Minnaar deel 44
zaterdag 15 augustus 2026 om 13:38
Al 43 delen schrijven we over ons minnaar wel-en -wee. De leuke kanten, geile kanten, spannende kanten. Maar ook over kopgeworstel, schuldgevoelens en onzekerheden.
Dit topic is bedoeld om hierover uit te wisselen, ook als je (nog) geen minnaar(s) hebt maar wel behoefte hebt aan een wake up call of als je minnaartijd achter je ligt en zaken toe wil voegen.
Probeer zo min mogelijk te quoten.
Linkje van deel 43: https://forum.viva.nl/seks/minnaar-deel ... ges/478008
In de openingspost van deel 43 staan de linkjes naar voorgaande topics.
Dit topic is bedoeld om hierover uit te wisselen, ook als je (nog) geen minnaar(s) hebt maar wel behoefte hebt aan een wake up call of als je minnaartijd achter je ligt en zaken toe wil voegen.
Probeer zo min mogelijk te quoten.
Linkje van deel 43: https://forum.viva.nl/seks/minnaar-deel ... ges/478008
In de openingspost van deel 43 staan de linkjes naar voorgaande topics.
sebedeüs wijzigde dit bericht op 16-08-2026 14:56
18.04% gewijzigd
woensdag 19 augustus 2026 om 19:04
@Rabatia, sowieso zo weinig mogelijk quoten, het staat niet voor niks in de openingspost. Je kunt ook in de quote stukken deleten, laat dan alleen het stuk staan waar je op reageren wil.Elmervrouw schreef: ↑19-08-2026 17:51Rabatia, wil je de quotes weghalen?
Wow, zoiets heb ik al heeeel lang niet meer gehoord of gevoeld.....!
Niemand zit ook te wachten op al die ellenlange stukken tekst die herhaald worden.
Elmervrouw, wat fijn! Fijn ook voor je beschadigde hartje, zo lekker even die bevestiging.
Gaan jullie elkaar snel zien?
donderdag 20 augustus 2026 om 11:20
Elmervrouw wat heerlijk zeg zo’n appje, zie je hem snel?
Ik heb afgelopen weekend trouwens minnaar gezien, om even iets positiefs te zeggen over de domme beslissingen die ik maak en hoe erg ik in de knoop zit met mezelf, oh my ik wil dat moment 100 keer herbeleven. Ik wist niet dat seks zo intens kon zijn. (Of ik ben dat vergeten…)
Ik heb afgelopen weekend trouwens minnaar gezien, om even iets positiefs te zeggen over de domme beslissingen die ik maak en hoe erg ik in de knoop zit met mezelf, oh my ik wil dat moment 100 keer herbeleven. Ik wist niet dat seks zo intens kon zijn. (Of ik ben dat vergeten…)
vrijdag 21 augustus 2026 om 09:05
Het schiet nog niet zo op met het helen van dat gebroken hartje..
Ik heb hem nu rechtuit gevraagd wanneer we elkaar zien.
Pff, en iets anders.
Echt zo lastig.
De vader van mijn kinderen (en degenen die langer hier zijn weten wat hij me heeft geflikt) maakte superduidelijke avances naar mij toen we, met de kinderen, aan het klussen waren in dochters huis. Zijn manier van doen, speels en aanrakerig enz, is voor mij leuk en bevestigend, ik viel niet voor niets ooit op hem, maar ik zit klem tussen een goede verstandhouding houden voor mijn kinderen (normaal met elkaar omgaan vind ik geen probleem meer), en heel duidelijke afwijzing. Oké, ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik geen nieuwe start wil, maar wel gewoon met elkaar omgaan, dat zeker. En ik hoef hem nauwelijks nog te zien als dochter en man eenmaal alles op orde hebben, maar lastig en verwarrend en vervelend maar ook vleiend dit.
Ik heb hem nu rechtuit gevraagd wanneer we elkaar zien.
Pff, en iets anders.
Echt zo lastig.
De vader van mijn kinderen (en degenen die langer hier zijn weten wat hij me heeft geflikt) maakte superduidelijke avances naar mij toen we, met de kinderen, aan het klussen waren in dochters huis. Zijn manier van doen, speels en aanrakerig enz, is voor mij leuk en bevestigend, ik viel niet voor niets ooit op hem, maar ik zit klem tussen een goede verstandhouding houden voor mijn kinderen (normaal met elkaar omgaan vind ik geen probleem meer), en heel duidelijke afwijzing. Oké, ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik geen nieuwe start wil, maar wel gewoon met elkaar omgaan, dat zeker. En ik hoef hem nauwelijks nog te zien als dochter en man eenmaal alles op orde hebben, maar lastig en verwarrend en vervelend maar ook vleiend dit.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
vrijdag 21 augustus 2026 om 11:17
Vleiend? Echt? Grensoverschrijdend komt eerder in me op, zeker gezien jullie voorgeschiedenis maar schijnbaar ga jij op een bepaalde manier nog wel lekker op deze manier van aandacht? Ja, dat mag natuurlijk, daar heb ik geen tips voor, ik had m van me afgemept. Handen thuis vriend.
Mijn ex werd ook ineens toespelerig toen hij een delier had, daar kan hij zich niks meer van herinneren en hij kon er ook niks aan doen maar ik kon een gevoel van walging toch echt niet onderdrukken.
Ik hoop dat je een duidelijk antwoord krijgt van monteurman. Wat doen die mannen toch altijd moeilijk zeg, wat wordt er toch slecht doorgepakt. Ik lees ook op het "swipe" topic, wat een slappe hap allemaal. Als je een vrouw leuk vindt dan zwiep je je agenda toch leeg? Wat is dat!
