Cheers!!!
woensdag 18 maart 2009 om 16:32
maandag 27 juli 2009 om 14:00
Bedenk me opeens dat Kjong vannacht weer thuis is gekomen. Na te korte periode bij d'r man te zijn geweest. Zet koffie in apparaat en schud gemakkelijke bank op. Als je op knopje drukt Kjong gaat de koffie lopen en kun je onder genot van een hollands bakkie even bijkletsen hier!
Ha die Dream, lekker vanaf vakantieadres, klinkt goed!
Ha die Dream, lekker vanaf vakantieadres, klinkt goed!
maandag 27 juli 2009 om 16:15
daar dacht ik ook al aan toet...ben benieuwd hoe het met haar is. Moet weer moeilijk zijn in NL te komen....
Pfff, hier ook huishoudelijke bergen verzet. Kindertjes waren moe en zijn lekker aan het spelen in en om het huis. Vanavond kliekjesdag (was inderdaad genoeg eten) en vanavond vouwwagen ophalen. Langzaam maar zeker kom ik in de vakantiestemming. Nog maar 2 dagen werken!!
Dream alweer bijna terug, jammer meid! Fijn dat je aan het genieten bent! Ik zou ook graag eens naar Portugal gaan.
Pfff, hier ook huishoudelijke bergen verzet. Kindertjes waren moe en zijn lekker aan het spelen in en om het huis. Vanavond kliekjesdag (was inderdaad genoeg eten) en vanavond vouwwagen ophalen. Langzaam maar zeker kom ik in de vakantiestemming. Nog maar 2 dagen werken!!
Dream alweer bijna terug, jammer meid! Fijn dat je aan het genieten bent! Ik zou ook graag eens naar Portugal gaan.
maandag 27 juli 2009 om 23:42
Ben nu 20 uur in NL.
En ga nu naar bed.
Naar mijn heerlijke stille bed.
Stilte.
Dat was wat ik nodig had de afgelopen weken, en niet gekregen heb. Het bleek gewoon bij mij thuis te zijn. 7000km gereisd voor nop.
Werd gestoord van jankblaffende zwerfhonden, zoemende ventilator, snurkende 2 jarige op de kamer, rukwinden, telefoons die inde nacht afgingen, volle knerpende dieselbussen, mensen met pisbehoefte die per ongeluk de deuren lieten slaan, Scheveningse pier-vuurwerk maar dan op 10m van het slaapkamerraam afgestoken, etc.
Dus nu: stilte.
Het enige dat ik nog mis in het bed is the obvious. Maar goed, daar wordt aan gewerkt niet waar.
En dan inderdaad weer werken over een uur of 8.
Rat race, here I come.
En ga nu naar bed.
Naar mijn heerlijke stille bed.
Stilte.
Dat was wat ik nodig had de afgelopen weken, en niet gekregen heb. Het bleek gewoon bij mij thuis te zijn. 7000km gereisd voor nop.
Werd gestoord van jankblaffende zwerfhonden, zoemende ventilator, snurkende 2 jarige op de kamer, rukwinden, telefoons die inde nacht afgingen, volle knerpende dieselbussen, mensen met pisbehoefte die per ongeluk de deuren lieten slaan, Scheveningse pier-vuurwerk maar dan op 10m van het slaapkamerraam afgestoken, etc.
Dus nu: stilte.
Het enige dat ik nog mis in het bed is the obvious. Maar goed, daar wordt aan gewerkt niet waar.
En dan inderdaad weer werken over een uur of 8.
Rat race, here I come.
dinsdag 28 juli 2009 om 08:58
dinsdag 28 juli 2009 om 11:38
Voor iedereen die de vivablogs en mijn blog niet leest:
http://www.youtube.com/watch?v=4-94JhLEiN0
Wie gaat er het eerst trouwen hier?
http://www.youtube.com/watch?v=4-94JhLEiN0
Wie gaat er het eerst trouwen hier?
dinsdag 28 juli 2009 om 13:00
Een teken van leven vanuit een nu even zonnig Drenthe. Best druk; op vakantie met zes kinderen zonder au pair.
Ik heb net de laatste pags gelezen. Zag dat Aso zich weer op z'n hufterigst heeft gedragen. Arme Bloesjes...
Zag de datumprikker voor de minislemp. zal thuis naar de data kijken. Zin om jullie te zien!
Ik heb net de laatste pags gelezen. Zag dat Aso zich weer op z'n hufterigst heeft gedragen. Arme Bloesjes...
Zag de datumprikker voor de minislemp. zal thuis naar de data kijken. Zin om jullie te zien!
woensdag 29 juli 2009 om 16:11
woensdag 29 juli 2009 om 21:16
Sjee, wat zwaar, dire kinderen en een dubbele jij, mét een beroerde meneer. Hoestie als hij beroerd is?
Doe mij maar koffie, lunch en een borrel.
Ik ben nl vanavond verwend (door vriendin die hier kwam koken, waardoor vor morgen ook de koelkast vol staat. Hoera!) en kan in 1 moeite door met verwend worden.
Iemand nog zin om te schuren (je zal weten dat ik er weer ben...)
Doe mij maar koffie, lunch en een borrel.
Ik ben nl vanavond verwend (door vriendin die hier kwam koken, waardoor vor morgen ook de koelkast vol staat. Hoera!) en kan in 1 moeite door met verwend worden.
Iemand nog zin om te schuren (je zal weten dat ik er weer ben...)