden en ik dan in de problemen kwam)
Ik kon hem dus vertrouwen dat hij mij niet zomaar zou bellen als ik thuis was met me gezin.
Hij was er wel voor me als ik me niet lekker voelde (afgelopen winter een enorme winterdip gehad)
woensdag 19 augustus 2026 om 09:23
Monteurman reageerde op mijn vraag. Heel druk zei hij, en vroeg of ik het nog zag zitten? Ik zei ja, maar dat ik wel iets meer reactie af en toe wel fijn zou vinden. Hij snapte dat. Hij vroeg (na wat meer toelichting) hoe ik erin sta. Dat heb ik gezegd, en ik heb daarop ook gevraagd hoe hij ons evt. contact voor zich ziet.
Voorzichtig positief nu!
Voorzichtig positief nu!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
woensdag 19 augustus 2026 om 09:43
Rabatia het klinkt idd niet als een hele leuke man. Ook niet na je volgende bericht, hadden jullie seks als hij een uur reed? En dat hij je naar huis brengt vind ik ook wel the bare minimum eigenlijk. Probeer je te focussen op de mindere kanten, dat hielp bij mij enigzins wel.Rabatia schreef: ↑18-08-2026 21:57-Slechte communicatie
Ik ben wel benieuwd, wat wilde hij niet doen? Als je dit wilt delen tenminste.
woensdag 19 augustus 2026 om 10:37
Ja vaak wel sexElegantic schreef: ↑19-08-2026 09:43Rabatia het klinkt idd niet als een hele leuke man. Ook niet na je volgende bericht, hadden jullie seks als hij een uur reed? En dat hij je naar huis brengt vind ik ook wel the bare minimum eigenlijk. Probeer je te focussen op de mindere kanten, dat hielp bij mij enigzins wel.
Ik ben wel benieuwd, wat wilde hij niet doen? Als je dit wilt delen tenminste.
Heel soms even kort een uurtje ergens koffie drinken.
Ik denk dat het gewoon puur om de sex ging.
Want buiten die hotel dates nam hij weinig initiatief. Alleen als er en date aankwam of gepland stond.
Ja dan werd ik heel vaak geappt en tussendoor vragen of het nog wel door gaat.
Hoelang duurde het bij jou eigenlijk voordat je eroverheen was?
woensdag 19 augustus 2026 om 10:37
woensdag 19 augustus 2026 om 10:52
Het komt eerlijk gezegd ook over alsof het om de seks ging, en dan rijdt hij natuurlijk maar al te graag een uur. En let maar op, over een tijdje is de nood weer hoog en neemt hij contact op.Rabatia schreef: ↑19-08-2026 10:37Ja vaak wel sex
Heel soms even kort een uurtje ergens koffie drinken.
Ik denk dat het gewoon puur om de sex ging.
Want buiten die hotel dates nam hij weinig initiatief. Alleen als er en date aankwam of gepland stond.
Ja dan werd ik heel vaak geappt en tussendoor vragen of het nog wel door gaat.
Hoelang duurde het bij jou eigenlijk voordat je eroverheen was?
Bij mij duurde het heel heel erg lang, en nog steeds ben ik er nog steeds niet 100% overheen, maar ik moet er wel bij zeggen dat we streefde naar relatie samen en we elkaar 2/3x per week zagen en non stop contact hadden door de dag heen. Het was echt een heftige verslaving waar ik van moest afkicken. En ook mijn toekomstbeeld aan moest passen, want ik zag mezelf écht met hem eindigen.
Ik hoop dat je met de tijd steeds meer ziet dat hij helemaal niet zo geweldig was.
En geen orale seks wilde geven? Dat zou ik wel een gemis vinden. Deed jij het wel bij hem?
woensdag 19 augustus 2026 om 10:58
Misschien dat ik dit detail later weer weghaal maar ex-minnaar is ook soort van monteur, ook gespierd en gebruind. Hij benoemde ook vaker dat hij vaker blikken en opmerkingen van vrouwen kreeg tijdens werk. Het idee dat hij bij zijn adressen ook vrouwen zou kunnen versieren en misschien wel meer tussen zijn werk door zou kunnen doen, maakt me misselijkLalaloepsie schreef: ↑19-08-2026 10:37
Bij een monteur heb ik trouwens altijd het beeld van een gespierde, gebruinde, goedlachse vent voor me. Guitig. Erg lekker inspirerend.
woensdag 19 augustus 2026 om 11:14
Ja klopt .ik deed het zelf wel bij hem.Lalaloepsie schreef: ↑19-08-2026 10:37Oe, smetvrees in bed. Weigerde hij jou orale seks Rabatia?
Elmervrouw, hoe ziet de monteur jullie contact voor zich?