Lisa, de jouwe "pakte" wel even door dus. Wat kan je daarvan opknappen hè?
Jouw thuissituatie klinkt inderdaad heel pittig en de uitgang is lastig vindbaar. Jouw berichten zetten mij onmiddellijk terug naar 15 jaar geleden, toen leek het hier ook uitzichtloos, zwaar.
Gelukkig bleek de praktijk minder uitzichtloos en werd het leven weer licht.
Mijn ex werd ook ineens toespelerig toen hij een delier had, daar kan hij zich niks meer van herinneren en hij kon er ook niks aan doen maar ik kon een gevoel van walging toch echt niet onderdrukken.
Ik hoop dat je een duidelijk antwoord krijgt van monteurman. Wat doen die mannen toch altijd moeilijk zeg, wat wordt er toch slecht doorgepakt. Ik lees ook op het "swipe" topic, wat een slappe hap allemaal. Als je een vrouw leuk vindt dan zwiep je je agenda toch leeg? Wat is dat!
Lisa, de jouwe "pakte" wel even door dus. Wat kan je daarvan opknappen hè?
Jouw thuissituatie klinkt inderdaad heel pittig en de uitgang is lastig vindbaar. Jouw berichten zetten mij onmiddellijk terug naar 15 jaar geleden, toen leek het hier ook uitzichtloos, zwaar.
Gelukkig bleek de praktijk minder uitzichtloos en werd het leven weer licht.
vrijdag 21 augustus 2026 om 14:03
vrijdag 21 augustus 2026 om 19:12
Nou, ik snap mezelf ook niet helemaal hoor. Als ik later thuis ben, denk ik ook: wat bezielt die man? Hoe denkt hij? Hoe haalt hij het in zijn hoofd! Waar slaat dit op?
En hoezo raakt het mij dan ergens nog? Het is echt belachelijk. En ik wil ook echt niks meer met hem, alleen gewoon normaal met elkaar omgaan en met onze kinderen, als er zich een situatie voordoet zoals het trouwen van dochter en nu met het huis.
Elegantic, als je wilt leg ik je de situatie met de vader van mijn kinderen uit. Dat wat gebeurd is is echt iets levensveranderends geweest, voor mij, voor onze kinderen. En de gevolgen zijn tot nu toe voelbaar. En niet ten goede
Monteur reageerde op mijn directe vraag: wanneer ga ik je zien?
Hij vroeg op welke dagen ik vrij was. Dat heb ik net even doorgegeven. Wel spannend ineens zeg!
En hoezo raakt het mij dan ergens nog? Het is echt belachelijk. En ik wil ook echt niks meer met hem, alleen gewoon normaal met elkaar omgaan en met onze kinderen, als er zich een situatie voordoet zoals het trouwen van dochter en nu met het huis.
Elegantic, als je wilt leg ik je de situatie met de vader van mijn kinderen uit. Dat wat gebeurd is is echt iets levensveranderends geweest, voor mij, voor onze kinderen. En de gevolgen zijn tot nu toe voelbaar. En niet ten goede
Monteur reageerde op mijn directe vraag: wanneer ga ik je zien?
Hij vroeg op welke dagen ik vrij was. Dat heb ik net even doorgegeven. Wel spannend ineens zeg!
vrijdag 21 augustus 2026 om 19:29
Ja, dochter en zoon toen ze 6 en 4 waren, 8 jaar geen enkel contact. Daarna duurde het tot ze 17, 18 waren toen ik ze voor het eerst weer zag, in hun buurland. Jaar daarna kwamen ze terug naar NL, dat is nu iets van 10 jaar geleden (ze zijn nu 30 en bijna 28). Ik ga dit later wissen; niet zo passend binnen dit topic.
vrijdag 21 augustus 2026 om 22:10
Elmervrouw, dat is echt heel heftig! Ik begrijp Roos haar reactie nu ook wel, wat meent hij zich wel niet! Blijf met je tengels van me af nadat je me zoiets flikt. Wat moet dat een vreselijke periode zijn geweest voor je
Dat je überhaupt nog normaal tegen hem kunt doen is heel knap.
Wel hopelijk binnenkort een date in het verschiet, spannend!
Dat je überhaupt nog normaal tegen hem kunt doen is heel knap.
Wel hopelijk binnenkort een date in het verschiet, spannend!
vrijdag 21 augustus 2026 om 22:17
Ik denk dat het bij mij weer tegen het einde loopt. Ik voel het toch steeds niet helemaal, en ik vind het oneerlijk voor hem om hem aan het lijntje te blijven houden. Het is een aardige en ontzettend knappe man (nog geen bijnaam, de sportman maak ik er maar van) maar mist toch wat. Onze interesses liggen ook niet helemaal op één lijn en dat begint te botsen.
Alles met hem is gewoon ‘leuk’ niet wauw, gewoon prima. Ook de seks is fijn, maar geen vuurwerk en orgasmes. En ik denk niet dat ik daar voor wil settelen.
Soms denk ik ook waarom kan ik niet tevreden zijn? Ik vergelijk sportman steeds met ex-minnaar en alles was leuker, lekkerder, intiemer met ex.
Zucht
Alles met hem is gewoon ‘leuk’ niet wauw, gewoon prima. Ook de seks is fijn, maar geen vuurwerk en orgasmes. En ik denk niet dat ik daar voor wil settelen.
Soms denk ik ook waarom kan ik niet tevreden zijn? Ik vergelijk sportman steeds met ex-minnaar en alles was leuker, lekkerder, intiemer met ex.
Zucht
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in