Verliefd en nu
zaterdag 5 september 2026 om 17:27
Hoi allemaal,
Ik ben verliefd op de vriend van een goede kennis van mij en nu weet ik niet wat ik moet doen. We zien elkaar elke week via een hobby waar haar vriend ook komt en dan praten we wel maar wat ze niet weet is dat ik ook contact heb met haar vriend via facebook. We zijn beiden verliefd op elkaar denk ik hoe ga ik hiermee om?
Ik ben verliefd op de vriend van een goede kennis van mij en nu weet ik niet wat ik moet doen. We zien elkaar elke week via een hobby waar haar vriend ook komt en dan praten we wel maar wat ze niet weet is dat ik ook contact heb met haar vriend via facebook. We zijn beiden verliefd op elkaar denk ik hoe ga ik hiermee om?
♥
zaterdag 5 september 2026 om 18:31
Tja, hoog tijd dus om hem te bespringen, hem ten huwelijk te vragen en te gaan samenwonen. Want een dak boven zijn hoofd heeft ie toch niet meer straks
.
Wat zou je een vriendin adviseren die hiermee komt?
En waarom vind je het zelf een goed plan om stiekem verder met hem te praten als je weet dat ie zo bezet als wat is?
Wat zou je een vriendin adviseren die hiermee komt?
En waarom vind je het zelf een goed plan om stiekem verder met hem te praten als je weet dat ie zo bezet als wat is?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
zaterdag 5 september 2026 om 18:33
zaterdag 5 september 2026 om 19:07
Een soort co-ouderschap regeling?
Co-relatieschap.
Om de week of liever de weekendregeling, om het weekend en de halve vakanties?
zaterdag 5 september 2026 om 19:14
Heerlijk toch
Of er gewoon een extra man bijzoeken die mee in het ritme gaat
Is dit nu later?
zaterdag 5 september 2026 om 20:29
Ik weet het niet meer. Afstand houden lukt ons niet en we hebben nu voor het eerst afgesproken om elkaar te zien buiten de hobby om te praten over alles.
♥
zaterdag 5 september 2026 om 20:38
Zeg die afspraak af. "Hoi Harry, Ik heb besloten, dat ik jou niet 1 op 1 wil zien. Groeten, Esmee."
En op de block.
Hef je Facebook account op.
Ga een serie kijken. Law and Order: Special Victims Unit. Tegen de tijd, dat je bij seizoen 23 bent, is de verliefdheid voorbij.
Leer kantklossen in Horst.
Durf te antwoorden: één van de leukste topics op het forum!
zaterdag 5 september 2026 om 20:39
Nou zo gezellig en onschuldig waren de Europese koningshuizen niet in die tijd hoor.jorchugh_jor schreef: ↑05-09-2026 20:16Volgens mij is dit niet de echte Sisi. Die zou dat nooit doen.
zaterdag 5 september 2026 om 20:40
Nee joh dat kan echt niet.Explorista schreef: ↑05-09-2026 20:38Zeg die afspraak af. "Hoi Harry, Ik heb besloten, dat ik jou niet 1 op 1 wil zien. Groeten, Esmee."
En op de block.
Ga een serie kijken. Law and Order: Special Victims Unit. Tegen de tijd, dat je bij seizoen 23 bent, is de verliefdheid voorbij.
Dit is de liefde van haar leven. Haar soulmate.
zaterdag 5 september 2026 om 20:42
Wij kennen elkaar al 4 jaar en hebben sinds het begin al aantrekking naar elkaar toe, dus het gaat niet makkelijk weg helaasExplorista schreef: ↑05-09-2026 20:38Zeg die afspraak af. "Hoi Harry, Ik heb besloten, dat ik jou niet 1 op 1 wil zien. Groeten, Esmee."
En op de block.
♥
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in