Bij een monteur heb ik trouwens altijd het beeld van een gespierde, gebruinde, goedlachse vent voor me. Guitig. Erg lekker inspirerend.
Maar ik vind dat niet erg en vind het juist ook lekker.
Maar andersom wilde hij dat niet doen.
Ja in bed was het niet zo geweldig eigenlijk nee.
Hij genoot wel van mijn initiatieven dat was duidelijk.
woensdag 19 augustus 2026 om 11:18
Elegantic schreef: ↑19-08-2026 10:52Het komt eerlijk gezegd ook over alsof het om de seks ging, en dan rijdt hij natuurlijk maar al te graag een uur. En let maar op, over een tijdje is de nood weer hoog en neemt hij contact op.
Bij mij duurde het heel heel erg lang, en nog steeds ben ik er nog steeds niet 100% overheen, maar ik moet er wel bij zeggen dat we streefde naar relatie samen en we elkaar 2/3x per week zagen en non stop contact hadden door de dag heen. Het was echt een heftige verslaving waar ik van moest afkicken. En ook mijn toekomstbeeld aan moest passen, want ik zag mezelf écht met hem eindigen.
Ik hoop dat je met de tijd steeds meer ziet dat hij helemaal niet zo geweldig was.
En geen orale seks wilde geven? Dat zou ik wel een gemis vinden. Deed jij het wel bij hem?
Dat is wel vaak ja!
Ja in het begin zag ik hem ook iets vaker maar dat kwam omdat hij in mijn buurt werkte in het begin van onze relatie.
Maar ik heb daar geen tijd voor met een gezin en kids.
Ja omdat jullie wel voor elkaar wilden gaan dus. Misschien dat het daarom zo lang duurt bij jou.
Nee bij mij was het duidelijk ik zou nooit willen scheiden en hij ook niet.
Maar bij hem ging het om zijn kids en financieel.
Zijn vrouw en hij hebben meer een praktische relatie.
Maar was ook vrij duidelijk. Hij zocht ook echt een relatie voor erbij zeg maar. Voor de sex vooral.
woensdag 19 augustus 2026 om 11:19
Nou hij kan ook iemand anders zoeken.Elegantic schreef: ↑19-08-2026 10:52Het komt eerlijk gezegd ook over alsof het om de seks ging, en dan rijdt hij natuurlijk maar al te graag een uur. En let maar op, over een tijdje is de nood weer hoog en neemt hij contact op.
Zijn vorige minares wilde dat hij bij zijn vrouw weg zou gaan voor haar.
Dus toen was het al gauw over.
woensdag 19 augustus 2026 om 11:19
Lalaloepsie schreef: ↑19-08-2026 10:37Oe, smetvrees in bed. Weigerde hij jou orale seks Rabatia?
Elmervrouw, hoe ziet de monteur jullie contact voor zich?
rabatia wijzigde dit bericht op 19-08-2026 11:20
Reden: Fout
Reden: Fout
6.35% gewijzigd
woensdag 19 augustus 2026 om 11:26
Want een relatie opzeggen om er eentje te beginnen met iemand die alleen reageert als hij zin (lees jeuk) heeft en ze nog nooit een diepgaand gesprek mee heeft gevoerd omdat hij dat niet kan klinkt plausibel?
Sorry, geloof het niet.
woensdag 19 augustus 2026 om 11:28
Je had dus een "minnaar" waar je beroerde seks mee had, je wilde constant gebeld worden en in contact staan, werd ook wel boos als hij het af liet weten maar nam genoegen met zijn geslotenheid
Ik denk dat ik je niet zo heel erg geloof als je zegt dat je perse bij je partner wil blijven. Volgens mij zag je in deze man een uitweg uit je niet zo heel gelukkige huwelijk, dat maakt ook dat je het nu zo moeilijk hebt.
Want zeg nou zelf, eigenlijk had je "minnaar" niet zo heel veel leuke toffe eigenschappen en toch ben je verliefd op hem.
Heb je wel eens overwogen met iemand te gaan praten? Om jezelf een beetje beter te leren kennen en keuzes te maken die goed voor jou zijn?
woensdag 19 augustus 2026 om 11:32
Wie zegt dat zijn exminnares een relatie had?ApproachableAlec schreef: ↑19-08-2026 11:26Want een relatie opzeggen om er eentje te beginnen met iemand die alleen reageert als hij zin (lees jeuk) heeft en ze nog nooit een diepgaand gesprek mee heeft gevoerd omdat hij dat niet kan klinkt plausibel?
Sorry, geloof het niet.
Niet iedereen voert graag diepgaande gesprekken, lees de relatiepijler er maar op na, die staat bol van de klachten over mannen die hun kaken stijf op elkaar houden als het om echte zaken gaat.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in